Pompa de vacuum?, Motorul moare cand conectez furtunasul de vacuum
![]() ![]() ![]() |
Pompa de vacuum?, Motorul moare cand conectez furtunasul de vacuum
valo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 1.4
1999
- DB-**-***
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ai vacumul de cind este masina nu? vezi ce se intimpla arcul cum licreaza tragin cu gura (cu motorul oprit )cum se prezinta mecanismul , vezi ca pe undeva pe unde este teava de intra furtunul trebuie sa aibe o gaurica cit virful de ac poate s-a astupat
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(valo @ 23 Feb 2011, 16:06) A inceput sa ma zguduie in timp de rulam cu ~90 Km/h (~3000 rpm). Am oprit-o si i-am scos furtunasul care merge de la pompa de vacuum de pe delcou catre carburator, si asa am ajuns la destinatie. Am capac de delcou transparent, asa ca seara i-am conectat iar acel furtunas avand motorul pornit si se observa cum luleaua/pipa dadea scanteie mai mult intre punctele metalice ale capacului de delcou. Cu furtunul scos, da scanteie in dreptul lor si merge cat de cat bine, adica nu moare motorul, insa nu merge rotund. Pompa de vacuum e problema sau carburatul este infundat? Furtunul nu este, asta am verificat prima oara. Faci mai 1 ce spune colegu bigy 007,iar apoi te poti gindi si la carburator ,sa-l dai jos si pe el sa-l mai cureti 1pic ,cu decarbosol solutie,i-ai face 1 mare bine. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
valo |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 April 07 ![]() |
Mecanismul lucreaza bine, carburatorul trage aer la fel de bine, se simte la deget. Acum ies sa verific orificiul de care vorbeste bygy007.
|
--------------------
Dacia
1310 1.4
1999
- DB-**-***
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
poate s-a dereglat avansul.cum intelegi ca da scanteia intre punctele metalice a capacului?capacul ala transparent e naspa de tot.nu este fisurat?eu zic sa schimbi cu unul DODUCO
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
valo |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 April 07 ![]() |
Ba cred ca este fisurat, asta mi-a sugerat si un electrician acum 30 minute. Capacul asta transparent chiar nu mi-a facut probleme pana acum si il am de vreo sase luni. Chiar m-a ajutat sa vad unde e problema, de data asta
![]() ![]() Orificiul ala nu l-am gasit, poate il gasesc maine pe lumina, iar de carburator am sa trag cat va merge, pe vremea asta numai cu mainile pe metal nu vreau sa stau (inca nu am garaj, ajung acasa pe la 17:00, restul detaliilor vi-l imaginati). Multumesc tuturor pentru sugestii. Revin maine seara dupa ce schimb capacul de delcou. |
--------------------
Dacia
1310 1.4
1999
- DB-**-***
|
|
valo |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 April 07 ![]() |
Am schimbat capacul de delcou si se pare ca nu el este problema; se comporta la fel. Am schimbat si platina aseara, insa electromotorul meu nu a mai rezistat si a parasit lumea echipamentelor functionale inainte sa vad daca am rezolvat ceva
![]() ![]() Multumesc pentru raspunsuri! ![]() Numai bine |
--------------------
Dacia
1310 1.4
1999
- DB-**-***
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai avansul prea mare
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
ti s-a dereglat avansul!!!!!!!!!!!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
valo |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 April 07 ![]() |
Adica s-a dereglat in mers? Brusc?
Am mai avut avansul dereglat, am mers cu el dereglat si nu ma gzuduia in halul asta, decat mergea intrerupt, nu aveam demaraj si nu puteam sa urc prea mult turatia, dar motorul nu murea. O singura data m-a mai zdruncinat asemanator, cand platina facea masa cu corpul metalic al delcoului, nu mai retin exact care parte anume. In plus delcoul este la locul lui, nemiscat. Astept sa-i pun electromotor nou, abia apoi vad daca merge mai bine cu noua platina. Aveti idee cat mai costa un electromotor nou? :| |
--------------------
Dacia
1310 1.4
1999
- DB-**-***
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
vreo 400 ron e nou, incearca sa-l repari pe al tau sau unul sh.
Capsula vacuumatica(nu-i pompa) mareste avansul , daca e prea mare(modificand dist la platina se modifica si avansul) cand mai intra si capsula deja e exagerat ; verifica capsula si rotorul This post has been edited by krapcarasu: 25 Feb 2011, 22:02 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pai nu e clar? Daca ai scos furtunul, adica ceva NU mai lucreaza, merge bine? Ce sa cauti la carburator? El lucreaza , ca asa schimba avansul. Scoti furtunul, nu mai lucreaza.Adica vrei sa repari ceva care lucreaza, care merge? Vezi arcul de la capsula, gaura (cui?), pintenul de la platina. Te mira ca s-a dus din mers. Daca pintenul de la platina merge pe uscat sau rugina, e ca pe smirghel. Scade repede si mareste avansul, de aceea scanteia era intre ploturi, ca-i era greu sa se hotarasca la care sa dea, la ala din fata sau la cel din spate? La care se simte mai bine si, ca sa nu-i insele dadea la amandoi, pardon, la amandoua, cu randul. Electromotor nou? Benzina mai pui? Imi pare rau, de tine !
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
valo |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 April 07 ![]() |
Un electromotor nou ar fi singura investitie majora in ultimii patru ani, pe langa o baterie si un set de bucsi si pivoti. Nu cred ca inteleg de ce-ti pare rau de mine in special, poate binevoiesti sa ma luminezi inca o data
![]() Delcoul este intr-o stare acceptabila. Axul nu are joc, nici rugina, am grija sa il ung putin cu ulei din cand in cand. Platina era cam impuscata cand am schimbat-o, asta e tot ce am gasit in neregula, pe langa scanteia data aiurea in capacul de delcou, bineinteles. Am sa incerc tot ce mi-ati sugerat, fara indoiala, toate la timpul lor acum, dupa prioritati... Multumesc inca o data. |
--------------------
Dacia
1310 1.4
1999
- DB-**-***
|
|
valo |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 April 07 ![]() |
Se pare că platina a fost problema. Am mai avut platina împușcată, nu știu dacă la fel de rău, și nu s-a comportat așa. Asta e, nu degeaba se spune că omul, cât trăiește, învață.
Între timp am schimbat și electromotorul cu unul vechi de aproximativ un an, si folosit cam 7-8 luni. Este un șoc să o aud torcând ca o mâță la pornire, obișnuit fiind cu zgomotele electromotorului vechi. A rămas să mai discut prețul în viitorul apropiat, dar cel mai probabil mă va costa electromotorul vechi sau numai o bere, poate două ![]() Mulțumesc încă o dată pentru răspunsuri și sfaturi, în alte părți nu prea am unde să apelez ![]() Toate cele bune |
--------------------
Dacia
1310 1.4
1999
- DB-**-***
|
|
georgetnxu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 November 11 ![]() |
am si eu o nelamurire cum se schimba vacuumul acela ca al meu nu mai face servici
|
--------------------
DACIA
1310
1996
- PH-09-TNX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 22:32 |