DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pompa benzina Master, La pornire se comporta ca si dezamorsata

gangara
post 25 Jan 2011, 22:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




salut,
Tocmai ce mi-am montat noua pompa de benzina Master. Cica e facuta in Germania (asa scrie pe cutie). Deocamdata functioneaza bine cu o exceptie.
Pornesc motorul ("la sfert"), iar peste 3-4 secunde se opreste (pana se consuma benzina din CNC). Pot da la automat o zi si tot nu mai porneste. Desfac capota, actionez cama pompei de cateva ori si apoi porneste din nou la sfert.
Am facut si altfel. Dau un pic la cama inainte sa o pornesc. Porneste si functioneaza perfect.
Pompa se comporta de parca s-ar dezamorsa. Dar totusi, cand dau la automat nu e acelasi lucru pentru pompa precum as actiona cama? Sunt nedumerit.
Acest lucru se intampla doar cu motorul rece. La cald porneste si functioneaza bine.

ms mult


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 25 Jan 2011, 22:29
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




ai 2 supape din teflon in corpul superior a pompei cred ca nu inchid bine si dupa un timp benzina se scurge inapoi si ramane aer in conducte.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roakru
post 25 Jan 2011, 22:46
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




pompele noi de benzina sunt un rebut(nu toate). cel mai bine schimbi la cea veche membranele si ce mai e de schimbat(decat daca trebuie) si o sa mearga perfect.

atentie: daca iti iei membrane puse direct pe tija(nu stiu exact denumirea) tija o sa treabuiasca polizata nitel in grosime jos si in lungime la filet sus. deoarece eu mi-am luat membrane puse direct pe tija si nu mia intrat tija in pompa ca era groasa si dupa ce am polizato, imi batea in capac. asa ca am pus membranele pe tija veche. cea noua sa o tii de rezerva dupa tine.

eu zic ce mi sa intamplat mie. poate tu ai noroc si gasesti totul facut la cote bune.

This post has been edited by roakru: 25 Jan 2011, 22:47


--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lde 2100
post 25 Jan 2011, 23:23
Post #4


CFR-ist


Group: Members
Posts: 391
Joined: 17 November 10
From: Slanic




Cele vechi sant sfinte,nu mai luati porcarii din comert.La cat is de proaste probabil parghia pompei e mai scurta si nu atinge cum trebuie cama axului.

This post has been edited by Lde 2100: 25 Jan 2011, 23:26


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989/Dacia 1300 1977/Dacia 1307 2001/Nissan Xtrail
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 26 Jan 2011, 01:46
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




aceeasi recomandare, cauta o pompa second. nici varianta cu garniturile schimbate nu e ideala, de multe ori se pisca la montare, mai ales daca le schimbi cu pompa montata pe masina.


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 26 Jan 2011, 07:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(gangara @ 25 Jan 2011, 23:25)
salut,
Tocmai ce mi-am montat noua pompa de benzina Master. Cica e facuta in Germania (asa scrie pe cutie). Deocamdata functioneaza bine cu o exceptie.
Pornesc motorul ("la sfert"), iar peste 3-4 secunde se opreste (pana se consuma benzina din CNC). Pot da la automat o zi si tot nu mai porneste. Desfac capota, actionez cama pompei de cateva ori si apoi porneste din nou la sfert.
Am facut si altfel. Dau un pic la cama inainte sa o pornesc. Porneste si functioneaza perfect.
Pompa se comporta de parca s-ar dezamorsa. Dar totusi, cand dau la automat nu e acelasi lucru pentru pompa precum as actiona cama? Sunt nedumerit.
Acest lucru se intampla doar cu motorul rece. La cald porneste si functioneaza bine.

ms mult
*


da-o jos ,e defecta de noua,cauta si cumpara 1 romineasca,fabricata la pulsor scornicești ,cea mai buna pompa de benzina dn țara.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 26 Jan 2011, 18:19
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




cum ma gandeam mai rau...cred ca mi-am luat teapa cu pompa. Oricum, efectul e destul de ciudat, dupa ce o amorsez, porneste si functioneaza bine.
Una noua nu cred ca o sa mai cumpar, insa cred ca o sa trec pe la dezmembrari, poate imi gasesc una cat de cat buna.
Oricum, mi s-a parut ciudata de la inceput. Inainte de a o monta am desfacut-o si am observat ca supapele sunt diferite fata de cele de pe pompa veche

ms


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 26 Jan 2011, 19:23
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




De ce te deranjeaza? Orcum verififici uleiul si apa inainte de pornire, dai si la coada un pic si gata. Sau cel putin asa ar trebui sa faci!!!!


--------------------
renault symbol 2006/1,4 8v - CT 17 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 26 Jan 2011, 22:00
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




smile.gif. sincer... chiar nu verific uleiul si apa in fiecare dimineata. Ma intriga doar faptul ca acest fenomen nu se intampla cu cealalta pompa. Ma poate lasa si asta cand imi e lumea mai draga.
Este cert. Am luat teapa. O sa caut o alta pompa.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BILIXON
post 27 Jan 2011, 08:15
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 22 March 09




Salut !
Eu am avut exact aceeasi problema, si am rezolvat-o schimband pompa cu una de Pulsor.Este cam scumpa, in jur de 130 lei dar te scapa de problema.Poate gasesti doar corpul de pompa si iesi mai ieftin ( 40-60 lei).
Restul pompelor sunt cam ,,facaturi,,


--------------------
Dacia Sandero Prestige 2009 - TL 02 LPO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 27 Jan 2011, 19:29
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




Daca tot ai de gand sa cumperi alta, incearca ca din doua, cea veche care ai schimbat-o si cea noua sa faci una buna. Schimba partea superioara de la cea veche la cea noua. Oricum le arunci.


--------------------
renault symbol 2006/1,4 8v - CT 17 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 21:49
Forum Renault