Lampi ceata, Cum se conecteaza de fapt?
![]() ![]() ![]() |
Lampi ceata, Cum se conecteaza de fapt?
diaconuliviu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
luminile de ceata trebuie sa se aprinda doar pe faza scurta (defapt, e si logic, ca daca aprinzi faza lunga pe ceata, nu mai vezi nimic).
La mine la masina asa e ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
iulianv |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 7 December 04 From: Pascani - Iasi ![]() |
La mine la masina, berlina din 2000, luminile de ceata spate (numai acolo am) se aprind doar pe faza scurta, dar dupa asta daca comut pe pozitii sau faza lunga raman aprinse. E normal?
|
--------------------
Dacia
1310Li
- IS 04 XYH
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
la fel face si la mine. Defapt, ca sa fim mai exacti se pot aprinde si pe faza lunga
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
gattoman |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
La mine nu se aprind pe faza lunga, doar pe faza scurta, masina e din 97.
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
sper sa nu fi vorbit prostii, o sa verific in seara asta sa vad daca intr-adevar se aprind si pe faza lunga, sau doar faza scurta
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Acuma, conform regulament, lampile de ceata (incluzind aici SI proiectoarele de ceata) trebuie sa se aprinda NUMAI pe "scurta". In ideea asta (de a monta comanda proiectoarelor pe butonul LPC) probabil la masinile mai noi s-a realizat montajul cu LPC doar pe "scurta".
Problema concreta este ca pentru cele din SPATE ar trebui sa functioneze si daca trag pe dreapta si stau cu pozitiile sau daca semnalizez cu lumina de drum, etc. Dupa ce vad aici, probabil ca modelele vechi aveau instalatia pe pozitii. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Slider |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Ba eu pe berlina mea aveam un buton la bord cu care aprindeam luminile de ceata. Si cred ca asa era corect. Ca doar de aia se si numesc de "ceata" adicatelea sa le aprinzi numai in caz de nevoie. Ce rost ar mai avea atunci daca se aprind odata cu pozitiile? puteau sa puna pur si simplu 2 lampi pentru pozitii....
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Slider @ 14 Jun 2005, 08:48) Ba eu pe berlina mea aveam un buton la bord cu care aprindeam luminile de ceata. Si cred ca asa era corect. Ca doar de aia se si numesc de "ceata" adicatelea sa le aprinzi numai in caz de nevoie. Ce rost ar mai avea atunci daca se aprind odata cu pozitiile? puteau sa puna pur si simplu 2 lampi pentru pozitii.... TOATE se aprind din buton separat, numai ca NU oricind; la mine se aprind NUMAI DACA am pozitiile aprinse, la modelele mai noi NUMAI pe faza scurta. Si ma refer la lampile spate, nu la proiectoarele montate de "nea Gica" si care se aprind oricum, numai sa fie orbit "ala de pe contrasens" This post has been edited by diaconuliviu: 14 Jun 2005, 09:44 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Slider |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Corect! si eu tot la lampile ceata de pe spate m-am referit.
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
B_28_URA |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Acel fir este de POZITIE, deci lampile de ceata sint aprinse la comanda cu pozitiile aprinse; acest lucru e logic din punctul de vedere al faptului ca pe ceata uneori se aprinde si faza lunga, sau pozitia, nu doar faza de intilnire.
La alte masini, mai noi, lampile de ceata sint aprinde numai pe faza de intilnire(scurta). Unde e adevarul? A mea e fabricatie '86, cele pe care am vazut aprinderea doar pe "scurta " sint dupa '90. [/quote] A mea este din '87, si este pe faza scurta, lucru care ma enerveaza cumplit, pentru ca in conditii de ceata densa, eu merg pe faza lunga(farurile nefiind prea bune) |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(B_28_URA @ 14 Jun 2005, 13:30) A mea este din '87, si este pe faza scurta, lucru care ma enerveaza cumplit, pentru ca in conditii de ceata densa, eu merg pe faza lunga(farurile nefiind prea bune) Solutia? cauta pe bloc si vezi unde e legat acel fir care e legat la comutatorul LPC. Daca pe bloc ai papuc "tata" NUMAI pe scurta si e legat de acolo, tai firul si-l legi pe pozitii; daca ai doi papuci "tata" nituiti in pozitii diferite, unul o fi de pozitie si schimbi locul. Asta ca sa faci pe pozitie; totusi, ce facem cu agentul? Eu o sa-l las asa, pe pozitii, pina una-alta, in fond, asa a fost fabricata. A, e posibil ca original sa fi fost si la a mea pe scurta, eu am schimbat prin 2000 blocul-aveam din cel cu tija metalica, acum este cu tija plastifiata (dar tot in sistem "separat de semnalizare"). |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B_28_URA |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 14 Jun 2005, 14:21) Solutia? cauta pe bloc si vezi unde e legat acel fir care e legat la comutatorul LPC. Daca pe bloc ai papuc "tata" NUMAI pe scurta si e legat de acolo, tai firul si-l legi pe pozitii; daca ai doi papuci "tata" nituiti in pozitii diferite, unul o fi de pozitie si schimbi locul. Asta ca sa faci pe pozitie; totusi, ce facem cu agentul? Eu o sa-l las asa, pe pozitii, pina una-alta, in fond, asa a fost fabricata. A, e posibil ca original sa fi fost si la a mea pe scurta, eu am schimbat prin 2000 blocul-aveam din cel cu tija metalica, acum este cu tija plastifiata (dar tot in sistem "separat de semnalizare"). da, o sa incerc, desi, s-ar putea sa ai dreptate, caci si a mea fiind 87, cred ca tot bloc de lumini din cel vechi a avut(cu tija metalica). |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st May 2025 - 04:44 |