DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> caut mecanic

daredan
post 15 May 2011, 17:16
Post #1

Membru autentic

Group: Members

Am un motor de Dacia 1400 pe care vreau sa-l pun in functiune. Motorul l-am luat tot de pe aici (daciaclub.ro) si cel mai probabil are nevoie de ceva reparatii: set motor, poate arbore + cuzineti, etc. Initial am vrut sa ma ocup eu de demontat si reparat dar nu reusesc sa-mi fac timpul necesar. Si tinand cont ca nu sunt nici super mecanic (ar fi prima oara cand desfac si refac un motor) cred ca mi-ar lua si ceva mai mult timp sa-l rezolv. Motorul vreau sa-l folosesc pentru antrenarea unui compresor deci se preteaza si in starea in care este daca uzura nu ar fi prea mare. Dar am nevoie totusi de un expert. Daca este cineva prin Bucuresti care sa se priceapa (sa stie si in somn cum se repara un motor de Dacie) astept un PM cu oferta (tarif pe ora) si date de contact. Pseudomecanicii rog sa se abtina si sa nu ma bage in seama. Multumesc.

--------------------
dacia 1304 1996 pick-up - b-43-mla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 15 May 2011, 20:10
Post #2

Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal

From: Micul Paris

Mecaniici de "cartier" nu te taxeaza la ora, te taxeaza la lucrare.

Succesuri.

--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
+
daredan
post 16 May 2011, 20:34
Post #3

Membru autentic

"Mecaniici de "cartier" nu te taxeaza la ora, te taxeaza la lucrare."