Papuc DIesel - Presiune borcan., face presiune foarte mare in borcan.
![]() ![]() ![]() |
Papuc DIesel - Presiune borcan., face presiune foarte mare in borcan.
bgd_gl |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 December 10 ![]() |
Attached thumbnail(s) IMAG0070.jpg ( Size: 724.35k ) Number of downloads: 4940 |
||
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4
2008 & 2006
- GL-08-UVY
|
|||
4x4 |
![]()
Post
#2
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Nu înțeleg pe unde pierzi antigel, dacă e sub nivelul MAX cum ar putea să iasă prin capac?
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bgd_gl |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 December 10 ![]() |
QUOTE(4x4 @ 3 Jan 2011, 21:53) ei bine, cand presiunea iesa din borcan pe la capacul respectiv ( care are o oarecare supapa de presiune ?! nu am idee daca m-am exprimat corect) arunca si 2-3 picaturi de antigel. DAR DE CE AM PRESIUNE ?? :| O parere avizata, cineva care detine un Papuc Diesel ? Chiar voi filma evenimentul, il voi uploada pe Youtube cat mai curand posibil, sa vedem daca ii dam de capat. This post has been edited by bgd_gl: 3 Jan 2011, 22:02 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4
2008 & 2006
- GL-08-UVY
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
de la garnitura aia de chiulasa montata bine de mesteri.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Are in capac o supapa de suprapresiune,de aia ii da afara.
Sunt doua posibilitati: -supapa respectiva e defecta sau decalibrata,deci v-a trebui sa schimbi capacul -pompa iti face presiune,iar traseul de apa e stangulat sau obturat si face presiune in vas,in acest caz ar trebui sa creasca temperatura apei si intr-un final se va distruge si garnitura de chiuloasa |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
s0r1n2004 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 13 August 10 ![]() |
Daca ai gasit remediu sa-mi zici si mie ca toata vara m-am chinuit, si acum iarna ... si tot creste nivelul si da afara din borcan.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2009
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
pai nu fierbe apa? fa o proba fara termostat...
poate incarci un filmulet pe youtube sa vedem si noi cum face! poate ramane termostatul blocat si fierbe apa! sau face imediat dupa ce ai pornit masina? |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
bgd_gl |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 December 10 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4
2008 & 2006
- GL-08-UVY
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
poate ca iti fierbe din cauza garniturii de chiulasa! e important si termostatul, poate l-ai avut blocat pe inchis si ti-a fiert si ai terminat garnitura!
ventilatorul cupleaza? daca ai indicator de temperatura, poate e defecta si sonda de temperatura si te minte in bord cand el de fapt fierbe! poate la acea sonda s-a referit acel cineva! sau sonda pentru bec This post has been edited by adaniel69: 14 Jan 2011, 11:30 |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
kog |
![]()
Post
#10
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
am intalnit si eu problema. Acul de temperatura nu arata ca temperatura e mare, totusi un racord de plastic a explodat, asta si din cauza capacului infundat. Am inlocuit in graba racordul, radiatorul si elv, problema a persistat insa din cauza acelei sonde de tempera.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
bgd_gl |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 December 10 ![]() |
Salutare ! AM revenit cu un video. Initial, nivelul in borcan era la maxim. DUpa ce am pornit masina, s-a dus la minim.
In timpul filmarii, nu se aude si acel fasait , care practic elibereaza presiunea, insa se poate vedea, cum sunt aruncati stropi din borcan. Alta faza interesanta, e ca uneori creste si descreste nivelul. AM sa incerc sa ma duc la un mecanic, poate o fi garnitura de chiuloasa, va tin la curent ! ![]() LINK : This post has been edited by bgd_gl: 15 Jan 2011, 12:03 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4
2008 & 2006
- GL-08-UVY
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
si totusi s-ar putea sa nu ai bine aerisita instalatia! ai incercat fara termostat?
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
panaiteiancu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 22 February 10 ![]() |
Schimba capacul dela vasul de expansiune cu altul de care stii ca ca functioneaza bine, in majoritatea cazurilor de acest gen supapele di capac sunt decalibrate. Este de asemenea posibil sa nu fie bine aerisita instalatia, motiv care afecteaza drastic si incalzirea din masina de care te plangi.
