DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema la electromotor

dobrescucata
post 3 Jan 2011, 10:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 3 January 11




sal.daca ma poate cineva sa ma ajute cu un sfat.Am o dacie 1310 din anul 98,dimineata cand vreau sa o pornesc,nu invarte electromotorul are un tacait,daca invart motorul cu mana de la paleti si nenumarate incercari la automat in final porneste,si nu mai face figuri!dar a doua zi dimineata aceasi poveste! wacko.gif


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1998 - CL-03-HBH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 3 Jan 2011, 12:47
Post #2


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Posibile cauze : ( asta din ce am inteles eu )

-Electromotor dus - du-te la un electrician sa-ti schimbe carbunii,bucsi etc.
-Baterie slaba - incearca cu alta baterie incarcata cum trebuie

Inca ceva verifica putin si aprinderea ,am avut si vazut dacii care abia invarteaua electromotoarele insa porneau "la sfert" in sensul ca nu avea nevoie electromotorul sa dea toata cursa


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 3 Jan 2011, 13:09
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




daca-l duci la electician sati verifice si bobina electromotorului,la mine ea aticait odata cum zici tu,dupa ce amschimbat-o nu am mai avut probleme.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 3 Jan 2011, 13:17
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




Daca ticae, inseaman sa solenoidul(bobina) trage axul si da curent mai departe, dar electromotorul nu invarte = electromotor, cel mai des e de la carbuni , eu la ambele am avut aceasta problema , la una au fost car bunii, la una rotorul, acum! Cum ti-o fi norocul! Mai intai fa-i tu acasa o schimbare de carbuni , daca nu merge mergi la un electrician, grija la demontare-montare.


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Jan 2011, 15:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sau il poti repara tu 1 2


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 3 Jan 2011, 15:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




atentie si foarte mare grija la arcurile melcate ce iti imping carbuni,sa nu fie prea stransi,trebe tosui sa se invarta usor electromotorul nu "infranat"verifica si bobina cuploare sa iti asigure contact perfect si verifica cu un ohmmetru sa nu iti fure curent statorul ,izoleaza suruburile lungi ce trec prin interiorul statorului cu niste furtunas subtire termo contractibil,curata cu un ac grafitul depus in "santurile" crestaturile din contactele alunecatoare din capatul rotorului


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 4 Jan 2011, 07:28
Post #7


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




dobrescucata - pentru a inlatura orice dubiu baterie/electromotor te sfatuiesc sa scoti bateria de pe masina si sa o lasi o noapte pe redresor.Daca dimineata urmatoare face la fel, e clar ca este bateria si iti trebuie una noua.Simptomele pe care le descrii tu sunt asemanatoare cu cele pe care le prezinta babuta mea daca sta mai mult timp nepornita si afara s-a lasat frigul.La fel o pornesc si eu, trag de cureaua de la alternator pina face motorul 2 ture si o ia la sfert.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 5 Jan 2011, 00:52
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




ceace zici cu invartire manuala e solutia clasica de a rupe uleiul, pe frig acumulatorul ii scade randamentul (reactia chimica care iti confera tie curent la borne acumulatorului) si trebe sa dai o cheie sa rupi uleiul deci soliciti bateria o data scade puterea data mai dai o cheie si porneste atunci invarte greu mai lenes


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 01:26
Forum Renault