DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Spirala benzina, conducta de benzina sau frana.....

SanTi
post 7 Jan 2011, 20:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 3 January 11




Salut am vazut iarna asta la 2 dacii (una a unui coleg cealalta a unui vecin) o improvizatie sa-i zic asa, si anume :
O conducta de benzina sau de frana sau ce o fii, in fine o tevita racordata la furtunul de benzia care iasa din pompa, bobinata pe furtul prin care trece antigelul spre radiator,iar apoi racordata la un alt furtun care merge spre carburator.....pe principiul ca cica benzina s-ar incalzii inainte de intrarea in carburator,lcru care ar duce la o ardere mai eficienta si un consum mai scazut.
Ce parere aveti ar avea vrun efect o astfel de improvizatie? A mai incercat cineva asa ceva? Daca da ce anume e tevita aceea conducta de benzina?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Jan 2011, 20:52
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




In momentul cand ar trebui sa fie benzina aia incalzita, furtunul ala e bocna, apoi se incalzeste pata calda si camera de nivel din carbelitor si nu mai ai nevoie de benzina incalzita.

SI in plus daca bobinezi pe furtun nu rezolvi nimic, transferul de caldura e foarte mic, in loc de furtun iti trebuie o teava groasa de cupru cu teava aia subtire prin care trece benzina sudata in jurul ei sa ai transfer cat de cat.

This post has been edited by argon: 7 Jan 2011, 20:54


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SanTi
post 7 Jan 2011, 20:56
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 3 January 11




Mda am inteles ideea . Mersi de raspuns. smile.gif


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 7 Jan 2011, 21:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




eu am asa ceva este preincalzire combustibil. o am de ani de zile este facuta de cineva, dintrun tub din inox conectat la instalatia de racire a masinii, si prin ea trece o conducta destul de lunga facuta colac, am inteles ca este conducta de frana cea care vine din fata si pleaca in spate ca este mai lunga si orecum facuta in asa fel incat sa intre. iti spun ca se vede diferentza, si iti spun si de ce, iarna cand pornesti masina si este firg, motorul se incalzeste oarecum in 2 3 minute de cand lai pornit, ceea ce la -10 daca se ridica temperatura cu cateva garde undeva 10/15 grade ceea ce este destul ca socul sa fie impins si sa mergi fara probleme, deci consum mai mic. asta inseamna sa ai aprinderea pusa la punct lar carburatorul reglat bine. oricum pata calda mai face figuri iarna si se incalzeste mai greu, iar benzina din ziua de astazi nu este chiar de foarte buna calitate in raport cu pretu si masina mai poate face figuri si esti nevoit sa stai mai mult cu corul tras.

7 Jan 2011, 21:32:
si o poza facuta in paint:D scz da nu prea am talent.. ceva in genu este facut

This post has been edited by fsilviu86: 7 Jan 2011, 21:32

Attached thumbnail(s)
image.JPG ( Size: 15.06k ) Number of downloads: 744


--------------------
Renault clio - BZ 05 LDT 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 7 Jan 2011, 22:45
Post #5


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Exista si un pericol cu asa ceva.Se poate produce efectul vapor look datorita supraincalzirii benzinei inainte de intrarea in carburator iar in CNC vaporizeaza si iti ineaca masina si consumul creste.Deci daca o sa-ti construiesti ai grija sa nu faci serpentina prea mare sa absoarba benzenul prea multa caldura de la apa de racire.

This post has been edited by Paulorossi: 7 Jan 2011, 22:46


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 8 Jan 2011, 08:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




Paulorossi adreptate, la mine este facut de ani de zile de un nenea care lucra la uzina dacia, acest incalzitor cred ca are peste 10 ani, iar de cand il am nu a facut nici o problema. deci maregrija cum il confectinezi


--------------------
Renault clio - BZ 05 LDT 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saioc.vasile
post 20 Jan 2011, 11:21
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 15 January 09
From: chitila




si cate spire ai facut ?


--------------------
dacia 1310 - if 01 wff 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 20 Jan 2011, 12:54
Post #8


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.257
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Nu stiu daca apuca benzina sa se incalzeasca suficient cat sa se simta in eficacitatea arderii...cat poate sa scada (oare ?) consumul ?
Cred ca mai eficient scazi consumul prin stilul de condus.

fsilviu, la ITP-uri n-au comentat nimic ?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 21 Jan 2011, 06:49
Post #9


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




am postat mai demult pe forum cum am confectionat o spirala pentru incalzirea combustibilului. eu am introdus acea spirala in furtunul de apa de la radiator la termostat. am instalatia pe masina, merg cu ea de ceva vreme, chiar si vara se comporta bine, dar, sincer, nu pot aprecia daca consumul este influentat. oricum, nu reduce drastic consumul, nu te astepta la asta. sunt alte metode: carburator reglat si imbunatatit, delcou modificat la platou si capsula, aprindere electronica, ulei bun, etc.


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 21 Jan 2011, 13:14
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




maho nu au comentat nimik la itp care este facut de cateva zile.

dorinromeo ai dreptate nu se simte cine stie ce la consum, dar oricum contribuie. sincer nu stiu cate spire are in interior oricum este destul de marisor am sa masor si iti spun cat de lung si de gros este acel tub prin care circula apa din motor si cu conducta de benzina. ca sa ai un consum redus carburator reglat bine, curat, aprindere ok si nu ai voie sa depasesti 6,5 in afara la consum. eu asta vara am fost plecat prin tara si nu am depasit maxim 100 km/h si am avut consum de 6%. mai depinde si stilul de mers cum turezi motorul cum schimbi vitezele wink.gif, cat este motorul de mancat set motor (nr kilometrii) tacheti rglati cum trebuie sa deschida supapele si sa le inchida cand trebuie etc.

This post has been edited by fsilviu86: 21 Jan 2011, 13:15


--------------------
Renault clio - BZ 05 LDT 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th September 2025 - 20:15
Forum Renault