nova gt, schimbat sau reconditionat motor
![]() ![]() ![]() |
nova gt, schimbat sau reconditionat motor
maka_mihay |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Nova
Berlina
1998 GT 1,6
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai dc sa nu poti nu inteleg?cel putin sa il reconditionezi nu vad nici o problema la treaba cu schimbatu daca te-ai referit la alt motor atunci ai de munca si mai e si omologarea deci eu zic sa te rezumi a il faci pe asta sa mearga brici si nu mai ai nevoie de altu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
maka_mihay |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 January 11 ![]() |
anu trecut lam dus la mecanic de o segmentat motoru......merge mai rau..... nu trage deloc ...mai mult de 85 km/h nu merge....si alta chestie e ca daca calc acceleratia mi se ineaca.... am carburator de dacie 1310 pe el....de ce ?????? pls help me
|
--------------------
Nova
Berlina
1998 GT 1,6
|
|
ex-silentio |
![]()
Post
#4
|
![]() Posesor Nova Group: Members Posts: 37 Joined: 6 December 07 From: Rm-Sarat ![]() |
Eu ți-aș recomanda un mecanic bun, să facă un reglaj, si o verificare mai serioasă. Poate e vreo problemă legată de aprindere, sau vreun reglaj incorect.
Poate reusesti sa repari motorul pe care îl ai, e păcat să mai dai o grămadă de bani pe altul, și nici nu ai garanția că vei merge fără probleme. Eu am nova din 96, asta vara am schimbat setul motor + rectificat și de atunci nu am probleme. Cum se comporta mai exact in mers? Nu merge mai mult de 85, chiar daca se tureaza, sau nici nu se tureaza? La ralanti merge bine, fara intreruperi? <offtopic> Acum 3 ani un mecanic de la un service serios - dacia - mi-a zis ca motorul e varza, sa vad ce fac si sa scap repede de masina. De atunci am mai mers pana anul trecut fara probleme majore, cand a trebuit sa fac motorul pt ca segmentii erau varza. De atunci nu am mai fost la service-uri din astea mari... ![]() </offtopic> |
--------------------
Nova
T
1996
- BZ-05-EEE Diferenta dintre scoala si viata?
In scoala, inveti o lectie, apoi dai un test. In viata, ai de dat un test care te invata o lectie |
|
eustefan88 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 25 May 10 ![]() |
Ti-as sugera sa faci un test de compresie, daca iese in limite axeaza-te pe aprindere si alimentare cu benzina, iti recomand calduros sa pui carburatorul original pe masina, daca este reglat bine, diferenta o vei simti imediat.
|
--------------------
Dacia
Nova
2000 Gt
- B111XXX
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si cel de berlina te duce fara probleme la 130, e si mai usor de intretinut, mai sigur la consum daca sti ce sa faci cu el, si are si demaraj bun. Cine vrea dublu, cu toata placerea i-l ofer, ca mie nu-mi place.
Ca nu trage, poate patineaza ambreiajul, dupa cum cineva de mai sus ti-a sugerat sa explici, poate sa fie reglat gresit la culbutori si ti-a ars scaune sau supape, iar la test de compresie daca da scazuta, ar putea fi si astea si segmentii. Dupa ce te documentezi bine, desfa-l singur si cu grija ordine si curatenie, vei face treaba buna. Nu esti singur, unde nu sti si nu face ce nu esti sigur, fara sa intrebi. Pe nimeni nu l-a facut ma-sa mecanic. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
anndi |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Cu siguranta trebuie reglata. Motorul daca porneste, oricat de varza e compresia, tre sa treaca de 85km/h.Dar carburatorul simplu, dereglat, poate mai ai probleme si pe la supape, combinate cu probleme la aprindere rezulta problema descrisa de tine.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 16:22 |