Ulei in vasul de expansiune
![]() ![]() ![]() |
Ulei in vasul de expansiune
ionut L. |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Nu neaparat, dar poate fi rugina din radiator, care combinata cu antigel da senzatia de ulei.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
andu911 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
e calamina aia pacatoasa care se formeaza pe blocul motor si in radiator...iti dau un sfat, vara sa nu mai pui deloc antigel, iar iarna sa pui de-ala mai scump, de 150-200 mii litrul, nici nu corodeaza asa tare.
daca vrei sa scapi de calamina cumpara niste solutie contra depunerilor din motor, sau mergi vreo 2-3 zile cu otet |
--------------------
-
-
-
|
|
incubus |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
Apropo de depuneri... As vrea sa imi curat instalatia de racire, dar am radiator din ala pacatos, de aluminiu, care mai si curge pe la imbinari... Toate solutiile minune din comert se lauda ca nu ataca nimic- nici feroase, nici neferoase, nici cauciuc, dar parca mi-e frica sa le incerc...Voi ce parere aveti ?
|
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
andu911 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
vezi si tu cine face solutiile alea..sa fie mai "de firma"
|
--------------------
-
-
-
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#6
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ionut L. @ 5 Jun 2005, 07:07) Nu-i obligatoriu sa bolboroseasca in borcan...s-a ciupit garnitura de chiulasa intre canalul de ulei ce conduce uleiul catre rampa culbutorilor si un canal de apa...ciupitura este destul de anemica dar ai grija ca daca se mareste o sa se scurga lichidul de racire in baia de ulei atunci cand motorul este oprit. Eu nu agreez ideea vehiculata mai sus, de a se folosi apa vara. Este adevarat ca eficienta sistemului de racire este mai mare atunci cand se foloseste apa dar antigelul are proprietati lubrifiante, anticorozive, etc. Eu si colegii mei desfacem si refacem de gros motoare diesel si se vede clar diferenta: cele la care s-a folosit apa, au pompele de apa facute praf si sunt pline de rugina in canalele chiulasei si blocului motor. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
cei7pitici |
![]()
Post
#7
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(ionut L. @ 5 Jun 2005, 07:07) Salutare tuturor! Am o problema care a aparut de ceva timp... M-am uitat in borcan sa vad daca mai avea apa, aveam apa dar la suprafata avea o psghita maronie si unsuroasa sa fie ulei? Am dat apa+antigel afara am spalat borcanul am pus apa distilata l-am pus pe masina, cateva saptamani a stat limpede fara sa apara posgita la suprafata apei. Ieri am facut un drum mai lung cu multe dealuri de urcat si temperatura crescut cam mult si cred ca a ajuns la limita de fierbere, cand am oprit, iar aparuse posghita de ulei (cred ca ulei e ca e unsuros ) ce sa aiba? Sa fie garnitura arsa? Nu scoate gaze in borcan Toata treaba asta se intampla daca se incinge motorul. Va multumesc! Daca ai ulei in vasul de expansiune, ai grija sa nu ai apa in baie, ar fi grav daca s-a fisurat chiloasa.... |
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
nu, nivelul de ulei nu a mai crescut...
daca as avea apa in ulei nu ar trebuii sa faca spuma ? |
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#9
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Depinde cat timp a functionat motorul...
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
sebavs |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 August 09 ![]() |
...daca apa e murdara in vasul de expansiune,si masina nu mai trage asa bine,dar in schimb nu scoate gram de fum..se poate sa aiba garnitura la chiuloasa ceva?am tot auzit pareri si sa stiu sa nu umblu in motor degeaba,k are saracu 260000km...dar merge brici
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
corbex |
![]()
Post
#11
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Umbla la motor cu curaj. N-o sa umbli degeaba.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
ATM |
![]()
Post
#12
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca apa e doar ruginie...nu ii bai la garnitura. Cu timpul incepe sa rugineasca si radiatorul, camasile, etc etc. , apa incepe sa adune impuritati de pe unde trece. Se schimba doar antigelul (care oricum, la masinile astea mai moderne se recomanda sa fie schimbat din 2 in 2 ani).
Daca ai pete de ulei in apa, garnitura de chiulasa cel mai probabil. Si atunci, vrand-nevrand se lasa cu chiulasa data jos. Si...daca ai bani sa faci motorul, atunci desfa-l si asta e , set nou, rectificare vilbrochen si o sa vezi ceva diferenta. Daca nu e rost de bani si antigelul e doar ruginit, atunci, asta e, mergi pe burta. This post has been edited by ATM: 30 Sep 2011, 21:28 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
ATM,radiatorul nu rugineste
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#14
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
schimbarea culorii antigelului din vasu de expansiune/motor,este din cauza antigelului de 2 bani pe care unii al folosesc,un antigel bun costa de la 15 roni in sus si se dilueaza numai cu apa distilata,apa de la robinet/fantana are impuritati care cu timpu coloreaza antigelu si capata culoarea ruginii,eu am in masina antigel verde(bidonu este negru),care se pune la logan,de aproape 3 ani si tot verde este
acum fiecare face cum crede,si apoi se plange ca a ,,,ruginit,,,antigelu |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ATM |
![]()
Post
#15
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Radiatorul in sine - celulele de racire si/sau aripioarele -s-ar putea sa fie din aluminiu , nu contest. Insa marginile alea mari in care intra furtunele si busonul , cel putin la mine, erau din fier. Pentru ca, intr-un final marginea aia s-a perforat din cauza corodarii, ori rugina aia era cat se poate de rugina de fier...in fine, acuma, poate or exista mai mulde modele...eu din cate stiu, doar caloriferul de caldura era din cupru-aluminiu-plastic, neexistand posibilitatea ruginirii...
Poa' sa fie si cum zicea colegul coforumist mai sus, antigel prost+apa de la robinet (eu bagam antigel Prelix, unguresc). Stiindu-ma cu musca pe caciula, pot sa zic doar ca atata timp cat am avut Dacia n-a inghetat niciodata antigelul, asa ruginiu cat era el. Dupa aia, cand s-a dus presetupa pompei si a inceput sa piarda, s-a rezolvat si problema asta de la sine...de la atata completat apa de robinet, vara antigelul meu era limpede ca lacrima... This post has been edited by ATM: 3 Oct 2011, 20:38 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 23:42 |