DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu ajunge motorina la motor, Help !

daniel87
post 8 Mar 2011, 21:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 24 May 10




Am o solenza diesel 94.000 Km si azi a aparut o problema f ciudata. In timpul mersului s-a aprins martorul de la bujii ( vechea problema clasica cu pompa de injectie). Problema majora e ca nu am mai putut porni masina decat la a 2-a cheie ( dupa parox 10 secunde de invartit electromotorul). Acest lucru mi se pare f ciudat mai ales ca motorul era fierbinte ( 80-90 grade) si ar fi trebuit sa porneasca "la sfert". Dupa ce am pornit am observat ca nu mai am acceleratie normala ( apasam 1-2 cm din pedala de acceleratie si motorul ramanea la relanti). Trebuia sa apas pedala la fund ca sa ajung f.greu la 2000 rotatii ( inclusiv in treapta 1 de viteza), pe liber ajungea la 3500 rotatii.
Am fost apoi sa schimb filtrul de motorina ( gandindu-ma ca de acolo ar fi problema chiar daca am schimbat filtrul acum 3 sapt) si am observat ca nu se mai amorseaza pompa de motorina de langa filtru ( in drumul catre magazinul auto mi s-a oprit de 2 ori motorul, o data cand era pe liber si o data in timpul accelerararii si a necesitat o pornire f grea....15 sec de dat la electromotor)


Va rog f mult sa ma ajutati cu sfaturi pt ca nu mai pot porni deloc masina.
Multumesc anticipat


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 9 Mar 2011, 10:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Bujiile incandescente cum sunt ?
Pompa de motorina mai e ok ?
Ai fost la un tester in vre-un service ? Ai pus vreodata aditivi pentru motorina ? Poate pe viitor vei baga motorina din alta parte !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 9 Mar 2011, 11:09
Post #3


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




urmareste traseul pe unde vine motorina din rezervor ca il ai spart si trage aer fals...daca nu ti se mai amorseaza este aer in instalatie


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 9 Mar 2011, 14:31
Post #4


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




@marius80_eugen daca nu stii despre ce e vorba de ce ii spui omului de bujii cand ele nu au nici o treaba cu defectului lui, a spus omul ca nu a pornit la cald deci bujiile sunt scoase din ecuatie.
Acum referitor la defect, daca spui ca nu se mai accelereaza porneste foarte greu si chiar se opreste in mers pe mine ma duce cu gandul la pompa de injectie, treaba cu aer in istalatie ar fi fost valabila la pornire si ar fi scos si fum alb, la fel daca iti facea figuri la pornire poate aveai 1-2 injectoare nasoale, dara faza cu opritul in mers cam e de la pompa, oricum ar fi bine sa verifici si injectoarele sau poate ai noroc si e doar obturata pe undeva conducta de alimentare cu motorina, sau poate nu e pus filtrul bine sau nu e strans bine capacul ala dupa ce ai inlocuit cartusul filtrant, dar ar fi trebuit sa piarda motorina pe acolo.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel87
post 9 Mar 2011, 15:35
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 24 May 10




@marius : Bujiile incadescente sunt recent schimbate ( aprox 1-2 luni) si masina pornea la -10 grade fara probleme si avand in vedere ca nu am reusit sa pornesc masina cu motorul cald iese din discutie aceasta varianta. Motorina folosita a fost in 80% din timp Alpine diesel de la OMV iar in 20% din timp de la Petrom ( acest lucru e valabil din noiembrie..pana atunci am mai pus motorina ieftina dar incepuse sa faca probleme martorul de la bujii si a venit si frigul asa ca am pus motorina buna).
Tester am facut in decembrie cand am fost sa rezolv problema cu martorul pt bujii si nu a aratat nici o defectiune in timpul functionarii.( problema cu martorul a fost "rezolvata"la iasi la un mecanic specializat in astfel de probleme).
@ramsen : e posibil sa intre aer in instalatie dar nu stiu exact unde ( tata ( el conducea cand a facut ieri aceasta problema masina) relateaza ca ar fi auzit o lovitura inainte cu cateva sute de metri inainte de aparitia problemei). Nu stie exact ce fel de lovitura a fost dar nu crede ca ar fi de la drumurile pline de gropi din Iasi.
Nu am vazut urme de motorina pe sub/langa masina in conditiile in care rezervorul e plin ochi ca abia facusem plinul.
@wheelman : din cate am observat dand la pompita de cauciuc motorina este trasa si ajunge prin tubul de plastic transparent situat deasupra pompei de injectie ( care cred ca reprezinta returul) deci dupa parerea mea de necunoscator motorina ajunge la pompa.
Nelamurirea mea e de ce nu se amorseaza pompa si de ce nu porneste la cald.
Ar putea sa se fi defectat de tot senzorul de acceleratie a pompei de injectie care da problema clasica a martorului pt bujii?

Azi am reusit sa pornesc masina la a 2-a cheie si spre surprinderea mea n-au mai fost probleme cu accelerarea ( a ramas problema cu martorul pt bujii pt care voi merge zilele urmatoare la mecanic) insa tot s-a oprit o data in mers motorul.

Multumesc

This post has been edited by daniel87: 9 Mar 2011, 19:57


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th June 2025 - 14:23
Forum Renault