Zorro - un R5 Alpine, R5 Alpine - 1981 - 93cp
Zorro - un R5 Alpine, R5 Alpine - 1981 - 93cp
flaviuf |
26 Jan 2011, 14:01
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu |
Attached thumbnail(s) Picture_133.jpg ( Size: 2.41mb ) Number of downloads: 1757 Picture20001.jpg ( Size: 3.54mb ) Number of downloads: 1851 Picture_033.jpg ( Size: 3.26mb ) Number of downloads: 1708 Picture_006.jpg ( Size: 2.84mb ) Number of downloads: 1689 Picture_005.jpg ( Size: 3.08mb ) Number of downloads: 1652 Picture_004.jpg ( Size: 2.72mb ) Number of downloads: 630 029aaJPG.jpg ( Size: 185.82k ) Number of downloads: 658 |
||
--------------------
Renault
5 Alpine
1981, 93 Cp
- SB07GSB F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|||
Muttley |
26 Jan 2011, 14:31
Post
#2
|
__________________ Group: Members Posts: 13.015 Joined: 4 September 04 From: - |
Cred ca te-au costat o avere piesele din prima poza, asta daca-s toate luate de la Mecaparts
Cu pompa de ulei cum ai facut, ai luat-o pe cea standard, sau debit marit? Intreb pentru ca cea standard e cu debit normal, ce se intalneste pe toata gama Renault cu acest tip de motor (8, 12, 9, 18, 11, 19), iar daca ai luat de la Meca, ar fi fost pacat s-o iei pe cea slaba. Consumul, teoretic cel putin, ar trebui sa fie mai redus decat cel al unei Dacii (in anumite regimuri si sub 5l/100km). Marirea performantelor motorului nu te-a interesat niciodata? Se poate ajunge relativ usor la ~110 cai: - cilindree - daca n-ai fi vrut 1.6 cu piese de Dacie, exista la Meca set cu pistoane de 80mm, pentru un 1.6 suprapatrat - alimentare - arhicunoscutele carburatoare orizontale; - samd. Frumoasa si rara, bravo tie! This post has been edited by Muttley: 26 Jan 2011, 14:34 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
26 Jan 2011, 14:38
Post
#3
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Asta e acelasi motor care cu o turbina T3 scoate 108 cai la Alpine Turbo?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
flaviuf |
26 Jan 2011, 14:47
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu |
Piesele n-au costat tocmai o avere, undeva in jur de 800 de Euro. Pompa este cu debit marit, este identica cu cea de Dacie la o prima vedere, dar n-am vrut sa risc.
Legat de consum, daca mergi atent cred ca e asemanator cu cel de Dacie dar e greu sa te abtii - pana la urma asta e placerea:) Cat priveste marirea puterii - eu sunt interesat sa ramana originala. In schimb ma gandesc sa pun carburatoare orizontale - daca gasesc. Motorul din cate stiu eu e asemanator cu cel de Alpine Turbo dar sunt lucruri esentiale care difera: pistoanele, axa cu came, raportul de compresie. |
--------------------
Renault
5 Alpine
1981, 93 Cp
- SB07GSB F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
STORMTROOPER |
26 Jan 2011, 20:43
Post
#5
|
Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti |
Felicitari pentru masinuta.Sa o stapinesti sanatos si cit mai multi kilometri fara probleme.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
Dsign |
27 Jan 2011, 11:16
Post
#6
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
Nu pot sa cred cat de frumoasa eeeee Avea un amic de aici una verde, la un moment dat. Ce distractie era la semafoare Mai era distractie in parcari, ca mergea directia foarte greu.
S-o conduci cu placere, fara evenimente, si sa ai mult succes in continuare, sa poti sa-i faci ce-ti doresti |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
flaviuf |
27 Jan 2011, 11:34
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu |
Multumesc pentru aprecieri..eu daca as fi vreun boss de la Renault as relansa brandul R5 deoarece a fost unul din marile lor succese atat din punct de vedere comercial cat si sportiv. as face ceva gen ce a facut FIAT cu modelul 500 sau Lancia cu noua Delta.
