DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ardere contacte

fablle
post 23 Feb 2011, 23:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 February 11




Salutare.

Am o Dacie 1310 din 2002.

Problema sta in felul urmator:acum 2 luni respectiv 1 luna mi s-a ars contactul (prima data era unul neoriginal si am zis ca asta ar fi problema,a doua oara a fost unul original).Astazi mi s-a ars al 3-lea.E clar ca e o problema undeva.O sa o bag in service zilele astea dar as vrea si o parere inainte legat de ce credeti ca ar putea fi de vine.Multumesc anticipat!


--------------------
dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 23 Feb 2011, 23:19
Post #2


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




[[Salutare.

Am o Dacie 1310 din 2002.

Problema sta in felul urmator:acum 2 luni respectiv 1 luna mi s-a ars contactul (prima data era unul neoriginal si am zis ca asta ar fi problema,a doua oara a fost unul original)]]
Cam multe detalii,,,mi sa ars contactu ce are,,,
Da si tu detalii mai multe ca nimeni de pe forum nu este clarvazator


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fablle
post 23 Feb 2011, 23:37
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 February 11




Cer scuze atunci(pt nikuniku..prea multe detalii nu stiu ce sa zic..im ambele dati cand vroiam sa o pornesc dimineata nu dadea nici un semn de viata,nu se auzea motorul+nu functionau indicatorii de bord.Am demontat contactul si am vazut urme de arsura la placutele de contact )

This post has been edited by fablle: 23 Feb 2011, 23:41


--------------------
dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Feb 2011, 03:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




piese de calitate asta e , altul , daca te duci la meserias pune-l sa iti puna relee pe contact

This post has been edited by bygy007: 24 Feb 2011, 03:34


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 24 Feb 2011, 08:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(fablle @ 24 Feb 2011, 00:03)
Salutare.

Am o Dacie 1310 din 2002.

Problema sta in felul urmator:acum 2 luni respectiv 1 luna mi s-a ars contactul (prima data era unul neoriginal si am zis ca asta ar fi problema,a doua oara a fost unul original).Astazi mi s-a ars  al 3-lea.E clar ca e o problema undeva.O sa o bag in service zilele astea dar as vrea si o parere inainte legat de ce credeti ca ar putea fi de vine.Multumesc anticipat!
*


Monteza-i 1 contact original de fabrica,de uamt timisoara,exact cum a avut dacia ta de noua contactul pe ea,eu cred ca e cea mai buna solutie ptr tine,.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 24 Feb 2011, 12:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




nikuniku are dreptate nimeni nui clarvazator,ghicitoare sau altele,cat despre un contact bun ai solutia optima si ideala data de mihai7575


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 24 Feb 2011, 19:39
Post #7


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




si la masina mea ca la multe altele a murit contactu de pornire si rezolvare am cumparat unu de logan,intra in locas,doar ca nu blocheaza volanu,e nitel mai scurt,am pus mufa de la cel vechi la cel de logan si de 4 ani nu am probleme,inainte am schimbat doua intrun an


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 24 Feb 2011, 19:53
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Arderea contactelor are o cauzä - de obicei supra-solicitare (prea multi consumatori , cum ar fi trecerea farurilor ,proiectoarelor , încälzire în scaune etc. direct - färä relee).
Ceea ce propuneti voi este tratarea efectului - schimbarea contactului .

Se trateazä cauza , nu efectul .

Deci trebuie depistat consumatorul (sau scurtul) care provoacä arderea contactului si remediat , sau trecut prin releu dacä e vorba de un consumator necesar .
Asta înainte de a pune contact nou , altfel vei schimba contacte la infinit , sau poti lua chiar foc .


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 24 Feb 2011, 22:07
Post #9


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




majoritatea consumatorilor trec prin contact,arderea lui poate fi cauzata de contacte imperfecte la mufa,daca strange papuci bine nu ai treaba ,daca flencane sigur se lasa cu fum


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 17:21
Forum Renault