DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cum scap de spuma din carburator, variante remediere problema

DACIA(the romanian dream)
post 4 Feb 2011, 02:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 9 April 09




buna ziua
din cate am observat spuma/mucii/apa care curge in carburator datorata condensului format din cauza ventilatorului care sufla aer rece in partea de sus a carburatorului poate fi eliminata prin simpla astupare a respectivei gauri (doar gaura din carburator, circuitul de gaze merge in continuare la capacul carburator si galerie)

problema este ca parca scade putin puterea motorului(asta este impresia mea)

am vazut ca exista la magazinele de piese o talpa incalzitoare a carburatorului care are in ea o gaura care banuiesc ca are acelas scop(daca nu ma insel este pentru modelul cu injectie)

din moment ce prin acea talpa circula im permanenta apa la ~80 grade nu ar mai fi astfel de probleme deci nu ar reprezenta o alternativa la filtrul de oltcit

ce parere aveti despre aceasta varianta/a mai incercat cineva?


daca s-a mai discutat eu nu am gasit
imi cer scuze si va rog sa ma ajutati si pe mine cu un link


--------------------
DACIA 1310 1986 - DJ 29 MKC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 4 Feb 2011, 04:20
Post #2


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




La schimbul urmator de ulei, baga ceva ca lumea (Aral, Castrol) si-ti
dispar mucii pe veci.


--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 4 Feb 2011, 06:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




Mai ai ,și varianta furtunului mai lung pe care îl vei monta între capacul de la culbutori și exterior,în locul micului furtun care se leaga de teul de la carburator.și așa poti scapa de spuma.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 4 Feb 2011, 09:19
Post #4


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




S-a tot vorbit de trebaba asta dar e lenea mare sa cautati.
Nu exista nici o talpa la injectie,ea e la carburator si are alt rol:sa incalzeasca amestecul care intra in cilindri,de aceea se numeste pata calda.
Referitor la muci,scapi de ei doar cu un ulei bun si un filtru separator de ulei,de preferat de olcit dar se poate si homemade.
In cazul tau daca ai ulei prost si nu ai separator scoti acel furtun de la capac culbutori si il tragi undeva jos sub motor,asa nu-ti trage toate mizeriile in carb si vei contibui si tu la poluare.

This post has been edited by Paulorossi: 4 Feb 2011, 09:20


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbitzy
post 4 Feb 2011, 11:49
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 22 May 08




eu la dacia mea, inainte de schimbarea setului motor nu conta cat de bun eara uleiul iarna era si spuma permanent. dupa "renovare" au diparut asa ca ...


--------------------
dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roakru
post 4 Feb 2011, 12:45
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




te duci frumos la o ruda care a lucrat in trecut la vro uzina, si poate are sufertas si dai 2 gauri in el si pui furtune si toata spuma se va strange in sufertas. Eu acum lucrez la el, mai am de sudat, facut garnituri si montat. o sa revin cu niste poze biggrin.gif . Sau mai simplu, dar inestetic, un borcan, 2 gauri in capac, 2 tevi cositorite, si furtune.

Spor la treaba!

This post has been edited by roakru: 4 Feb 2011, 15:46


--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 4 Feb 2011, 14:28
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




Ulei prost. Ulei bun + filtru, si de obicei cand pleci pe o marca de ulei o mentii, cand faci schimbul da-i capacul la culbutori jos si spalal ca e plin de spima si furtunasele. Bafta!


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roakru
post 4 Feb 2011, 15:26
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




si pozele promise biggrin.gif


<span class='edit'>4 Feb 2011, 16:34:</span>
si pozele promise biggrin.gif
1.JPG ( Size: 294.15k ) Number of downloads: 642


2.JPG ( Size: 260.61k ) Number of downloads: 701


3.JPG ( Size: 259.53k ) Number of downloads: 680


5.JPG ( Size: 279.55k ) Number of downloads: 685


6.JPG ( Size: 291.4k ) Number of downloads: 710


7.JPG ( Size: 292.52k ) Number of downloads: 391


si la gaura de iesire spre carburator am pus o sita pe interior la capac. Scuzati mizeria.

This post has been edited by roakru: 4 Feb 2011, 15:36


--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 4 Feb 2011, 16:42
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




eu curat furtunul odata la 2-3 zile si gata... nu se aduna foarte mult asa..ca nu imi da de lucru..problema e sa nu fie aspirata apa in carburator si de acolo ajunge in galerie..uda vreo bujie si uite ca porneste greu...


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel19
post 4 Feb 2011, 21:19
Post #10


ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres


Group: Members
Posts: 96
Joined: 6 February 09
From: PH ( Patria Hotilor )




Buna treaba roakru le, a durat ceva pana ai facut rost de sufertas dar merge. Bine lucrat, nota 10 pt treaba facuta (am vazut cu ochii mei). Cat despre gazele periculoase (si cand zic periculoase stiu ce inseamna) am fost la un mecanic si zicea ca merge tras un furtun mai lung pe scut de la culbutori si toate gazele see duc pe jos. Am auzit si varianta ca nu ar fi bine, acum depinde de fiecare. Numai bine

This post has been edited by gabriel19: 4 Feb 2011, 21:28


--------------------
ex Dacia 1310, actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO - actual PH 46ABI
downgrade from 47 to 46

iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roakru
post 4 Feb 2011, 21:32
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




@gabriel19 - mersi pentru laude smile.gif) offtopic: tradatorule, ai dat daciana la care am muncit cu sudoare si lasat sange in ea smile.gif) ontopic: urmeaza cand o sa am bani de schimbat furtune ca cele din poza sunt cam proaste, de vopsit si de facut suport de prindere frumos.


--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel19
post 8 Feb 2011, 20:01
Post #12


ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres


Group: Members
Posts: 96
Joined: 6 February 09
From: PH ( Patria Hotilor )




QUOTE(roakru @ 4 Feb 2011, 22:32)
offtopic: tradatorule, ai dat daciana la care am muncit cu sudoare si lasat sange in ea smile.gif)
*




ehh, stii bine ca daca era dupa mine nu o dadeam, wub.gif dar asta e, nu puteam sa stau cu 2 masini sad.gif sa traisca scutul de la motor ca numai el stie pe unde a umblat ph34r.gif laugh.gif


--------------------
ex Dacia 1310, actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO - actual PH 46ABI
downgrade from 47 to 46

iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 23:39
Forum Renault