Pompa benzina Master, La pornire se comporta ca si dezamorsata
![]() ![]() ![]() |
Pompa benzina Master, La pornire se comporta ca si dezamorsata
gangara |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|||
Kiraly |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
ai 2 supape din teflon in corpul superior a pompei cred ca nu inchid bine si dupa un timp benzina se scurge inapoi si ramane aer in conducte.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
roakru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
pompele noi de benzina sunt un rebut(nu toate). cel mai bine schimbi la cea veche membranele si ce mai e de schimbat(decat daca trebuie) si o sa mearga perfect.
atentie: daca iti iei membrane puse direct pe tija(nu stiu exact denumirea) tija o sa treabuiasca polizata nitel in grosime jos si in lungime la filet sus. deoarece eu mi-am luat membrane puse direct pe tija si nu mia intrat tija in pompa ca era groasa si dupa ce am polizato, imi batea in capac. asa ca am pus membranele pe tija veche. cea noua sa o tii de rezerva dupa tine. eu zic ce mi sa intamplat mie. poate tu ai noroc si gasesti totul facut la cote bune. This post has been edited by roakru: 25 Jan 2011, 22:47 |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
Lde 2100 |
![]()
Post
#4
|
![]() CFR-ist Group: Members Posts: 391 Joined: 17 November 10 From: Slanic ![]() |
Cele vechi sant sfinte,nu mai luati porcarii din comert.La cat is de proaste probabil parghia pompei e mai scurta si nu atinge cum trebuie cama axului.
This post has been edited by Lde 2100: 25 Jan 2011, 23:26 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989/Dacia 1300 1977/Dacia 1307 2001/Nissan Xtrail
|
|
kxz |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
aceeasi recomandare, cauta o pompa second. nici varianta cu garniturile schimbate nu e ideala, de multe ori se pisca la montare, mai ales daca le schimbi cu pompa montata pe masina.
|
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
mihai7575 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(gangara @ 25 Jan 2011, 23:25) salut, Tocmai ce mi-am montat noua pompa de benzina Master. Cica e facuta in Germania (asa scrie pe cutie). Deocamdata functioneaza bine cu o exceptie. Pornesc motorul ("la sfert"), iar peste 3-4 secunde se opreste (pana se consuma benzina din CNC). Pot da la automat o zi si tot nu mai porneste. Desfac capota, actionez cama pompei de cateva ori si apoi porneste din nou la sfert. Am facut si altfel. Dau un pic la cama inainte sa o pornesc. Porneste si functioneaza perfect. Pompa se comporta de parca s-ar dezamorsa. Dar totusi, cand dau la automat nu e acelasi lucru pentru pompa precum as actiona cama? Sunt nedumerit. Acest lucru se intampla doar cu motorul rece. La cald porneste si functioneaza bine. ms mult da-o jos ,e defecta de noua,cauta si cumpara 1 romineasca,fabricata la pulsor scornicești ,cea mai buna pompa de benzina dn țara. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
gangara |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
cum ma gandeam mai rau...cred ca mi-am luat teapa cu pompa. Oricum, efectul e destul de ciudat, dupa ce o amorsez, porneste si functioneaza bine.
Una noua nu cred ca o sa mai cumpar, insa cred ca o sa trec pe la dezmembrari, poate imi gasesc una cat de cat buna. Oricum, mi s-a parut ciudata de la inceput. Inainte de a o monta am desfacut-o si am observat ca supapele sunt diferite fata de cele de pe pompa veche ms |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
De ce te deranjeaza? Orcum verififici uleiul si apa inainte de pornire, dai si la coada un pic si gata. Sau cel putin asa ar trebui sa faci!!!!
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
gangara |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
![]() Este cert. Am luat teapa. O sa caut o alta pompa. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
BILIXON |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 March 09 ![]() |
Salut !
Eu am avut exact aceeasi problema, si am rezolvat-o schimband pompa cu una de Pulsor.Este cam scumpa, in jur de 130 lei dar te scapa de problema.Poate gasesti doar corpul de pompa si iesi mai ieftin ( 40-60 lei). Restul pompelor sunt cam ,,facaturi,, |
--------------------
Dacia
Sandero Prestige
2009
- TL 02 LPO
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Daca tot ai de gand sa cumperi alta, incearca ca din doua, cea veche care ai schimbat-o si cea noua sa faci una buna. Schimba partea superioara de la cea veche la cea noua. Oricum le arunci.
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 21:49 |