Multiple probleme.
![]() ![]() ![]() |
Multiple probleme.
Dr.Danny |
![]()
Post
#1
|
||
![]() oare? Group: Members Posts: 22 Joined: 19 December 10 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
Clima 2001
|
|||
serviccom |
![]()
Post
#2
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Daca ai urechile alea doua de prindere rupte de la filtru de aer, e posibil sa fi iesit corpul clapeta de acolo, caz in care se accelereaza foarte tare, dar e posibil ca si filtrul de benzina sa fie imbacsit (trebuie schimbat), sau chiar injectoare infundate. Dupa schimbarea filtrului e buna si o verificare a presiunii in rampa, pentru a vedea starea pompei de benzina. Cauze mai pot fi servofrana neetansa, supapa purjare canistra defecta. Mirosul de benzina poate veni si de la vre-un furtun de benzina neetans, garnituri injectoare deteriorate, sau garnituri galerie admisie defecte, regulator de presiune defect, etc.
Trebuie luat sistematic si verificat, dupa cum vezi cauze ar fi multe. Despre pozitia volanului, pentru a sti de ce e in pozitia aia, trebuie sa mergi la verificat unghiurile de directie, pentru a sti exact care e cauza. |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
quick |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
in primu; rand masina nu va functiona bine cu alea 2 picioruse de la filtru rupte si cu corpul clapeta care cand accelerezi misca in toti draci(filtrul de aer mai precis carcasa lui tine corpul clapeta etans), acuma nu stiu precis daca rateurile si mirosul de benzina ie din cauza asta da carcasa filtrului de aer tre sa stea fixa pe pozitie pe ca ia tine corpul clapeta, primadata rezolva asta si dupaia vezi daca mai da rateuri, totusi ie posibil sa dea in continuare rateuri pt ca ie posibil ca din cauza rateurilor sa ai rupte piciorusele de la filtrul de aer.
This post has been edited by quick: 19 Dec 2010, 21:12 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
Hacker |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Eu nu am prins capacul de la filtru de aer odata decat in 2 suruburi, si am plecat in probe, dupa 100 de m a inceput sa dea rateuri rau de tot + mers ca in 2 pistoane. ( naspa ) dupa ce am strans capacul bine nu am mai avut probleme.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
v-king |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 8 March 10 From: Hunedoara - HD ![]() |
Masca filtru aer Renault, 350 lei in Deva.
|
--------------------
Ex: Dacia
SuperNova
2002/Clima
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#6
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Sa cumperi capacul filtrului de aer de nou, nu prea renteaza. Cel mai bine mergi la un centru de dezmembrari si cumperi unul sh de pe o super nova, solenza sau de pe un logan 1.4.
Legat de volan, trebuie doar sa il centrezi. Iti trebuie o cheie de 21 sau 22 ( nu mai stiu exact). Mergi cu masina pe o strada necirculata sau parcheaza masina cu rotile drepte, desfaci piulita si indrepti volanul. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
serviccom |
![]()
Post
#7
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Avea cineva pe aici o carcasa de filtru completa si o vindea cu 30 de lei, cred ca inca o mai are.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
sergiu-iulian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.103 Joined: 16 December 07 ![]() |
Ca sa nu mai deschid alt topic,iar acesta avand titlu multiple probleme,am si eu 2 probleme.
1.Dimineata la rece pornesc masina,porneste fara probleme,dar problema ii ca nu merge rotund motorul,ci oscileaza.dupa ce se incalzeste dispare aceasta oscilatie.ce pot sa fac? 2.To dimineata la rece(cand ii rece afara),pornesc masina si martorul din bord pt temperatura apa se ridica automat,foarte rapid pana la liniile de sus hasurate.astept 2 minute si imi scade acul la nivel normal cum trebuie sa fie.care ii problema aici? Azi dimineata de exemplu am pornit masina si acul s-a ridicat peste liniile hasurate din martorul temperatura apa.ce are?ce sa ii fac? |
--------------------
Dacia
SuperNova
2003 Confort
- Ms 64 GVS DACIA =>Daca Ai Cap Ia-ti Alta!!!
