DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme motor, nu se accelereaza normal

bogdanel88
post 15 Apr 2011, 17:11
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 17 October 09




problema mea este urmatoarea:astazi a mers masina bine pana cand m-am dus si am pus benzina de 20 de lei de la aceeasi benzinarie de unde pun tot timpul(petrom 95),apoi am mers acasa si vreo doua ore nu am mai avut treaba.dupa doua ore o pornesc si observ ca nu mai merge la fel ca inainte:
1.porneste normal
2.nu oscileaza turatia
3.la relanti simt cum motorul vibreaza un pic mai tare si se simte un zgomot in interior mai mare
4.daca o accelerez merge un pic sacadat pana in doua mi si ceva de ture ca si cum nu ar avea putere suficienta
5.dupa trei mii de turatii urca bine in turatii,doar in turatii mai joase face panarama
am scos bujiile si le-am curatat.cand scot fiecare bujie se opreste putin motorul si da scanteie,doar la bujia 3 cand scot fisa motorul nu zice nimic.parca fisa 3 nu da scantei ca celelalte fise,are o scantei mai slaba si nici motorul nu se subtureaza cand o scot.
bujiile sunt ngk si cand le-am scos erau cam negre...
eu zic asa:fisa defecta,injector infundat,bobina
voi ce ma sfatuiti?


--------------------
dacia solenza/scala 2003 noiembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 15 Apr 2011, 17:26
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




Inlocuieste fisa 3 cu alta(cu 2 daca ajunge) si vezi daca se muta problema la alt piston. Daca totusi ramane la pistonul 3 , eu zic ca e injectorul infundat. De ce?pentru ca daca ar fi bobina stricata nu ar mege bine nici dupa 2000 si ceva de ture cum zici tu.

E simptom clar de injector infundat.


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanel88
post 15 Apr 2011, 19:17
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 17 October 09




am schimbat acum bobina de pe alta masina si face la fel....bobina mea pe masina cealalta merge bine....am schimbat si bujiile si face la fel....maine o sa dau jos injectorul 3 sa il curat.sa-l curat manual sau sa merg la ultrasunete?


--------------------
dacia solenza/scala 2003 noiembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 15 Apr 2011, 21:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




Manual eu le am curatat mereu si nu sunt probleme. Garantat o sa functioneze !
Iei un spray de contacte(eu am luat de la Magic pe baza de petrol) si alimentezi injectorul la 12 volti. (nu ti mai mult de 10 secunde conectat la curent). In timpul asta incerci sa faci presiune pe injector cu spray ul in sensul invers in care circula benzina prin el.
Daca tot faci asta pune o coala alba de hartie sub injector sa vezi ce iese din el.Ai sa fi surprins.
La solenza , injectoarele 3-4 se infunda cele mai des , din cauza ca benzina intra in rampa injectoarelor prin dreptul pistonului 4.(am avut infundat de vreo 4 ori injectorul 4)

PS: Cand demontezi injectoarele , desfaci suruburile cele 2 ale rampei si nu mai umbli la mufa alimentarii cu benzina. Scoti doar sigurantele injectoarelor si le tragi afara din rampa. E de evitat sa umbli la mufa aia ca e tare aiurea, si uneori sare afara de la presiune.

This post has been edited by ovidiu87: 15 Apr 2011, 21:44


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai ab
post 22 Nov 2013, 19:22
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 9 November 07




Salut,problema cu injectoarele poate sa apara si daca masina nu a fost pornita aproape o luna?Multumesc


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 2 Feb 2014, 19:47
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Atentie la neatentie, in urma cu 1 saptamana am schimbat filtru de aer , era plin de praf , dar nu era ulei in filtru , doar cativa vapori in zona stutului (ceva normal) montat totu la loc , si am pus langa furtunu de la filtru o sticla de ulei , aseara a trebuit sa merg cu masina undeva , am auzit la relantii un fasait , dar nu lam bagat in seama , am plecat la drum , masina nu tragea cum trwebuie , cand ajungea la 3000 ture se plafona , am incercat sa o turez scoasa din viteza ajungea la 6000 rpm , nu trecea mai sus pana la 6200 sa ajunga in limitare 2 secunde statea la 6000 apoi cadea la 5000 , 4000 cu pedala la podea , azi am dat jos capacu la filtru , totu era "imbracat" in ulei practic sticla de ulei a infundat intrarea aerului partial si a tras ulei din motor in filtru , curatat frumos , dat jos galeria de admisie , spalata si montat totu la loc , luata sticla de ulei de acolo si mers la drum , totu a revenit la normal , cu exceptia scutului la care lipsea un surub pe care lam pus la loc , dar degeaba , maine trebuie sa dau scutu jos sa il.indrept pt ca e lipit de catalizator , si canta frumos biggrin.gif

This post has been edited by vladut88: 2 Feb 2014, 19:48


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:55
Forum Renault