Spirala benzina, conducta de benzina sau frana.....
![]() ![]() ![]() |
Spirala benzina, conducta de benzina sau frana.....
SanTi |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1999
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In momentul cand ar trebui sa fie benzina aia incalzita, furtunul ala e bocna, apoi se incalzeste pata calda si camera de nivel din carbelitor si nu mai ai nevoie de benzina incalzita.
SI in plus daca bobinezi pe furtun nu rezolvi nimic, transferul de caldura e foarte mic, in loc de furtun iti trebuie o teava groasa de cupru cu teava aia subtire prin care trece benzina sudata in jurul ei sa ai transfer cat de cat. This post has been edited by argon: 7 Jan 2011, 20:54 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SanTi |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 January 11 ![]() |
Mda am inteles ideea . Mersi de raspuns.
![]() |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1999
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
eu am asa ceva este preincalzire combustibil. o am de ani de zile este facuta de cineva, dintrun tub din inox conectat la instalatia de racire a masinii, si prin ea trece o conducta destul de lunga facuta colac, am inteles ca este conducta de frana cea care vine din fata si pleaca in spate ca este mai lunga si orecum facuta in asa fel incat sa intre. iti spun ca se vede diferentza, si iti spun si de ce, iarna cand pornesti masina si este firg, motorul se incalzeste oarecum in 2 3 minute de cand lai pornit, ceea ce la -10 daca se ridica temperatura cu cateva garde undeva 10/15 grade ceea ce este destul ca socul sa fie impins si sa mergi fara probleme, deci consum mai mic. asta inseamna sa ai aprinderea pusa la punct lar carburatorul reglat bine. oricum pata calda mai face figuri iarna si se incalzeste mai greu, iar benzina din ziua de astazi nu este chiar de foarte buna calitate in raport cu pretu si masina mai poate face figuri si esti nevoit sa stai mai mult cu corul tras.
7 Jan 2011, 21:32: si o poza facuta in paint:D scz da nu prea am talent.. ceva in genu este facut This post has been edited by fsilviu86: 7 Jan 2011, 21:32 Attached thumbnail(s) image.JPG ( Size: 15.06k ) Number of downloads: 744 |
--------------------
Renault
clio
- BZ 05 LDT
2005
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Exista si un pericol cu asa ceva.Se poate produce efectul vapor look datorita supraincalzirii benzinei inainte de intrarea in carburator iar in CNC vaporizeaza si iti ineaca masina si consumul creste.Deci daca o sa-ti construiesti ai grija sa nu faci serpentina prea mare sa absoarba benzenul prea multa caldura de la apa de racire.
This post has been edited by Paulorossi: 7 Jan 2011, 22:46 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
Paulorossi adreptate, la mine este facut de ani de zile de un nenea care lucra la uzina dacia, acest incalzitor cred ca are peste 10 ani, iar de cand il am nu a facut nici o problema. deci maregrija cum il confectinezi
|
--------------------
Renault
clio
- BZ 05 LDT
2005
|
|
saioc.vasile |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 15 January 09 From: chitila ![]() |
si cate spire ai facut ?
|
--------------------
dacia
1310
- if 01 wff
1998
|
|
maho |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.257 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nu stiu daca apuca benzina sa se incalzeasca suficient cat sa se simta in eficacitatea arderii...cat poate sa scada (oare ?) consumul ?
Cred ca mai eficient scazi consumul prin stilul de condus. fsilviu, la ITP-uri n-au comentat nimic ? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
dorinromeo |
![]()
Post
#9
|
![]() inca incepator Group: Members Posts: 160 Joined: 5 February 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
am postat mai demult pe forum cum am confectionat o spirala pentru incalzirea combustibilului. eu am introdus acea spirala in furtunul de apa de la radiator la termostat. am instalatia pe masina, merg cu ea de ceva vreme, chiar si vara se comporta bine, dar, sincer, nu pot aprecia daca consumul este influentat. oricum, nu reduce drastic consumul, nu te astepta la asta. sunt alte metode: carburator reglat si imbunatatit, delcou modificat la platou si capsula, aprindere electronica, ulei bun, etc.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
maho nu au comentat nimik la itp care este facut de cateva zile.
dorinromeo ai dreptate nu se simte cine stie ce la consum, dar oricum contribuie. sincer nu stiu cate spire are in interior oricum este destul de marisor am sa masor si iti spun cat de lung si de gros este acel tub prin care circula apa din motor si cu conducta de benzina. ca sa ai un consum redus carburator reglat bine, curat, aprindere ok si nu ai voie sa depasesti 6,5 in afara la consum. eu asta vara am fost plecat prin tara si nu am depasit maxim 100 km/h si am avut consum de 6%. mai depinde si stilul de mers cum turezi motorul cum schimbi vitezele ![]() This post has been edited by fsilviu86: 21 Jan 2011, 13:15 |
--------------------
Renault
clio
- BZ 05 LDT
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th September 2025 - 20:15 |