DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> modificari, directie

bogdy87tds
post 21 Oct 2010, 09:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 November 09
From: sebes




am o nova gti cu motor de 1,6 injectir monopunct. si mai ai am o caseta de DSN cu servo. As putea monta pompa de servo pe masina??
A mai facut cineva schimbarea asta??
Vreau modificari trecute de rar. Am schimbat corpclapeta injector cu unu de vw golf 4 1,6 16v si se simte catva cai in plus.... si am trecut si RARul.

Vas ruga ceva poze daca aveti cu modificare.

multumesc


--------------------
dacia 1310 tlx 1986 - ab XX RER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 21 Oct 2010, 09:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




VW golf 1,6 16 v are injectie multipunct, deci 4 injectoare, cate unul pe cilindru. Nu are corp clapeta-injector ci doar clapeta pentru aer. Mai pe scurt: nu aveai ce corp clapeta injector sa iai de pe motorul ala !

In schimb tu ai luat de pe un VW cu in jectie monopunct, exact cum ai si tu la Nova, probabil ca era Golf 3. Apropo Golful 1,6 monopunct are 75 cai, adica in nici un caz nu te da pe spate fata de Nova ta cu 72 cai !


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin.nova
post 21 Oct 2010, 10:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




@bogdy dar niste poze cu modificare poti atasa?


--------------------
Logan 1.6MPi 05' / Papuc 1.9D dropside 05'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 21 Oct 2010, 12:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@bogdy87tds:ai schimbat corpul-clapeta DE POMANA, daca n-ai luat macar si ECU injectie de la masina de la care provine corpul clapeta.
Injectorul este foarte probabil model similar(are acelasi debit la o valoare X a timpului de injectie) deci fix degeaba toata chinuiala.
Cat despre caii pe care ii simti in plus.....sunt "doi cai frumosh, maxim shase"
QUOTE(BLUE R 19)
Apropo Golful 1,6 monopunct are 75 cai, adica in nici un caz nu te da pe spate fata de Nova ta cu 72 cai !
Fara UCE Injectie, are tot atatia CP cat Nova(72, si aia lesinati saracii).
@Cosmin.nova: corpul-clapeta de Golf 3 este aproape identic cu cel de Nova(inclusiv gaurile de prindere pe colectorul de admisie. De ce crezi tu ca a trecut ITP-ul colegul de forum?


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 21 Oct 2010, 16:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Corp clapeta de G4 pe Nova? Si cum ai pornit motorul ala fara benzina? Cred ca ai nevoie de injectoare sa poti finaliza instalatia. Cel mai probabil e de G3, dar fara ecu e degeaba. Caseta de supernova se poate adapta fara probleme: o pui pe masina, cumperi pompa de servo electrica pentru Megane(vo 150 de euro second) legi furtunele de presiune si ii dai PLAY. Spor(t) la treaba.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 21 Oct 2010, 16:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




QUOTE(BLUE R 19)
Apropo Golful 1,6 monopunct are 75 cai, adica in nici un caz nu te da pe spate fata de Nova ta cu 72 cai !
Fara UCE Injectie, are tot atatia CP cat Nova(72, si aia lesinati saracii).

Te rog, macar atata lucru stiu si eu, ca doar nu este carburator. Totusi nu este o regula dar in masura in care sunt elemente diferite se pot comporta diferit.

Uite un exemplu, nu tocmai auto: la o arma de foc daca ii pui o teava mai lunga trage la distanta mai mare, decat in configuratie cu teava mai scurta, fara a schimba nimic altceva.

Colegul ii putea monta de golf 1,8, dar probabil s-ar comporta necivilizat fara alte adaptari


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 21 Oct 2010, 17:11
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti





Posibil sa-mi fi scapat un cuvant.
Fara ECU Injectie CORESPUNZATOR, in cazul de fata in care corpul-clapeta de G3(deci si injectorul) este aproape identic cu cel de pe Nova Gti, TOT 72 CP va avea motorul ala.
Hai sa nu comparam mere(motoare de autoturism) cu pere(arme de foc).
Daca monta un sistem COMPLET de injectie monopunct de la un alt autoturism cu motor de cilindree mai mare, poate mai era ce mai era.
In conditiile in care el a pus un corp-clapeta identic cu cel de pe Nova si lasand ECU injectie de Nova = FIX DEGEABA.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 21 Oct 2010, 17:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Da! Sunt de acord, ne incurcam in nuante.
Eu am vrut sa ii spun omului ca nu a ales bine masina donatoare....e tot una ca a lui: 1,6 75 cai (3 in plus- scart)
Cat despre efect, nimic uimitor, poate merge chiar mai rau daca respectivul corp este intr-o stare nu tocmai buna...1, 2 in plus, 1, 2 in minus...ceva placebo. Iar pe golf motorul este ceva mai modern, randament mai bun...pe cand la Nova pierderile mecanice sunt mai mari.

Toate bune !


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 17:11
Forum Renault