Modificare Tampon Motor?
![]() ![]() ![]() |
Modificare Tampon Motor?
clalexxxx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Attached thumbnail(s) DSC03061.jpg ( Size: 929.55k ) Number of downloads: 1542 |
||
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|||
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#2
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
Nu cred ca se poate intampla nimic rau daca tai. Nu ai cum sa cauzezi tu problema sau defect la motor daca vei taia din acel tampon. El e pus pentru a limita trepidatiile......daca ar fi fier pe fier , ar face ca o caruta masina.Taie din el fara grija.
Uite mai gasesti si aici : http://www.daciaclub.ro/Tampon-motor-t54851.html This post has been edited by ursu_florin2002: 4 Feb 2011, 10:09 |
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#3
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Ms. linkul ala l-am citit de mult nu am problema cu biela antiruliu am schimbato, am cumparat una import(stiu ca nu e cea originala) dar aceea piesea nu este responsabila pt. transmiterea vibratiilor in caroserie este doar pentru maneta shimbator viteze sa nu aibe joc mare,vibratii.
O sa incerc sa tai materialul de cauciuc cand se incalzeste sa vad ce efect are(placebo). Poate o sa gasesc unul de renault clio la dezmembrari sau solenza original si sa rezolv problema. This post has been edited by clalexxxx: 4 Feb 2011, 10:33 |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
serviccom |
![]()
Post
#4
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Si eu am avut rupt suportul ala cand am cumparat masina, am cumparat unul turcesc la 100 de lei, acum 2 ani si la fel imi vibreaza si mie. Problema nu cred ca de acolo e, s-ar putea cauciucul in care e prins surubul sa fie prea rigid, pentru ca zic eu in ala misca. Daca reusesti ceva sa ma anunti si pe mine ca face un zgomot aiurea si vibratii.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
CrysMM |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu ![]() |
Tamponul ala nu este original? Rolul important il are cel de sub ce vezi tu acolo. Acolo este tamponul propriuzis. Daca este de SRL, nu ai ce sa ii faci, sunt de proasta calitate. Degeaba tai de acolo, se va accentua treaba cu vibratiile. Si conteaza si bieleta aia, daca este tot de SRL si nu originala, nu prea este calitativa. Mi-au schimbat-o si mie la service odata, dupa 2 zile m-am dus inapoi si eu pus pe cea veche la loc.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
serviccom |
![]()
Post
#6
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Am fost eu si am decupat marginile alea incat sa nu atinga cauciucul de suportul metalic, iar la prima vedere nu s-a schimbat nimic in comportamentul masinii in legatura cu vibratiile. Oricum nu este in regula sa atinga marginile alea acolo, doar la accelerare sau frana de motor, nu la relanti.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
tita |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 12 June 10 ![]() |
Si eu am suport tot de SRL iar mecanicul mi l-a luat la "batut " cu ciocanul incat sa numai stea cauciucul lipit de fier ,a batut cu ciocanul in fier incat acum cauciucul sta mai departat de margini.
Mi-a spus ca daca nu facea "manevra " asta vibra rau de tot. Nu stiu cum ar fi vibrat daca nu il mai deplasa....si acum mai vibreaza ,dar nu foarte deranjant ,dar oricum vibreaza. Incercati si voi metoda de mai sus.bafta |
--------------------
dacia
1300
1989
|
|
CrysMM |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu ![]() |
Nu are treaba acel cauciuc cu vibrarea la ralanti. Tamponul nu este acolo, se afla sub suport. Am testat astazi, am introdus fortat doua bucati de cauciuc, de o parte si de alta si nu vibreaza deloc.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(tita @ 5 Feb 2011, 17:38) Si eu am suport tot de SRL iar mecanicul mi l-a luat la "batut " cu ciocanul incat sa numai stea cauciucul lipit de fier ,a batut cu ciocanul in fier incat acum cauciucul sta mai departat de margini. Mi-a spus ca daca nu facea "manevra " asta vibra rau de tot. Nu stiu cum ar fi vibrat daca nu il mai deplasa....si acum mai vibreaza ,dar nu foarte deranjant ,dar oricum vibreaza. Incercati si voi metoda de mai sus.bafta Mai bine original sau de la dezmembrari logan slz sn. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#10
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Tamponul original costa 600 lei si nu cred ca se merita, intre timp am curatit un injector(metoda cu spray contacte electrice Alin Rehau) era partial infundat, vibreaza mai putin dar in volan tot se vede, tamponul este de SRL cel original nu am avut bani si nici nu se gasea in magazinele Dacia decat la Reprezentanta Dacia-Renault Craiova la pretul mai sus mentionat. La dezmembrari nu am dat inca de tampon original, vibratiile astea ma obsedeaza imi aduc aminte inaninte de accident, ca nu vibra absolut nimik, nici schimbatorul nici volanul nimik, raman cu amintiri.
