trepidatii relanti
![]() ![]() ![]() |
trepidatii relanti
chris.25iun |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|||
chris.25iun |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
Nimeni
![]() |
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
bujiile le-ai mai schimbat in ultimi 20k -30k km?
la cat e relantiul la rece? |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
chris.25iun |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
Relantiul la rece este jos de tot pe la vreo 500 iar bujiile au fost schimbate acum vreo 1000 de km la inceput au mers bine dar acum vad ca le-a cam trecut vremea
![]() |
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
scorpion |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut , trepidatia poate sa-ti fie si din tampoane. Eu am pus tampoane NOI si PROASTE facute de VM-COMP SRL si motorul scutura de parca mergea in 2 cilindrii. Le-am pus inapoi pe cele vechi si si-a revenit masina.
Acum ideea este ca mie DUPA repararea esapamentului si STERGEREA cu carpa a sondei lambda , imi merge categoric mai rotund motorul. Nu am ce sa spun ca s-a reparat la el pt ca i s-a schimbat doar ambreiajul si daca am umblat la esapament a fost ca sa fie sudat si apoi ermetizat la imbinarea cu galeria de evacuare a motorului. Acum daca tot era bucata cu catalizatorul data jos , a fost stearsa cu carpa si sonda Lambda , care arata destul de OK , adica alb -maronie ,fara funingine pe ea. Concluzia mea a fost ca esapamentul neetans este o MARE problema si de acolo schimbarea. Poate si la tine este acelasi lucru. Si fii atent ca-i o chestie finuta : eu am luat ITP-ul pe bune la RAR Bucuresti in toamna lui 2010 si aveam zgomot normal si culmea culmilor MI-AU IESIT SI NOXELE !!! ![]() Deci , vezi doamne , masina era OK. Si totusi a fost o schimbare mare dupa interventia la esapament. Eu zic sa-l verifici daca poti. Sorry , eu am avut treaba , am lasat reply-ul deschis o gramada si tu ai postat in timpul acesta lucruri noi. This post has been edited by scorpion: 21 Jan 2011, 22:20 |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
chris.25iun |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
Sa stii scorpion ca si eu am toba mica fisurata la teava de iesire din ea care duce in toba mare stii ca m-am gandit ca sa fie si de acolo dar nu i-am dat mare importanta. As vrea sa o sudez dar in bucuresti nu stiu unde as putea face asta. Cand ajung acasa (constanta) o sa ma duc la cineva acolo dar sa vedem pana atunci. Merci pentru sfat
![]() |
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
scorpion |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Sorry , eu am avut treaba , am lasat reply-ul deschis o gramada si tu ai postat in timpul acesta lucruri noi. Ralantiul tau este foarte coborat , de aceea iti vibreaza motorul. ECU prin intermediul motorasului il ridica la 850-900rot/min. La tine poate ca vrea dar nu mai are cum s-o faca. Pun pariu ca imediat ce inlocuiesti motorasul ( sau il repari ) ralantiul va reveni la valori normale si vibratiile se vor reduce.
Stai sa-ti explic mai clar : eu aveam esapamentul neetans intre galeria de evacuare a motorului si bucata cu catalizatorul. Adica sigur ca mai tragea si aer curat pe acolo si-i falsifica citirea sondei Lambda. Daca ai probleme DUPA catalizator in mod cert nu mai influenteaza mult motorul , poate doar acustic sa te deranjeze. La mine cred ca citirea incorectaa sondei il facea pe Boschulica sa creada am prea putina benzina in aer ( ca de-aia am prea mult oxigen , nu ?) si incepea sa-i bage diferenta la greu , iar cu prea multa benzina motorul merge in general mult mai prost. |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
chris.25iun |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
Stai sa ma fac inteles. Eu relantiul il am asa de jos cand motorul este rece dar cand se incalzeste se ridica unde e normal la 900 cam asa poate un pic peste ideea care e ca atunci cand motorul se incalzeste trepidatiile dispar cam in totalitate poate apar usor mai accentuate atunci cand aprind faruri deschid casetofon dau drumul la aeroterma si asa mai departe. Dar daca motorul este cald si fara sa fie pus in sarcina de altceva merge foarte rotund nu mai vibreaza, bine am o vibratie pe schimbator dar aia am inteles ca poate sa fie dintr-un tampin de la cutie sau sa fie un pic deplasata cutia in fine. Ma gandesc sa ii schimb si motorsul de relanti dar deocamdata nu dispun de bani si nu vreau sa iau ceva sh sau o chestie no name ca na ... asa ca deocamdata merg asa cu ea. Sa gasesc sa ii sudez toba si apoi gaz si talpa
![]() ![]() |
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
si noi ce sa-ti facem???
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
scorpion |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Eu relantiul il am asa de jos cand motorul este rece dar cand se incalzeste se ridica unde e normal la 900 cam asa poate un pic peste pai hai sa ne gandim un pic : motor rece , ECU "vede" senzorul de temperatura de pe chiuloasa si POZITIONEAZA CLAPETA CU AJUTORUL MOTORASULUI pt a OBTINE TURATIA DE 850-900rot/min ! Tie nu-ti functioneaza latura asta , deci la tine turatia nu poate fi corectata de ECU ! Cand se incalzeste motorul se ajunge in partea in care turatia creste PENTRU CA S-A INTRAT IN TEMPERATURA DE REGIM SI NU MAI ESTE NEVOIE CA MOTORASUL DE RELANTI SA-TI CONTROLEZE TURATIA , MISCAND CLAPETA DE ACCELERATIE ! De asta tu la rece ai o turatie mica care creste pe masura ce ti se incalzeste zona injectorului si se vaporizeaza mai eficient benzina ! Schimba motorasul sau repara-l si-ti dispare problema. |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
chris.25iun |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
Mersi pentru sfaturi. O sa imi iau cat de curand motoras la primul salariu si atunci voi schiba si bujiile, am sa caut bosch pentru injectie sa fie toata treaba ok. Mersi pentru sfaturi numai bine
![]() |
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 10:40 |