Probleme cheie contact ., Probleme la pornirea motorului.
![]() ![]() ![]() |
Probleme cheie contact ., Probleme la pornirea motorului.
MR_JO |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CONFORT
|
|||
MANUVIU |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 June 10 From: Suceava - Suceava ![]() |
Citirea cipului e pe baza magnetica. Eu cred ca Tija Cheii e prea lunga si nu se produce magnetizarea. Vezi daca tija asta noua e la fel de lunga ca cea originala.
Cea originala are aprox 3,5 cm (masurata din varful cheii pana la plastic) . Atasez o poza cum am facut masuratoarea. Attached thumbnail(s) 23022011719.jpg ( Size: 669.85k ) Number of downloads: 1299 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI 14xxxx km
2004
- SV-10-XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Insertul metalic nu are nici o treaba cu recunoasterea electronica a cheii (antidemarajul). NICI UNA.
Pentru nerecunoasterea cheii trebuie stabilita prima data cauza: - daca ledul antidemaraj (ala rosu) clipeste des la punerea cheii e nerecunoastere de cheie, respectiv se pleaca pe aceasta problema (inlocuit baterie cheie prima oara, dar influenta e mica, verificat fire de la bucasa decodoare la UCH, verificat umezeala la UCH, verificat mudfari la UCH) - daca ledul se stinge si nu porneste se cauta problema pe partea electrica de la comenzi motor (senzor turatie (in special mufarea lui), relee compartiment motor - injectoare, pompa benzina, etc - de verificat sa nu fie sudate). - daca nu se invarte demarorul se verifica primul papucul de (+) de la demaror si apoi contactul de la volan in care se baga cheia. Pentru insertul metalic, merg inserturi metalice de peugeot (206, 306). De asemenea chei de Renault Master / Traffic sau Opel Vivaro / Movano pot fi cautate. Este 10$ o cheie d-aia noua cu insert metalic cu tot pe e-bay, trebuie pusa doar placuta (se mai da la pila un pic, ca nu se pricep chinezii sa faca acele carcase chiar la cote, dar nu e problema, merge pilita in zonele respective, nu se strica circuitul) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#4
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Klaus eu ramasesem cu impresia ca bateria nu are nici o influenta asupra citirii cheii de catre bucsa decodoare. Adica poti sa scoti si bateria si cheia tot este citita de bucsa decodoare, citirea find facuta prin RF.
Catre initiator: Cheia este citita de bucsa decodoare, aflata in spatele carcasei ce acopera consola de la volan. Bucsa decodoare transmite mai departe informatia catre uce decodor care verifica paritatea codului si autorizeaza pornirea, transmitand la randului lui un semnal catre calculatorul de injectie (cel de langa baterie). |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
pai nu are dar inlocuirea ei creeaza confortul psihic ca nu e de la ea. Iar la 5 ani, ar merita si ea si nici nu e scumpa.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
MR_JO |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 July 07 ![]() |
Va multumesc mult pentru raspunsuri si in acelasi timp pentru "viteza de reactie"!
Tocmai am citit ceea ce a-ti postat si am dat fuga la masinuta...si,surpriza!A luat-o la sfert de cheie.... Probabil ca sa speriat ca o sa-i dau de cap pana la urma si a zis ca mai bine lasa garda jos... ![]() Am sa iau in consideratiune tot ceea ce a spus si Klaus.Dar vreau sa va spun ca in momentul in care am fost la un service Reno aici ,baietii s-au uitat la masinuta de parca ar fi vazut in OZN..."Si asta e tot Dacia??" Da,le-am raspuns si inca una dintre cele mai bune,pacat ca nu a ajuns si la voi pe piata. Din cauza aceasta,am retineri sa o las pe mana lor...in cazul in care ar trebui sa fac verificarile de care a mentionat Klaus.Stiti cum e cu experimentele.Si din pacate aici se fac tot pe banii tai... Am uitat sa va spun ca ventilatorul de racire de la radiator e legat direct pe contact (o inprovizatie sugerata de un amic),deoarece se pare ca a crapat senzorul care face posibila pornirea la peste nu stiu cate grade...poate are legatura... Treaba cu lungimea cheii....am masurat si are fix 3,5 cm(poate ceva microni in plus) ![]() ![]() Mai astept pana maine,poate e de la frig.... Am observat ca daca nu zgaltai cheia prea mult(eu purtandu-le agatate cu o carabina de gaica de la curea) o ia din prima... Am sa incerc sa las cheia in masina sa nu o mai port cu mine si am sa va mai spun ce si cum... Astept cu interes rasaritul ![]() Oricum, respect !!! Va multumesc mult! |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CONFORT
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#7
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Tine cheia stransa cu doua degete cand o rasucesti in contact. Poate ca ai vreun cip dezlipit de pe placajul cheii.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu as schimba senzorul de temperatura si releul ventilatorului de racire motor. As verifica grupul de rezistente de pe ventilator.
Daca cumva e defect senzorul de temperatura e normal ca la anumite temperaturi sa nu porneasca din prima, ca el citeste pe senzor alta temperatura decat cea reala, si face amestecul in functie de acea temperatura. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
MANUVIU |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 June 10 From: Suceava - Suceava ![]() |
klaus. nu am spus ca insertul metalic (in special) ar avea vreo treaba cu citirea.Am spus doar ca lungimea lui avantajeaza citirea , daca este mai lung dintanta dintre cip si bucsa decodoare ,logic, va fi mai mare si asftel se pierde din distanta necesara citirii codului.
MR_JO, ideea e sa nu o faci mai lunga de 3,5cm ,caci daca depasesti distanta de 3,5 cm dintre CIP (care seafla in carcasa cheii in partea frontala) si BUCSA DECODOARE (care se afla pe contact) nu se va mai face citirea codurilor. |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI 14xxxx km
2004
- SV-10-XXX
|
|
MR_JO |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 July 07 ![]() |
Va multumesc pentru raspunsuri.Azi de dimineata a pornit tot la sfert.M-am deplasat,am facut cumparaturi una alta si vreu sa va spun ca de cand am curatat un pic cu o periuta de dinti praful din interiorul cheii (care sincer nu stiu cum a ajuns acolo) problema nu a mai reaparut.Am lasat cheia in masina ca sa nu o mai port cu mine si vad ca functioneaza..
Multumesc Klaus si MANUVIU pentru indicatiile super profesionale,dar eu ma ocup cu muzica si in afara de facut mici reparatii care tin de parte mecanica (reparat manerul portierei sau schimbat filtre)mai mult,nu ma bag ca mi-e frica sa nu raman cu ea de tot pe dreapta.Plus ca piese de inlocuit...numai din tara daca as comanda si e complicat. Maskatu,nu am nimic dezlipit... Oricum mersi inca odata si numai bine!!! ![]() This post has been edited by MR_JO: 24 Feb 2011, 15:49 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CONFORT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:40 |