problema la electromotor
![]() ![]() ![]() |
problema la electromotor
dobrescucata |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1998
- CL-03-HBH
|
|||
vallyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Posibile cauze : ( asta din ce am inteles eu )
-Electromotor dus - du-te la un electrician sa-ti schimbe carbunii,bucsi etc. -Baterie slaba - incearca cu alta baterie incarcata cum trebuie Inca ceva verifica putin si aprinderea ,am avut si vazut dacii care abia invarteaua electromotoarele insa porneau "la sfert" in sensul ca nu avea nevoie electromotorul sa dea toata cursa |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
daca-l duci la electician sati verifice si bobina electromotorului,la mine ea aticait odata cum zici tu,dupa ce amschimbat-o nu am mai avut probleme.
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Daca ticae, inseaman sa solenoidul(bobina) trage axul si da curent mai departe, dar electromotorul nu invarte = electromotor, cel mai des e de la carbuni , eu la ambele am avut aceasta problema , la una au fost car bunii, la una rotorul, acum! Cum ti-o fi norocul! Mai intai fa-i tu acasa o schimbare de carbuni , daca nu merge mergi la un electrician, grija la demontare-montare.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
atentie si foarte mare grija la arcurile melcate ce iti imping carbuni,sa nu fie prea stransi,trebe tosui sa se invarta usor electromotorul nu "infranat"verifica si bobina cuploare sa iti asigure contact perfect si verifica cu un ohmmetru sa nu iti fure curent statorul ,izoleaza suruburile lungi ce trec prin interiorul statorului cu niste furtunas subtire termo contractibil,curata cu un ac grafitul depus in "santurile" crestaturile din contactele alunecatoare din capatul rotorului
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
dobrescucata - pentru a inlatura orice dubiu baterie/electromotor te sfatuiesc sa scoti bateria de pe masina si sa o lasi o noapte pe redresor.Daca dimineata urmatoare face la fel, e clar ca este bateria si iti trebuie una noua.Simptomele pe care le descrii tu sunt asemanatoare cu cele pe care le prezinta babuta mea daca sta mai mult timp nepornita si afara s-a lasat frigul.La fel o pornesc si eu, trag de cureaua de la alternator pina face motorul 2 ture si o ia la sfert.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
ceace zici cu invartire manuala e solutia clasica de a rupe uleiul, pe frig acumulatorul ii scade randamentul (reactia chimica care iti confera tie curent la borne acumulatorului) si trebe sa dai o cheie sa rupi uleiul deci soliciti bateria o data scade puterea data mai dai o cheie si porneste atunci invarte greu mai lenes
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:26 |