de ce nu sta motorul mereu la relanti
![]() ![]() ![]() |
de ce nu sta motorul mereu la relanti
iulianANTONESA |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
DaciaNova
Dacia
recarosata2002
- BT O6 AGI
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Jivraj. Ce e? Datorita aerului umed,ceata, carburator rece (poate nu ai incalzire sub el), ingheata tot in difuzor. Dupa cateva secunde de la oprire, merge iar normal pana ingheata din nou. Pune ceva la radiator in fata, sa ti motorul mai cald, monteaza flansa pata-calda sub carburator sau baga aer cald in filtru. La 20 de grade plus, sub clapeta e o temperatura de doar 5 grade. Ce zici? Vezi si daca nu inunda, ca e posibil ca excesul de benzina sa opreasca motorul la ralanti. La primele accelerari scade nivelul ca consuma, pe masura ce se aseaza la drum consumul scade, depasind nivelul in camera intra lichid in exces in galerie. Asta la clasice.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 23:41 |