Salut din nou, Trebuie sa dau motorul jos ?
![]() ![]() ![]() |
Salut din nou, Trebuie sa dau motorul jos ?
DMI91 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 27 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310,
1989
- BR-03-DMI
|
|||
Alex4u |
![]()
Post
#2
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
in primul rand ...arsul bujiilor este cea mai mare tampenie...in alt rand...ia un set de bujii noi... fisele zici ca sunt bune...verifica capacul de la delco...si vezi ce si cum...tachetii sunt reglati?? ai fortat-o sau ceva sa iti sara tijele?? nu ai dc da motorul jos
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
DMI91 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 27 November 10 ![]() |
Am pus si bujii noi si degeaba .. nu am fortat-o deloc , pur si simplu asa deodata , mi-a spus cineva ca s-ar putea sa trebuiasca sa segmentez motorul . .
|
--------------------
Dacia
1310,
1989
- BR-03-DMI
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#4
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
In mod normal motorul nu ar trebui dat jos in fiecare saptamana, se strica filetele de la suportii motorului de la atata infiletat/desfiletat;
Si acum lectia: Ai zis ca la pornire motorul merge-n 2 bujii, intrebare este, cand l-ai oprit ultima data mergea normal? Presupunand ca mergea brici ieri cand ai ajuns acasa si ai parcat, iar azi merge ca frana a aparut o problema peste noapte care se cheama condens si de regula isi face de cap printre componentele aprinderii. Inainte de-a da jos motorul, cutia de viteze si puntea spate verifica de la cap la coada partea de aprindere, inclusiv incarcare, legaturi, instalatie electrica, borne, papuci (nu radeti, cand nu incarca alternatorul merge motorul destul de nasol). Incepi cu bujiile, pentru diagnoza merge si partea cu incalzitul si curatatul, atentie nu folositi smirghel intre electrozi, ramane span intre ei si face scurt bujia si e la fel de proasta ca si cand ati demontat-o; Daca ati rezolvat cu bujiile, masurati rezistenta fiselor , verificati capacul delco, luleaua, deschidere platina, condensator, rezistenta bobina de inductie, alimentare bobina de inductie, cadere de tensiune pe bobina. Dupa ce incheiati cu aprinderea si tot face figuri, demontati capacul culbutorilor, de regula cand sunt stranse evacuarile prea tare nu lucreaza cilindrii respectivi, deci verificati jocul supapelor, verificati sa fie tijele la loc, nesarite, neindoite; tot cu capacul culbutorilor demontat puteti observa un decalaj la distributie, in cazul lu DMI nu e cazul ca distributia nu sare de la loc peste noapte. Daca si aici e totul in regula verificati avansul static, mai faceti odata o punere la punct ca-n 30 de secunde e gata, si incercati sa porniti. Totodata puteti face si o verificare a carburatorului, verificati existenta diuzei calibrate in furtun sau sa nu fie colmatat/infundat orificiul din pata calda in funcie de model, a pompei de benzina si nu in ultimul rand un test al benzinei, din nou va recomand sa nu radeti, scoateti 50 ml de benzina si o goliti pe asfalt uscat si ii dati foc, o sa ramaneti surprinsi cat % arde din aia 50 ml. Daca eliminati si probleme de apa in benzina, condens in rezervor, aer pe conducte, membrana coapta la carburator si pompa, jivraj (ingheata mucii-n carburator si abia se taraie), puteti merge la un test de compresie, urmeaza apoi in functie de rezultatele testului sa luati o decizie inteleapta daca mai demontati motorul in vederea reconditionarii sau sa o abandonati la poarta rematului. Am prescurtat cat de cat, sa mai scrie si altii. |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Multumesc, urmez eu! N-ai spus ca, dupa fiecare remediu sa faca proba de mers.
Eu nu sunt sigur ca a numarat corect cilindrii. Daca ai numarat de la ventilator, e gresit si, nu merg cei doi cilindri, pentru ca e plesnit furtunul de la servofrana. De fapt ei sunt cil. 1 si 2. Distributia nu poate fi, ca n-ar fi mers nici ceilalti, si nu pica usor. Bujiile, mai putin cad doua cate doua. Masoara si rezistenta bujiilor, care ar fi bine sa fie zero, nu 10-120 0hmi, cum se obisnuieste azi la noi. Faza cu segmentatul e aberatie de om prost, ca nu se poate, la fel, sa pice in noptile fara sot. Spala , sterge umezeala sau spala cu benzina si apoi sterge cu carpa uscata tot, inclusiv interiorul capacului de la delco, unde trebuie sa lasi uscat, ca la prima scanteie, benzina ar bubui usor. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:27 |