Arunca ulei
![]() ![]() ![]() |
Arunca ulei
lula_canci |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 1 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- Gl-04-XUY
|
|||
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
pai poate fi de la tacheti, depinde cum i-ai reglat la cald? la rece?si posibil ca nu iti inchide bine supapele bine de acolo ai trosnituri si detonatii
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
iulian415 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 January 11 ![]() |
verifica aprinderea , delcoul, capacul delcou, bujiile si platinile e ceva de la aprindere.
|
--------------------
dacia 1310LI
dacia 1310LI
2000 INJECTIE
- IS 71 CDI
|
|
lula_canci |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 1 December 08 ![]() |
era motoru rece cei drept, ca statuse inafara garajului, si numai cat am bagato in garaj a mers. Deci la rece. Erau cativa tacheti dereglati destul de mult, si totusi mergea bine, acuma ca sunt reglati bine, face panarama.
Aprinderea e buna, nu s-a umblat la ea, numai la tacheti si carburator. This post has been edited by lula_canci: 6 Feb 2011, 20:04 |
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- Gl-04-XUY
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
acuma sincer ori ai probleme cu supapele de nu ti se aseaza in scaun,ori nu ai facut operatia buna la distanta culbutorilor respectiv
la rece admisie 0,15 evacuare 0,20 la cald admisie 0,18 evacuare 0,26 si cind se face reglajul lera trebe sa se miste lejer intre feta culbutorului si supapei |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
lula_canci |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 1 December 08 ![]() |
Mersi mult, mecanicu zicea de 0,15 cu 0,25. Problemele nu cred ca sunt de mai jos din cauza ca mergea f bine inainte de reglajul ala, si acuma nu. Tind sa te cred pe tine cu distantele decat pe mecanicu ala.
Stie cineva sa-mi raspunda si de ce imi arunca ulei pe acolo si daca e in regula cu furtunul ala? This post has been edited by lula_canci: 6 Feb 2011, 20:16 |
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- Gl-04-XUY
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
furtunasul ala care probabil e in dublu circuit la tine are rol de colectarea vaporilor de ulei ,unul prin carburator si altul prin galeria de admisie.
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 6 Feb 2011, 20:18 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
daca motorul e uzat(segmentii) e normal sa arunce ulei pe furtunul ala!
iti papa ulei inainte de modificarea asta? daca da, inseamna ca e de le segmenti! ca sa nu iti bage uleiui in capul pistonului ai pus furtunul ala sa il arunce afara! dar fii atent la nivelul uleiului, cred ca trebuie sa il completezi mai des! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
lula_canci |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 1 December 08 ![]() |
Da, arunca si inainte, ca asa sa umplut carburatoru de calamina, sigur e de la segmenti ca de cand e masina, adica 15 ani, nu a vazut segmentare. Problema mea acuma, e ce se intampla cu gaura ramasa libera in T-ul de la carburator? E ok sa intre aer direct?
De completat ulei, e clar ca tre sa-i dau ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- Gl-04-XUY
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
nu are voie mai mult de 600 de gr de ulei sa manace la mia de km altfel cauti compresia prin baie ca aoleu miracol de nu arunca joja
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#11
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
gaura aia din T-eu o astupi cu un dop de plastic,cu pocneala de care zici sa nu fie de la delco sa-l fi atins mecanicu si la dereglat nitel
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
lula_canci |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 1 December 08 ![]() |
a reglat dupa ce a pus la loc carburatoru, a reglat si avansul si tot
|
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- Gl-04-XUY
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#13
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
atunci ia aminte ce spune Magnum_Baracuda ca nu minte stie bine ce stie
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
atunci vezi si tuh cu suruburile de la decou slabite,sau fise care joaca etc
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
lula_canci |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 1 December 08 ![]() |
Am scos azi furtunasul de la pompa de vacuum de la delcou, si nu mai facea... De ce oare?
|
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- Gl-04-XUY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 22:33 |