Tamponul hidroelastic de logan nu cred ca se potriveste deoarece are alta forma si prindere o sa atasez o poza cu cel de logan sa vedeti cat de diferit este de cel supernova/solenza/clio. Sper sa gasim impreuna o solutie, nu stiu ce pret are tamponul de reno clio 1,4 mpi 8 valve si cel 16 valve folosesc acelasi tampon modele 2001-2005 daca nu mai insel(sper sa nu spun baliverne). tampon motor srl+biela srl (biela o am si pe cea originala dar avea 2 margini rupte de cauciuc din crucea aia de cauciuc cuprinsa in patratul ala, am schimbato tocmai ca era rupta, sincer daca pot o sa fac efort sa o cumpar originala) beleaua ramane tamponul piesa scumpa. Poate impreuna ai dam de cap,gasim o solutie la o problema comuna. Ma gandeam la metoda userului Tita de ceva timp dar am uitat sa o mentionez. Tita spune-mi si mie cat de rau iti vibreaza masina se vede cu ochiul liber,volanul vibrand si schimbatorul,simti in scaune si restul caroserie???Cum a facut operatia mecanicul cu tamponul montat sau inainte de montare? CrysMM pune si tu o poza cu modificarea de ai facuto sa numai vibreze,sau editeaza in Paint o poza de pe google sau de la mine cu tamponul si ce modificari ai adus. Intrebare trec ITP-ul daca am vopseaua pe capota fisurata(maestru vopsitoru mi-a cerut spaga 100 lei sa vopsea capota bine, dupa accidentul 2009 si la jumate de an facut fisuri, am dat cu spray la tub si acum parca este un pantalon de soldat cu umbre si fisuri acoperite cu spray"prea mult chit,capota este grea de faci muschi cu ea") ![]() This post has been edited by clalexxxx: 7 Feb 2011, 12:00 Attached thumbnail(s) 60_2092_209312.jpg ( Size: 16.62k ) Number of downloads: 1550 |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
nare treaba daca in rest stai bine cu ea legat de frane noxe jocuri pivoti treci itp.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
serviccom |
![]()
Post
#12
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Are treaba, se leaga de aspectul masinii, asa mai fac si ei un ban.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#13
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Multumesc pt. raspunsuri, o sa incerc sa cumpar una second sa o vopsesc sau sa refac paguba aia de capota.
|
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#14
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Daca tampoanele de cauciuc ating marginea, probabil ca s-a miscat motorul din cauza accidentului si este un pic inclinat. Daca tai din ele nu ajuti cu nimic, asta pentru ca tamponul este deja stramb. Nu vei reusi decat sa faci motorul sa aiba loc de vibrat mai mult. Important ar fi sa iti dai seama de ce se loveste in margini cauciucul, eventual masori cu sublerul cotele.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
giannicamara |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 6 February 11 ![]() |
nu tamponul este de vina.
