DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator dublu corp

chiuariu
post 20 May 2011, 19:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 April 11




am si eu o mare problema de rezolvat urgent va rog

am o nova si persoana de care am luato a schimbat carburatorul...
carburatorul dublu il am da nu stiu cum sa il leg am pompa de benzina normala

si nu am T de ramificatie ce pot face ...nu imi da inspenctia din cauza asta am fost respins si nuj ce tre sa fac ...ast ras URGENT sad.gif(CE POT SA FAC VA ROG URGENT sad.gif(


--------------------
dacia nova 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b 45 bwy
post 20 May 2011, 21:52
Post #2


Van driver


Group: Members
Posts: 1.135
Joined: 27 November 10
From: Bucuresti




dak esti din buc dute in pantelimon la auto marcus grup langa cora,costa cam 150 ron sa iti faca un carbotest si sa iti monteze carburatorul pe masina.astfel o sa iasa si noxele bune. Si fi putin mai 'atent' cand mergi la itp.

This post has been edited by b 45 bwy: 20 May 2011, 21:54


--------------------
Renault Laguna 2003 - Florin&bwy
Nova GT 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 21 May 2011, 18:22
Post #3


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Cu toate ca s-a mai discutat de o gramada de ori problema asta, mai iti explic o data. Deci pompa normala de nova are doar 2 stuturi ( intrare tur si iesire tur) si nu 3 ( intrare tur, iesire tur si returul) cum avea berlina.
Carburatorul dublu corp are returul pe el. Deci vi cu furtun din teava de tur in intrarea pompei de benzina, din iesirea pompei de benzina de duci in stutul gros de la carburator iar din stutul subtire te duci cu furtun la teava de retur.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chiuariu
post 22 May 2011, 21:23
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 April 11




nelamurirea mea e ca carburatorul dublu are 4 stiuturi 2 tur 2 retur cum fac legatura intreele ce tre sa fol ?


--------------------
dacia nova 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 22 May 2011, 21:47
Post #5


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Unde ai vazut tu ca are 4 stuturi nu stiu. Parerea mea e sa te duci la cineva care stie ceva mecanica sa nu iei naibii foc.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 23 May 2011, 11:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Pe carburator ai un stut de tur si unul de retur precum in imagine

Attached thumbnail(s)
DSCN0039H.JPG ( Size: 108.01k ) Number of downloads: 1150


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chiuariu
post 23 May 2011, 18:57
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 April 11




da asai da mai are 2 stiuturi jos dupa cum se vede si in imagine alea ce fac cu ele???asta e nelamuriurea mea ....sad.gif


--------------------
dacia nova 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 23 May 2011, 20:26
Post #8


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




In cel din dreapta intra furtunul de la avansul vacumatic, iar cel din stanga intra un furtun care vine in capacul de la culbutori si filtrul de aur, e un fel de "T".


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 24 May 2011, 12:27
Post #9


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




ionut este un fel de al 2-lea furtun de recirculare gaze? mereu m-am intrebat ce e cu al 2-lea stut.

as avea si eu o intrebare legata de carburatorul dublucorp. care e cea mai buna metoda de montare a GPL-ului pe el? prin gaurire sau prin flansa aia care se prinde la filtru la clapetele de soc?


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 24 May 2011, 12:36
Post #10


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Da, furtun recirculare gaze.
La a doua intrebare nu sunt in masura sa-ti raspund pentru ca nu am asa ceva, dar oricum trebuie alimentate ambele corpuri.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianbrb
post 19 Jun 2011, 14:10
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 31 March 11




lasal frate pe ala monocorp eu asa am schimbat de mine si merge de rupe si am consum scos de mine 7 in oras

This post has been edited by marianbrb: 19 Jun 2011, 14:10


--------------------
dacia nova 1996 - bz-02-flo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 19 Jun 2011, 21:20
Post #12


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




confirm cele spuse de tine la mine pe gpl, am facut 127km in oras cu 10litri de gaz si inca mai merge. wink.gif)

recomand cu caldura carburator monocorp.(dar sa fie reglat corespunzator smile.gif )


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 23 Oct 2012, 18:10
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Salutare tuturor. Am si eu o problema micuta, am motorul de 1.6, mi-a dat cineva carburatorul de 1.6 cu tot cu pompa de benzina, tot tot , carburatorul fiind dat jos de pe o berlina 1.6 de cand a fost cumparata, nefolosit deloc fiind inlocuit cu un monocorp. Micuta mea problema este, masina merge frumos, rotund , nu consuma mult dar trebuie tinut socul putin tras ca altfel intrerupe la anumite turatii....din ce cauza se intampla acest lucru? carburatorul are sigiliu la toate suruburile, pana si la capac e un sigiliu


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 28 Oct 2012, 17:42
Post #14


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Verifica daca nu trage aer fals pe undeva. Verifica bine, inclusiv talpa carburatorului, vacuumul servofrinei, etc.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 30 Oct 2012, 09:21
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




eu m-am lovit de o problema similara si mi-a luat vreo 4 luni pana m-am prins care e treaba.


ideea e ca initial avea ceva intreruperi in sarcina. pe urma problema s-a agravat si a inceput sa faca urat cand apasam puternic acceleratia.


am curatat carburatorul de vreo 5 ori, l-am suflat cu aer comprimat, am planat talpa, am schimbat garniturile, am incercat tot ce era omeneste posibil.


asa ca fa un test simplu:

masoara fisele de la bujii. Trebuie sa aiba 4ko cele de la distribuitor si 8k fisa centrala.

explicatia la mine era asa:

cand apasam puternic pe acceleratie, dadea mai multa benzina, si din cauza fiselor proaste, bujia nu reusea sa aprinda amestecul carburant.

Fisele mele erau atat de "obosite" incat nu am reusit sa le masor rezistenta nici pe scala cea mai mare de la aparatul de masura.

Iti ia 5 minute toata treaba si nu stai sa desfaci carburatorul sau alte chestii complicate.

This post has been edited by payty: 30 Oct 2012, 09:23


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 30 Oct 2012, 18:31
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Am rezolvat. Problema era ca s-a desfacut jiglorul (gascan) si dadea benzina pe langa el. Multumesc foarte mult pentru ajutor


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 31 Oct 2012, 20:20
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




unde as putea sa gasesc jiglere pentru 28 cic? nu prea imi etanseaza deloc jiglorul de sprit , am incercat orice...va rog frumos sa ma ajutati


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 1 Nov 2012, 08:34
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




cauta oringul ala ca e ceva standard, nu special pt tipul asta de carburatoare.


set de reparatie nu cred ca gasesti nicaieri.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b 45 bwy
post 17 Dec 2012, 21:24
Post #19


Van driver


Group: Members
Posts: 1.135
Joined: 27 November 10
From: Bucuresti




Am si eu o mica problema,cu carburatorul.
In mersul pe gpl nu are nici un fel de problema,pe benzina merge ok si la relanti si in mers,doar la plecarea de pe loc sau chiar si la relanti daca o accelerez da sa moara(intai scade turatia apoi urca in ture normal). De la ce poate fi?Inainte nu facea asa (dupa ce am fost la carbotest)insa de atunci nu prea am mai mers pe benzina.


--------------------
Renault Laguna 2003 - Florin&bwy
Nova GT 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janel
post 18 Dec 2012, 16:26
Post #20


;))


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 May 08




Nu cred ca spriteaza cum trebuie; verifica incepand de la membrana pompei de sprit.


--------------------
Dacia Nova GT GPL '98 - AG 04 KJL
Merge cu gaz, deci e aragaz!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 12:25
Forum Renault