|
--------------------
Renault
5 Alpine
1981, 93 Cp
- SB07GSB F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
Muttley |
27 Jan 2011, 21:55
Post
#8
|
__________________ Group: Members Posts: 13.015 Joined: 4 September 04 From: - |
QUOTE(flaviuf @ 27 Jan 2011, 11:34) ... as relansa brandul R5 deoarece a fost unul din marile lor succese atat din punct de vedere comercial cat si sportiv. Mai bine nu, parerea mea. Reinterpretarile astea moderne sunt strict cu scop comercial. Iti dau tot exemplul renault, cu seria limitata Twingo Gordini si Clio Gordini. Adica niste obisnuite masini de duzina, produse-n serie mare, carora li s-a aplicat o anumita vopsea si niste abtibilduri. Timp in care modelele vechi Gordini, gandite si proiectate de un nene f destept, Amedee Gordini, acum mort, erau niste capodopere. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
madkat |
28 Jan 2011, 11:12
Post
#9
|
™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti |
Lancia nu face nimic bine cu noua Delta. Din contra chiar
Si reno e prea ahtiat de table si plastice ieftine ca sa faca ceva gen 500-le de la Fiat. Se vinde mai bine clio asa cum e. |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
flaviuf |
28 Jan 2011, 12:42
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu |
Mie mi-ar fi placut sa vad cum arata unul restilizat
|
--------------------
Renault
5 Alpine
1981, 93 Cp
- SB07GSB F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
mirel vicaru |
28 Jan 2011, 16:21
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 10 February 08 |
Subscriu la ce zice Flaviu, mi-ar place si mie un R5 Alpine reloaded
|
--------------------
Renault
5
1984
- TM37TIA www.renault5.3xforum.ro
|
|
sobolan |
28 Jan 2011, 16:36
Post
#12
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
Cu masina asta inca reusesti sa "terorizezi" multe masini de generatie mai noua !
Frumoasa foc ! |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
argon |
28 Jan 2011, 16:38
Post
#13
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Ce lagatura are generatia masinii cu raportul putere-greutate?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sobolan |
28 Jan 2011, 16:44
Post
#14
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
nu are....oricum inteleg ideea....e veche si nu-i limuzina bre nene argon
This post has been edited by sobolan: 28 Jan 2011, 16:44 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Muttley |
28 Jan 2011, 17:12
Post
#15
|
__________________ Group: Members Posts: 13.015 Joined: 4 September 04 From: - |
QUOTE(argon @ 28 Jan 2011, 16:38) Aoleu! Pai are de nu-ti inchipui. Am vazut candva un drag la Top Gear cu toate generatiile de Golf GTI. Si a castigat detasat ghici care? Iar motivele-s cunoscute, echipamentele aditionale moderne, care-n ciuda tablei subtiri, a plasticului, trag la cantar. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
28 Jan 2011, 17:19
Post
#16
|
Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.293 Joined: 19 May 08 From: Timisoara |
Am vazut si eu episodul ala.
La Golf a fost diferenta impresionanta. La restul ~ Au facut in total 5 comparatii de genul asta, si para a iesit scorul total 3-2 pentru generatia veche. Banui ca mai conteaza si injectia, care incearca sa controleze eficienta arderii, si de asemenea sa protejeze motorul, lucruri facute in detrimentul timpului de raspuns. @ flaviuf. Prea mare lucru constructiv, nu prea am eu de spus. Da' arata bine. This post has been edited by bucatzel: 28 Jan 2011, 17:21 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
flaviuf |
28 Jan 2011, 17:36
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu |
Lucruri frumoase se pot scoate oricand din masinile vechi. Bani sa fie...asta-i partea care ne doare:(
Legate de teste alea, eu totusi cred ca pe circuit o masina de generatie noua nu sta la discutii cu una veche - la puteri apropiate. Dar o masina veche e mult mai distractiva daca e pusa la punct si perceptia soferului e cu totul alta. Eu conduc zi de zi un Focus hatchback(o sa-l bag si pe el aici) si desi e mult mai comod si mai confortabil, vreau sa spun ca o urcare spre Paltinis cu Alpine-ul e de 10 ori mai distractiva. |
--------------------
Renault
5 Alpine
1981, 93 Cp
- SB07GSB F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
bucatzel |
28 Jan 2011, 17:43
Post
#18
|
Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.293 Joined: 19 May 08 From: Timisoara |
Te cred. Drumul ala parca-i facut pentru masini mici si-ale dracu'.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
flaviuf |
6 May 2011, 13:31
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu |
Asa cum am promis, revin cu cateva poze ale Focus-ului. E modelul hatchback, 1.6 16V pe benzina, fabricat in Iulie 2007 - o luna inainte de facelift.
