DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> filtru benzina unica folosinta, help

argon
post 24 May 2005, 07:47
Post #1


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




poate pare idioata intrebarea mea..dar la de curand m-am hotarit sa folosesc la breakul meu filtru de benzina..
intrebarea este dc sunt bune de ceva cele de unica folosinta ca din acela am cumparat
inca o intrebare: unde se monteaza filtrul? inainte sau dupa pompa de benzina? eu l-am montat inainte sa protejez si pompa si sa isi faca returul prin el, dar nu se umple de tot cu benzina, numai putin de tot un deget pe fundul filtrului..e normal? nu are efecte negative aerul din el care nu vrea nici cum sa iasa?
Mentionez ca am facut cu el 200 km si e plin de mizerie..ma gamndesc cu groaza ca toata aceasta mizerie a ajuns inainte in pompa si in carburator..ca in sita acea standard nu am prea mare incredere...deoarece tot timpul cand o desfaceam s-o curat era curata.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 24 May 2005, 07:52
Post #2


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Daca nu vrea sa iasa aerul, inseamna ca vrea sa stea acolo. Nu are nimic.
Normal ca il pui inainte, ca doar nu vrei sa iti infunzi pompa

Dupa 200KM mizerie? Mai schimba unu, si daca e tot asa, curata rezervorul

Bai....ce probleme aveti unii. Auzi....aer la filtru


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 May 2005, 08:01
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu aerul era problema..ci mizeria..deci concluzia e ca e rezervorul de vina..trebuie spalat..mersi


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 24 May 2005, 08:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(sandman @ 24 May 2005, 08:01)
nu aerul era problema..ci mizeria..deci concluzia e ca e rezervorul de vina..trebuie spalat..mersi
*



Exista mai multe tipuri de filtre de benzina care functie de fabricant (respectiv tehnologie), desi arata la fel, unele se umplu imediat altele stau asa cum sta al tau de un deget.E foate bine el asa functioneaza !
Mie imi par astea de un deget" cele mai bune ! parca "filtron" sau asa ceva esra marca.
Dar rezervorul totusi ar trebui curatat asa cum zice driverx.



--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 May 2005, 08:15
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




oare dc schimb filtrul din 200 in 200 de km nu se curata singur? ca nu ma atrage idea de a-l demonta tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 24 May 2005, 08:54
Post #6


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(sandman @ 24 May 2005, 09:15)
oare dc schimb filtrul din 200 in 200 de km nu se curata singur? ca nu  ma atrage idea de a-l demonta tongue.gif
*



Ba da. Teoretic. Un filtru parca e 30 mii lei. Vei schimba probabil zeci catre 100 sa faci un rezervor mai curat (nu curat). Do the math. si mai ia in calcul si cat timp va trebui sa stai cu filtrele de rezerva in buzunare.

Ti-a venit cheful?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 May 2005, 13:44
Post #7


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu va recomand filtre de benzina produse de firme cunoscute(romcarbon,mann...)se schimba de obicei cam la 20.000km dar daca masina este veche si rezervorul nu a fost curatit si are depuneri cam 10.000 km !pai eu recomand sa montaTI UN FILTRU decantor in amonte de pompa de benzina si un filtru micronic in aval!asa am eu de cand a fost dacia noua si nu am avut nici o pb cu alimentarea cu benzina!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 24 May 2005, 13:52
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




eu folosesc filtru de oltcit,de unica folosinta....
e mai mare si costa vreo 50k....
il schimb cam rar.....
e cu hartie de aia....nu imi vine in minte


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 24 May 2005, 16:50
Post #9


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Eu am un filtru decantor inainte de pompa si unul de unica folosiinta inainte de carb. Si curat carbul o data la 5000 km mai mult de moft.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 05:18
Forum Renault