9 Feb 2011, 23:16: am mai auzit cazuri : schimbat tampon motor, tampon cutie viteze si problema rezolvata in final cu bieleta aia antiruliu sau cum se numeste.sau problema rezolvata cu injector nou:)) ( asta am patit eu... si am sfarstit in a pune injectoare de espero) This post has been edited by giannicamara: 9 Feb 2011, 23:16 |
--------------------
DACIA
SuperSUPER Nova
2002 š˜”°º.. Mr. Gianni ™..º°”˜š
|
|
CrysMM |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu ![]() |
clalexxxx - nu ai inteles. Tu ai spus ca vibreaza motorul din cauza tamponului care atinge de margini. Acela nu etse tamponul, ti-am mai spus asta, tamponul etse sub suport. Eu nu am facut modificari, doar am testat la mine prin introducerea a doua bucati de cauciuc de o parte si de alta, in acest fel ajungand sa fie ca in cazul tau, si nu trepideaza deloc. Problema ta sigur nu este de acolo. Daca tai din ele, va trepida si mai tare.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#17
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
In weekend-ul acesta incerc sa imi fac timp sa introduc 2 bucati de cauciuc fortat intre cauciucul tamponului si peretele metalic si poate fac niste garnituri de cauciuc sa le introduc sub suruburile de prindere ale tamponului, daca imi gasesc cheile tubulare.
Injectoarele le am curatate, 3 curate, 1 era infundat l-am curatit dar nu l-am mai montat la loc, ca imi facea probleme era recidivist,am pus altul nou din magazin, filtre,bujii, pompa benzina noua bosch 300lei, toata damblaua vine de la tamponul ala si mor de nervi cand vad volanul dansand in fata ochilor si masaj la maini, spate,(la relatii). O sa va tin la curent dupa introducerea bucatelelor de cauciuc fortat, metoda incercata de CrysMM. |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
am impresia ca motorul produce vibratii prea mari, normal nici daca n-ai avea tampoane nu trebuie sa faca urat masina, doar e benzinar mpi
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#19
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
calitatea pieselor(import) si montajul prost efecuat de mecanici plictisiti de viata,incompetenti, duc la tot soiul de probleme,motorul functioneaza bine, fara tampon motorul cade nefiind sustinut(tampon hidroelastic) daca piesa asta e montata necoresunzator vibratiile produse de motor numai sunt atenuate(absorbite) de acest tampon in intregime si sunt transmire restul caroseriei. Din cate m-am interesat este o problema comuna dacia supernova/solenza la schimbare tampon Renault cu unul nou de import, cel original fiind deteriorat in urma unui accident etc.
Solutia este rezolvarea problemei pt. a ajuta si pe altii,inclusiv eu sa treaca peste acest inconvenient stresant. |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
ma refeream sa nu ai legatura elastica (tampon) intre motor si caroserie (cum e la tractor), deasta ziceam ca un benzinar mpi ok cam greu sa produca asa vibratii incat sa maseze spatele sau sa tremure volanul vazand cu ochii
vezi ca poate nu ai rezolvat problema la cilindrul cu pricina, mai verifica si partea de aprindere nu doar de alimentare succes ps - pe un motor care functioneaza ok poti pune un pahar cu apa la relanti si nu se misca de la loc sau nu cade... vezi la tine... sau posteaza un film aici sa vedem This post has been edited by danciusergiu84: 11 Feb 2011, 13:57 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
serviccom |
![]()
Post
#21
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Hai ma terminati cu paharul cu apa, nu e nici o problema de motor, ci de suport, cel de origine e hidroelastic si e foarte moale, asta de import cred ca e numai cauciuc si e mai rigid, iar in loc sa absoarba tamponul vibratiile, le transmite mai departe la caroserie.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
atunci sa-si monteze amortizor si la motor
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#23
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Servicom ai dreptate este lipsa tampon motor original,doar am facut si o analiza mecanica la un service,diagnoza piese cacao de import motorul merbe bine verificat teste clip 2 la numar si inspectie mecanica,am pompa de apa cam batrana 84 mii km originala,distributia schimbata si planetara uzata dreapta asta piese de le mai aman din lipsa fonduri,tamponul e nenorocit de scump,de banii aia rezolv pompa si planetara cu tot cu manopera service. Treaba cu paharul e vrajeala mare,am avut si eu tamponul original si am avut un injector infundat si mergea urat motorul,se vedea la ochi,se simtea dar datorita tamponului nu sezisai nimik in masina,deci tamponul original facea minuni nu motorul amice.daca sunt greseli sunt de pe mobil sunt conectat la mobil,scuze
This post has been edited by clalexxxx: 11 Feb 2011, 19:48 |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#24
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pompa batrana poti spune pe la 160 de mii de km.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#25
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
gata cred cam am descoperit problema,atasez poza, sa imi spuneti ce credeti ca ar trebuie sa fac, sa verific compresia sau altceva sau poate iar un test clip sau inspectie mecanica.