Incearca si variantele acestea si spune-ne ce-ai rezolvat. |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1998 MOTTO: Nu folositi baterii epuizate la tastatura! mananca litere, fac greseli de ortografie, fac greseli gramaticale si nu va intelege lumea !!!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu zic ca e de la garnitura de chiulasa,din pacate
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
garnitura de chiulasa, termostat blocat, instalatie neaeresita, furtun infundat, supapele de la borcan,
![]() |
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
HUMMER H1 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
daca vei potsa ti dau eu un capac de borcan eventual si borcanul si vezi ceefect are dar eu zic ca e de la capac
![]() aerisirea se face automat la motoarele astea nu trebue facutaca la daciile cu motoare clasice iar in timpul functionari se face o oarecare presiune pe instalatia de racire iar daca desfaci capacul de la bidon ai sa te frigi la degeteca ti sare antigel |
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#17
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
bgd_gl zici ca ai rectificat chiuloasa rau ai facut la diesel nu se rectifica posibil sa ai fisuri in chiuloasa(problema la diesel)si de aerisit se face in felu urmator;in spatele chiuloasei pe carcasa termostatului este un capacel ca la roti desfal,cu motoru rece,si lasa sa curga antigel pe acolo sa aerisesti toata instalatia,daca persista presiunea mare dupa operatia asta e,,buba,,garnitura de chiuloasa sau chiuloasa rectificata prea mult
acum am urmarit filmuletu e ,,BUBA,, chiuloasa ,parerea mea dar poti sa te mai interesezi si pe la alti mecanici,dar dupa cateva minute de mers sa dea pe acolo lichid sigur aia este rectificata prea mult sau fisurata This post has been edited by nikuniku: 17 Jan 2011, 22:48 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
tr04www |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
motoarele astea de renault, puse pe papuc si pe solenza lucreaza sub presiune, nu ca daciile normale.daca desfaci capacul vasului cu motorul cald, ai sa vezi ca sare antigel si se elibereaza presiunea.
cand e motorul rece si desfaci capacul mai e presiune in borcan?normal nu ar trebui sa fie, fiindca capacul are o supapa care elibereaza presiunea. dar la tine s-ar putea sa fie si din alta parte problema.oricum, este clar ca nu trebuie sa arunce antigel pe la capac.incearca sa schimbi capacul cu altul nou, fa aerisirea instalatiei din nou si vezi daca mai face. succes! This post has been edited by tr04www: 18 Jan 2011, 07:20 |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
bgd_gl |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 December 10 ![]() |
1) Am schimbat capacul cu unul nou. ( momentan nu mai face asa, insa...tind sa cred ca tot n-am rezolvat problema)
2) AM o problema mai ciudata decat asta,care cred ca e in stransa legatura. Imi scoate FUM ALB de ma inebuneste, fac ceata pe drum . Probl e de 2 zile, deodata a apucato ! E din cauza garniturii de chiuloasa, din cauza apei de acolo ?? Iar toate problemele de care va spun, sa fie din aceasta cauza ? ![]() This post has been edited by bgd_gl: 18 Jan 2011, 17:22 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4
2008 & 2006
- GL-08-UVY
|
|
radu m |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.374 Joined: 1 April 10 From: Slatina ![]() |
asa am patit eu la dacia mea
schimba garnitura de chiulasa |
--------------------
Dacia
1410 brek
1998
- OT-XX-XXX MASINA mea are un volan si 4 roti , a ta nu are la fel ?
|
|
bgd_gl |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 December 10 ![]() |
AM ajuns cu ea la mecanic, acelasi mecanic care mi-a facut lucrarea, care am descoperit recent ca a fost un escroc si mi-a luat 1100 lei degeaba.
In prezent, mi-a desfacut motorul, si am luat eu chiuloasa. Chiuloasa, are 4 gauri mari, dintre care vreo doua, fix la cercul de foc ( Motiv pentru care s-a ars si garnitura de chiuloasa). Momentan am duso la incarcat cu aluminiu, dupa care ii va face planul un strungar. Odata ce mecanicul a rectificato anterior, de ce exista aceste probleme ??????? Ma pune acum sa schimb ghidul de supape admisie/ evacuare si semeringurile aferente, pe motiv ca au joc si NU E BINE. Costurile se ridica, punandu-mi mari semne de intrebare. Ce a facut el data trecuta, pe ce mi-a luat banii ??? Pe un schimbat de ulei, o garnitura de chiuloasa, segmentare, cuzineti si atat ??? |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4
2008 & 2006
- GL-08-UVY
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
pai motorul merge bine? tragea? presuinea in borcan din cauza asta ti-o facea pt ca nu ti-a reparat chiulasa si scapa compresie pe care ti-o dadea in borcan! si eu am avut niste santulete prin capul pistonului, am incarcat-o si i-am luat fata dreapta! la supape nu am umblat!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
bgd_gl |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 December 10 ![]() |
De tras, tragea foarte bine. MOtorul suna foarte frumos. AM facut fata dreapta la chiuloasa, am incarcat cu aluminiu gaurile respective, iar... ghidurile la supape nu le-am schimbat. Ulei nu mananca, fum nu scoate , nu cred ca sunt probleme acolo. Luni voi lua masina si voi comunica situatia.