L-am "recuperat" de la o firma de leasing cam de 1 an si am facut in jur de 15000 km cu el. La achizitie avea 32600km. N-am avut nici o problema, ba chiar as spune ca mi-am schimbat parerea despre Ford in general si despre Focus in particular. Desigur ca e posibil sa fiu subiectiv dar chiar sunt cateva lucruri care mi-au placut in mod deosebit: - stabilitatea - directia - cutia de viteze - sistemul audio stock - se aude excelent Tot la lucruri placute as adauga spatiul si materialele interioare decente. Ca minusuri, mi-ar fi placut ca motorul sa fie ceva mai puternic (eu zic ca se putea la 1.6 16V sa fie mai mult de 101 cai), sa am o vizibilitate mai buna la mersul inapoi - mi-a trebuit ceva timp pana sa ma obisnuiesc. Un alt aspect care mi-a displacut la inceput a fost consumul urban (11-12%) dar ca urmare a revizuirii comportamentului la volan plus decongestionarea traficului din Sibiu (centura), am reusit sa ajung undeva intre 9.5-10%, ceea ce cred ca este in regula. Afara consumul e in jur de 5.5-6% in conditiile in care mergi regulamentar. Cam asta e in linii mari. Si daca tot am revenit, vreau sa va spun ca mai nou dau ture cu Alpine-ul cam prin fiecare week-end - e relaxant si distractiv. Spre surprinderea mea, intotdeauna a pornit fara probleme iar dupa cativa kilometri in care trebuie sa ma re-obisnuiesc cu ea, devine o placere sa il conduci. Planul este neschimbat, caut inca un atelier bun de tinichigerie-vopsitorie + unul pentru tapiterie. This post has been edited by flaviuf: 6 May 2011, 13:39 Attached thumbnail(s) Focus1.jpg ( Size: 159.55k ) Number of downloads: 380 IMG_5353.jpg ( Size: 302.38k ) Number of downloads: 214 IMG_5350.jpg ( Size: 337.49k ) Number of downloads: 180 |
--------------------
Renault
5 Alpine
1981, 93 Cp
- SB07GSB F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
speedman |
6 May 2011, 20:53
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.485 Joined: 21 April 07 |
Foarte tare Renault ul Alpine, am condus un Gtt si am ramas placut impresionat.
Bafta! |
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
flaviuf |
26 May 2011, 20:49
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu |
La Alpine urmeaza sa inlocuiesc kit-ul de carburator, pus un cablu de kilometraj si verificare culbutori. In continuare merge excelent pentru varsta pe care o are. Focus-ul nu mi-a creat nici o problema, am schimbat doar consumabilele (ulei si filtre).
Ma gandesc serios la un Focus 3, Ecoboost-ul de 1.6 si 150 cai. Dar probabil ca la anu'. Si cateva poze recente dintr-o excursie la mosie - undeva pe malul Somesului, ocazie cu care am dat o tura si prin Ungaria la o gradina zoologica excelenta - Nyíregyháza. O recomand pentru cei care au copii mici si nu numai pentru ei. Mi-a iesit un consum mixt de 6.3% pe 1200 km, cu mers si pe drumuri extrem de proaste si cu ceva frecus prin orase precum Cluj, Baia Mare, Debrecen, Oradea. Cred ca este un consum bunicel. This post has been edited by flaviuf: 26 May 2011, 20:50 Attached thumbnail(s) IMG_4116.JPG ( Size: 3.55mb ) Number of downloads: 213 IMG_4112.JPG ( Size: 3.92mb ) Number of downloads: 206 |
--------------------
Renault
5 Alpine
1981, 93 Cp
- SB07GSB F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
MuciX |
27 May 2011, 00:00
Post
#22
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Draguta masina, nu vinzi capacele alea de roti?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
flaviuf |
27 May 2011, 10:05
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu |
Nu dar vezi ca se gasesc o gramada de vanzare.
|
--------------------
Renault
5 Alpine
1981, 93 Cp
- SB07GSB F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
aditza579 |
29 May 2011, 08:32
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti |
Ce ai mai mesterit pe la Zorro? Cand te apuci de tabla?
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
flaviuf |
29 May 2011, 09:15
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 March 06 From: Sibiu |
Pana Vineri am planuit un mic control la cuzineti, reglare tacheti si kitul de la carburator. De tabla ma apuc dupa concediu - cel mai probabil in toamna. Insa nu am gasit inca un atelier de tinichigerie-vopsitorie.
|
--------------------
Renault
5 Alpine
1981, 93 Cp
- SB07GSB F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 23:46 |