Intreruperi motor Dacia 1.4L, A dat in nas pe sosea.
![]() ![]() ![]() |
Intreruperi motor Dacia 1.4L, A dat in nas pe sosea.
Alexio |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Acolo ar putea fi problema,la prinderea condensatorului pe delcou.Saiba respectiva trebuie sa izoleze contactul de la platina mobila fata de masa delcoului.Daca nu mai izoleaza iti face masa platina si scanteia se da haotic si de aici mersul neregulat.
Iti recomand sa verifici acea saiba,sa te asiguri ca izoleaza.Deasemenea ar fi indicat sa verifici si daca inchide cuiul pontou si nu ai spart plutitorul,eventual returul infundat. Spor. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Alexio |
![]()
Post
#3
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Multumesc pentru rapiditatea cu care ai raspuns... presupun ca pompa de benzina nu are nimic.
PS: cand am testat-o acum eu am condus-o si normal si "sportiv impins la extrema"si... NICIO problema. 18 Oct 2010, 11:17: Se pare ca azi desi e ploaie si umezeala nu a mai facut. Apropo... de saiba de la condensator... dupa ce a desfacut si a vazut ca era dezintegrata a pus izolatie in locul ei si chiar si atunci era pe stari... cand o apuca... cand mergea normal... This post has been edited by Alexio: 18 Oct 2010, 11:17 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Schimba saiba respectiva si asigura-te ca iti face contact electric pe surub firul de la condensator.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Alexio |
![]()
Post
#5
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Am mers cu ea inca 20 km de duminica... fara sa schimb acea saiba, doar filtru din pompa este spalat si curatata pompa sub capac.. am gasit ceva mazga roscata de la benzina... SI masina merge perfect si in turatii...
Nu imi dau seama de problema de atunci... sunt si mai in ceata... sa fi fost benzina... naiba stie... |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#6
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
o fii facut ceva condens pe capacul delco'
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Alexio |
![]()
Post
#7
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Deloc. S-a uitat la ea atunci si cica nu avea.
Problema mister LOL |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
am patit dupa ploaie torentiala sa se ude filtrul de aer si sa faca figuri, mai stii cu umezeala?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bamse2008 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 13 August 09 ![]() |
Am patit si eu exact ce povestesti tu. Aceleasi simptome, aceleasi probleme; s-au uitat 3 mecanici, reglaje, verificari,platine, bujii, avansuri etc etc.Pana la urma nimeni nu i-a dat de capat, a ramas ca s-ar putea sa fie returul infundat, ma rog printre altele imi recomanda sa mut filtrul de benzina inaine de pompa ca sa protejeze si pompa, eu il montasem dupa, la intraea in carburator. Ajung acasa pregatit cu o pompa de aer sa suflu returul traseului de benzina dar inainte de a face asta zic sa mut filtrul de benzina, cand scot furtunasele de pe acolo, apa, din furtune iesea apa, fac legaturile inapoi, pun o sticla si la cama scot vreo 0,5l de apa din rezervor. Morala: aveti grija ca busonul de la rezervor sa etanseze cum trebuie altfel ploua in rezervor.
Binenteles nu zic ca tot asta ar fi si problema ta, nu sunt in masura sa dau sfaturi la mecanica, ma gandesc ca poate iti este de ajutor patania mea. This post has been edited by bamse2008: 19 Oct 2010, 21:52 |
--------------------
Dacia
Break
1995
|
|
alinHR |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru pe doua roti Group: Members Posts: 91 Joined: 27 December 09 From: Miercurea Ciuc ![]() |
A inceput sezonul rece,cartonul in fata radiatorului rezolva toate problemele
|
--------------------
Renault,Yamaha
19 1721 Ph1,XJ 600
1991,1992
- HR-90-ALN,HR-04-UBD
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
eu la cutia in care se afla filtru de aer, am o clapeta care se poate inchide, sa o inchid datorita temperaturilor mai scazute sau sa mai astept? mentionez ca apa la mine nu se mai ridica nici pana la jumate....
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
alinHR |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru pe doua roti Group: Members Posts: 91 Joined: 27 December 09 From: Miercurea Ciuc ![]() |
Da sunt modele de filtre care au clapeta,eu nu am si pun un carton in fata lui,nu e devreme cred eu sa inchizi mai ales daca circuli seara tarziu sau dimineata
|
--------------------
Renault,Yamaha
19 1721 Ph1,XJ 600
1991,1992
- HR-90-ALN,HR-04-UBD
|
|
Alexio |
![]()
Post
#13
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
QUOTE(bamse2008 @ 19 Oct 2010, 21:47) Am patit si eu exact ce povestesti tu. Aceleasi simptome, aceleasi probleme; s-au uitat 3 mecanici, reglaje, verificari,platine, bujii, avansuri etc etc.Pana la urma nimeni nu i-a dat de capat, a ramas ca s-ar putea sa fie returul infundat, ma rog printre altele imi recomanda sa mut filtrul de benzina inaine de pompa ca sa protejeze si pompa, eu il montasem dupa, la intraea in carburator. Ajung acasa pregatit cu o pompa de aer sa suflu returul traseului de benzina dar inainte de a face asta zic sa mut filtrul de benzina, cand scot furtunasele de pe acolo, apa, din furtune iesea apa, fac legaturile inapoi, pun o sticla si la cama scot vreo 0,5l de apa din rezervor. Morala: aveti grija ca busonul de la rezervor sa etanseze cum trebuie altfel ploua in rezervor. Binenteles nu zic ca tot asta ar fi si problema ta, nu sunt in masura sa dau sfaturi la mecanica, ma gandesc ca poate iti este de ajutor patania mea. Da. cred ca si la mine tot de la benzina a fost. Acum uimitor nu mai face probleme si nu a fost reglat nimic decat curatat filtrul de la pompa. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#14
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
si eu am pus carton in fata..ptr ca circul dimineata si seara cel mai des..si dimineata si ma ajuta sa se incalzeasca mai rapid..numai da in nas ..baga si ea caldura..dar tot abureste
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 14:25 |