30 Jan 2011, 11:06: Ok. S_a ivit o problema. S-a constatat ca vinovata, pentru ce s-a intamplat a fost GARNITURA DE CHIULOASA , datorita faptului ca nu avea acelasi diametru la pistoane, era mai...mica, si pistoanele loveau in ea . DE CATE FELURI ESTE ? AM luat garnitura de Dacie papuc Diesel in 3 gauri/ Renault Kangoo 1.9D . Mentionez ca si garnitura pusa de mecanic anterior, era gresita, avea aceeasi problema. Daca stiti ceva, please HELP ! Luni ma duc sa masor exact ce diametru are si..poate o rezolv si o gasesc pe cea buna. This post has been edited by bgd_gl: 30 Jan 2011, 11:06 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4
2008 & 2006
- GL-08-UVY
|
|
HUMMER H1 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
la popescu unde e la cu prelata gri am luat eu garnitura pt mine era cam 150 roni dar mam dus cu cea veche si sa potrivit bine era ceva nemtesc nu mai stiu ce marca exact
|
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
bgd_gl |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 December 10 ![]() |
OK...deci s-a terminat lucrarea.
Insa, aceeasi problema. Muuuult fum alb. Sa fie de data trecuta, ce a ramas pe teava, antigel, iar pana se arde dureaza ? In borcan nu mai face presiune, caldura e mai buna. ce ziceti ? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4
2008 & 2006
- GL-08-UVY
|
|
HUMMER H1 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
![]() ![]() fum alb sau abur poate sa scoata si ca e frig afara ![]() |
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
bgd_gl |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 December 10 ![]() |
QUOTE(HUMMER H1 @ 1 Feb 2011, 21:51) NUuuu... ca las o dara de fum in urma ! asa patesc si eu, o grozavie de fuum ! Revin cu informatii. Mecanicul meu, se pare ca mi-a demontat iar motorul, si insista sa-mi schimbe ghidajele la supape ( mi-a spus ca manopera lui montat/demontat e gratis, oricum e din vina lui, toata povestea asta asa ca mi se pare corect). I-am acordat o ultima sansa si am zis...ok ! Daca nici de data asta nu mi-o ghiceste, deja nu mai am ce discuta... ( manopera strungar + ghidaje se ridica undeva la 300 lei, bani care tot eu ii platesc; mecanicul ar fi trebuit sa schimbe de data trecuta astea ![]() Va tin la curent ! ![]() This post has been edited by bgd_gl: 2 Feb 2011, 17:30 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4
2008 & 2006
- GL-08-UVY
|
|
bgd_gl |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 December 10 ![]() |
Am ridicat masina. Nu mai scoate fum, insa...daca bag picioru in ea , scoate un fum alb albastru. Posibil sa-mi manance ulei, voi vedea pe parcurs...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4
2008 & 2006
- GL-08-UVY
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#29
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Fumul alb poate fi si de la avans,daca zici ca ti-a segmentat motorul,automat se modifica si dozajul din pompa de injectie,care trebuie reglata
![]() Cat despre mecanic.....e tare "priceput" daca a pus garnitura de quloasa fara sa-si dea seama ca nu are acelasi diametru la pistoane ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
bgd_gl |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 December 10 ![]() |
Am o problema urgenta ! Cineva din Galati, cu un papuc diesel, daca are bunavointa de a ma ajuta sa schimbam un pic calculatorul masinii , sa-mi dau seama daca este pompa de injectie sau calculatorul masinii ?
[ s-a oprit in mers, nu mai vrea sa porneasca ] ... This post has been edited by bgd_gl: 22 Feb 2011, 16:12 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4
2008 & 2006
- GL-08-UVY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:39 |