Attached thumbnail(s) Fotografie0697.jpg ( Size: 437.51k ) Number of downloads: 1293 |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#26
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pai ca sa fi sigur ca pe acel cilindru ai probleme sau pe restu se scoate fisa de la injectoare cu motorul pornit si se observa daca tremura, asa cu fisa de la bujie te pcaleste si compenseaza pe restu injectoarelor la relantii .
Parerea mea masoara fisele bobina de inductie , masoara bobinele injectoarelor care au o valoare de 14,2 ohmi , si curata injectoarele daca e ceva in neregula. Ai grije nu lasa motorul pornit cu o fise scoasa mai mult de cateva zeci de secunde si asta la rece altfel pot apare rateuri in catalizator si il faci praf datorita benzenului nears pe cilindru cu fisa scoasa. La clip nu vei observa daca da scanteie sau nu ci doar injectoarele daca sunt in regula. This post has been edited by djasu82: 12 Feb 2011, 17:38 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#27
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
injectoarele sunt curatite ma refer cele 3 originale si am cumparat pe al 4-lea original pe care l-am montat, o sa incerc cu fisa la bobina sa o trag si sa vad daca este bobina. Bujiile nu au depuneri de ulei sau sa fie fleasca, doar le schimb cred de 3 ori pe an ca sunt ieftine(Equiem). Ma uit maine si o sa scriu.
Ms djasu82, stiu ca am mai pus o bobina noua SN de la cineva si tot asa era ,dar atunci aveam pompa de benzina dusa si eu credeam ca am bobina dusa bine asta in ianuarie 2010. La masurarea fiselor ce valori trebuie sa am, la bobina stiu ca sunt in carte niste valori. <span class='edit'>13 Feb 2011, 16:11:</span> djasu82 fii atent, am verificat fisele si au continuitate, acum partea delicata la masurarea rezistentei la bobina,atasez pozele cu bobina si mufa de alimentare/comunicare cu calculator injectie. Intrebarea este pe ce valoare setez la masurare din aparata la ohmi?,trebuie sa masor valorile intre pini A-B,A-C,B-C conform manual atasez poza. Parerea mea personala ca e bobina dusa la cilindrul 1-4 numai alimenteaza decat pe 1 iar la 4 nua ajunge nimik. In urma masuratorilor voi afla. Multumesc in avans djasu82 cat si celor de mai sus. This post has been edited by clalexxxx: 13 Feb 2011, 15:12 Attached thumbnail(s) 13022011411.JPG ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 413 13022011412.JPG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 1036 Sistem_aprindere.jpg ( Size: 220.55k ) Number of downloads: 981 |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#28
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ca sa masori primarul bobinelor adica A-C si B-C setezi aparatul de masura pe gama a 200 de ohmi ltima langa diode parca.
Asadar intre A si C trebuie sa indice 0,5 ohmi intre B si C 0,5 ohmi , notarea incepe dinspre bord spre radiator si anume ABC iar intre A si B valoarea e de 1 ohm. Dupa aceea pentru masurarea bobinelor secundare aparatul il setezi pe 20K si masoari intre 1 si 3 , 2 si 4 parca si valoarea e de 7K , nu 11k asa cum ar trebuie sa fie ... desi noi nu avem asa ceva doar pe logan sunt nuele modele care ating valoarea de 11K si au scanteia dubla . Fisele se masoara tot pe 20k iar valorile trebuie sa fie intre 1K si 2,5K peste aceste valori fisele se schimba fiindca nu mai asigura scanteia necesara la bujii. Bujiile se masoara si ele intre capul unde intra fisa si cel central nu cel lateral iar valoarea trebuie sa fie 5K peste 5K bujiile se schimba. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#29
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
am masurat cu aparatul setat pe 200 ohmi :
A-B=14.9 A-C=17.5 B-C=28.9 pt fise setat pe 20k Fisele au 1,2-1,67-2,4-2,5 k fisele sunt bune bobina arata valori enorm de mari. This post has been edited by clalexxxx: 13 Feb 2011, 19:39 |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#30
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
da bobina defecta.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 16:54 |