isi da puternic in nas
![]() ![]() ![]() |
isi da puternic in nas
neluxyz2000 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 12 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998
|
|||
ageana |
![]()
Post
#2
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Eu cred ca-i masochista daca-si da singura in nas.
![]() Acum pe bune, ce masina sanatoasa la cap si-ar da singura in nas? |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
neluxyz2000 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 12 October 10 ![]() |
un pic de seriozitate
|
--------------------
Dacia
1310
1998
|
|
kitzsteinhorn91 |
![]()
Post
#4
|
![]() KCY Garage Group: Members Posts: 919 Joined: 15 October 06 From: Ploiesti ![]() |
Verifica avansul si de asemenea da gatul de legatura dintre filtrul de aer si carburator si vezi daca lucreaza pompa de repriza cand accelerezi, adica daca "scuipa" benzina in carburator prin acel cioc.
|
--------------------
Dacia
1300/1410 Sport
1975/1991
- PH 75/91 KCY
|
|
neluxyz2000 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 12 October 10 ![]() |
am uitat sa zic face la fel si pe gpl pleaca cu smucituri
This post has been edited by neluxyz2000: 18 Nov 2010, 16:49 |
--------------------
Dacia
1310
1998
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#6
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu ce, ma?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
ageana |
![]()
Post
#7
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Cu muncituri sport
![]() |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
neluxyz2000 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 12 October 10 ![]() |
lasa gramatica de vrei sa ajuti ajuti de nu vrei ,,basta,,
|
--------------------
Dacia
1310
1998
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#9
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
neluxyz2000,problema fiind comuna recomand sa verifici in detaliu avansul,aprinderea,bobina de inductie.
Mai intai reglezi avansul cu metoda binecunoscuta,apoi verifici daca platina e reglata corect,la 0,4 mm cu lera si nu e puscata, oxidata si daca nu face scurt cu carcasa delcoului,inspectezi capacul delcou sa nu fie fisurat sau carbunele rupt precum si rotorul.Mai departe verifici daca dispui de ohmetru fisele,rezistente lor trebuie sa fie 5 kohm fisa centrala si 4 kohm fiecare din celelalte patru.Valori peste dublul acestora fac aprinderea deficienta,calitatea scanteii fiind proasta.Daca nu dispui de ohmetru trebuie sa testezi fiecare fisa in modul urmator:scoti mai intai fisa centrala de la capacul delcoului,scoti capacul delcoului,pozitionezi platina din elicea motorului asfel incat platina mobila sa inchida peste cea fixa,mergi pui contactul si tii fisa centrala cu capatul scos de la capacul delcou la 1 cm distanta de carcasa alternatorului.Cu surubelnita inchizi si deschizi platina si asfel vei vedea calitatea scanteii.Scanteia buna are culoare alb-albastru,cea proasta are culoarea rosu-portocaliu.La fel le verifici si pe celelalte fise inlocuindu-le cu fisa centrala.Daca ai scanteie porasta atunci ori ai fise proaste,ori bobina de inductie proasta.De regula fisele sunt proaste si trebuie schimbate. La sfarsit verifici ordinea fiselor sa nu ai din greseala fisele puse alfel.Pornesti masina si mergi si vezi daca iti lucreaza toate bujiile,daca nu le schimbi intre ele si le identifici.Presupun ca ai filtru de aer curat. Succes! |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bucatzel |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(neluxyz2000 @ 18 Nov 2010, 13:55) b.ziua la toata lumea am citit n topic.si tot nu mam lamurit pe deplin.Dacia mea din 98 la plecare de pe loc si subturare isi da in nas puternic ...ce sa fie?daca calc mai puternic acc.e ok dar sperii pe cei de langa mine b.ziua si tie, pui de dac. Problema datului in nas e o problema istorica a daciilor, si fii sigur ca a fost tratata in mod repetat si exhaustiv pe forumul acesta... Cum de nu te-ai lamurit pe deplin ca trebuie reglat avansul ma face sa emit anumite ipoteze pe care insa le pastrez pentru mine. As fi in stare sa pariez ca problema dumitale se manifesta atunci cand motorul este rece. In acest caz, cauta butonul de soc si actioneaza-l in consecinta. Are si el un rost pe lumea asta, nu-i corect sa nu si-l indeplineasca. Daca problema persista, iti recomand sa ii avertizezi pe cei de langa tine ca o sa calci mai puternic acc, sa stie sa nu se sperie. Apropo, folosirea unei gramatici macar aproximativ corecte pe un forum e o dovada de minim bun simt. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si daca doar asa o stie? De modul cum vorbesti, depinde impresia ce si-o creaza cei din jur. Nu neglijati asta.
Ezitarea poate sa fie, pe langa cele spuse mai sus, si de la reglaj defectuos al culbutorilor (supape care scapa, datorita reglarii dupa metode din carti), aer fals pe la servo sau diuza galerie. N-ai spus, daca asta se intampla in urma unei interventii, a oricui, la motor. poti sa ai si un dinte inainte la distributie. Trage normal? Daca era de la pompa de sprit, nu-i facea si pe gaz. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
kitzsteinhorn91 |
![]()
Post
#12
|
![]() KCY Garage Group: Members Posts: 919 Joined: 15 October 06 From: Ploiesti ![]() |
Mi-am adus aminte de o alta chestie legata de "datul in nas" ce am patit-o la Dacia mea. Totul a plecat de la duza de plastic din furtunul ce face legatura intre "T"-ul de la carburator si galerie. Era topita acea duza si a fost trasa pana spre galerie, plus ca se facuse una cu furtunul. Verifica si aia in orice caz.
|
--------------------
Dacia
1300/1410 Sport
1975/1991
- PH 75/91 KCY
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
mai poate fi si carbelitorul prost reglat sau infundat sau altceva!
eu am schimbat carburatorul si sunt multumit! am si un ralanti stabil!!!! si trage si la ralanti acum! inaine ma smucea in ultimul hal si imi afuma si bujiile! nu am umblat in alta parte decat la carbelitor!! deci cred ca si tu ai aceeasi problema! iti consuma mai mult de 7% afara? iti afuma bujiile? am inteles ca daca o calci merge bine! asa facea si a mea inainte... |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#14
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
problema se manifesta si pe gaz....deci doar aprinderea,aer fals,filtru aer jegos sau probleme mecanice
This post has been edited by Paulorossi: 19 Nov 2010, 14:17 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa e , carburatorul ar fi daca se manifesta numai pe benzina. Si la gaz ii face la fel. Gazul nu foloseste de la carburator, decat clape de acceleratie. Trebuie spalata clapeta? Daca era diuza, n-ar fi tinut relantiul. Ar fi pornit greu.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:35 |