problema motor!, socuri intrerupte in mers!!!
![]() ![]() ![]() |
problema motor!, socuri intrerupte in mers!!!
GR 01 NVN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 27 June 10 From: GIURGIU ![]() |
Attached thumbnail(s) Picture_00811.jpg ( Size: 196.77k ) Number of downloads: 313 |
||
--------------------
Dacia 1310
L
1999
- GR 27 CCD Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Probabil ti-a facut uleiul presiune.Verifica furtunul care pleaca din capacul culbutorilor la carburator sa nu fie infundat.Foarte probabil s-ar putea sa ai si alte probleme mecanice la sistemul de ungere.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Kiraly |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
si indicatorul de presiune?era pe normal daca nu ai avut ulei?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
calin_pirotehnistul |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 9 February 09 From: Arad ![]() |
Ai asteptat cateva minute sa coboare uleiul si tot nu s-a vazut nimic pe joja? Ai verificat daca nu pierde pe nicaieri ulei inafara de bujii? Fum albastru nu scoate? Socurile s-ar putea sa fie datorita conductelor de benzina infundate(mizerie sau dop de gheata). Desfaci furtunele de tur si retur ce intra in pompa de benzina iei o pompa de umflat roti si bagi aer pe conducte sa bolboroseasca in rezervor.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1986
- AR 01 C N A
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#5
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
acele socuri care spui se poate datora si platinii..daca nu este reglata corespunzator..cam la 0.4 sau este impuscata....legat de faptul cu uleiul ai verificat sa nu ai benzina in ulei??
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
GR 01 NVN |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 27 June 10 From: GIURGIU ![]() |
Indicatorul de ulei s-a aprins cand am ajuns acasa,dar a fost doar o sclipire.l-am lasat sa se aseze dar nu a aparut nimic...dupa ce am copletat-o cu ulei aceste intreruperi tot au aparut,dar de data aceasta cu rateuri...ma inspira un vecin la filtrul decantor(cel de sticla)il curat si totul merge perfect.fac din nou acelasi drum la dus a fost bine dar la intors aceiasi poveste cu zmuciturile,dar de data asta fara ulei pierdut....pierderi de ulei nu am doar vreo 200g la o luna aprox 300-400km,fum nu am vazut sa scoata,a fost si foarte frig si intuneric si nu am putut vedea iar furtunasul de la capac la carburator e CUratat de maxim 2 luni
|
--------------------
Dacia 1310
L
1999
- GR 27 CCD Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
|
|
tessan |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 11 March 10 ![]() |
vezi sa nu ai apa in benzina
|
--------------------
renault
megan 2.2
1.6 16v,2005
|
|
ZTV |
![]()
Post
#8
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
gheata in carburator. Am patit ceva asemenator acum 3 ani cu berlina mea. Eu am avut probleme ca facea condens si am gasit cristale de gheata in carburator. Scoate bujiile si vezi daca lucreaza sau nu. Cand patesti asa ceva, schimba repede bujiile, si vezi cu bujii noi daca mai face asa ceva, daca nu atunci clar ca nu ai ardere buna, daca da atunci inseamna ca ai ardere, si altundeva trebuie sa cauti problema.
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
GR 01 NVN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 27 June 10 From: GIURGIU ![]() |
Recunosc ca am alimentat de la o benzinarie proasta,cam 4l ca eram pe rosu,dar am copletat de la petrom cu 12l peste in speranta ca cea proasta s-a amestecat...m-am uitat acum pe seara la ea,o pornesc cateva mici intreruperi si 2-3 rateuri,dar si-a revenit,bujiile lucreaza toate,le-am verificat iar platina daca e impuscata sau ceva de genul as tinde sa cred ca ar trebui sa dea mereu rateuri...eu nu imi explic cum de plec cu ea si merge bine iar dupa 8 ore de stat incep aceste socuri...e ceva de genul ca nu mai am acceleratie dar motorul nu moare,iar cand isi da drumul provoaca aceasta zmucitura
|
--------------------
Dacia 1310
L
1999
- GR 27 CCD Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
|
|
GR 01 NVN |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 27 June 10 From: GIURGIU ![]() |
baieti vreau sa spun ca am rezolvat problema
![]() ![]() This post has been edited by GR 01 NVN: 17 Dec 2010, 06:14 |
--------------------
Dacia 1310
L
1999
- GR 27 CCD Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 01:29 |