|
|
p_alecsu |
![]()
Post
#9
|
![]() Alex Group: Members Posts: 355 Joined: 11 December 09 From: 25 km de Pitesti ![]() |
curata mufa senzorului de la temperatura apei si fa o proba. n.ar strica sa verifici si senzorul.
|
--------------------
Dacia
Supenova
2001 Rapsodie
- AG 10 WSM
|
|
sergiu-iulian |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.103 Joined: 16 December 07 ![]() |
daca te rog imi poti explica cum sa curat si unde anume trebuie sa curat ca nu sunt asa expert.niste detalii daca mi-ai putea da.Mersi mult
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2003 Confort
- Ms 64 GVS DACIA =>Daca Ai Cap Ia-ti Alta!!!
|
|
p_alecsu |
![]()
Post
#11
|
![]() Alex Group: Members Posts: 355 Joined: 11 December 09 From: 25 km de Pitesti ![]() |
sper sa te ajute: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...temperatura+apa
verifica daca tabolul de bord are masa calumea deoarece si de aici ar putea sa se salte acul de la apa aiurea. mai ales daca nu iti porneste gmv cand se salta acul la prima liniuta de sus. This post has been edited by p_alecsu: 20 Dec 2010, 21:40 |
--------------------
Dacia
Supenova
2001 Rapsodie
- AG 10 WSM
|
|
Dr.Danny |
![]()
Post
#12
|
![]() oare? Group: Members Posts: 22 Joined: 19 December 10 From: Craiova ![]() |
QUOTE(serviccom @ 20 Dec 2010, 20:16) Te rog daca poti sa-mi indici persoana printr-un PM (nu am putut sa dau pm cu acest mesaj deoarece inca nu am destule posturi pentru a accesa aceasta functie). Multumesc mult. Totodata multumesc pentru toate raspunsurile! Va tin la curent cu ce am facut. This post has been edited by Dr.Danny: 20 Dec 2010, 22:35 |
--------------------
Dacia
SuperNova
Clima 2001
|
|
Hacker |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Daca nenorocitul ala de senzor trimite informatii false, automat socul automat nu va sti in ce stare sa stea, activ sau inactiv, atunci e normal ca masina sa mearga ca o dacie fara soc tras cand e rece.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
sergiu-iulian - acel comportament in care se ridica acul de temperatura rapid si apoi scade rapid l-am intalnit de multe ori cand aveam aer prin motor
daca instalatie de racire e neaerisita acul se ridica repede, apoi cred ca se deschide termostatul cu apa putina de prin motor dar fierbinte si circuitul se aeriseste si apa incepe sa circule astfel acul temperatura scade verifica sa nu pierzi antigel, altfel nu-mi explic de ce ai avea aer pe instalatia de racire daca nu pierzi antigel atunci cred ca ai alta problema |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Dr.Danny |
![]()
Post
#15
|
![]() oare? Group: Members Posts: 22 Joined: 19 December 10 From: Craiova ![]() |
As vrea un sfat. De cand am inceput sa conduc DSN mi se pare ca se simte foarte ciudat frana. Trebuie sa fac toata cursa pedalei (pana jos aproape de podea) pentru ca frana sa "prinda". Va intreb daca e o problema, pentru ca poate sunt obisnuit de pe Logan, in care frana incepea sa prinde de sus.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
Clima 2001
|
|
ramsen |
![]()
Post
#16
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
ai grija la repartitor ...vezi sa fie reglat cum scrie la carte...ce placute de frina ai pe masina acum???si eu la solenza cind am cumparat-o aveam pedala de frina moale...infrina super bine dar trebuia sa o apas pina la podea...un prieten mecanic mi-a spus ca trebuie reglat repartitorul...dupa ce l-am reglat eu ca la carte pedala a inceput la frinare sa tina mult mai sus...acum nu mai trebuie sa ma apas pe ea pina la podea ci la jumatatea cursei deja am dat cu capul in parbriz...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:31 |