DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme ralanti la slz diesel

marius c
post 6 Jun 2011, 07:57
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 13 October 10




Salut de cand am cumparat masina in urma cu 1 an am o "mica" problema cand pornesc motoru si este rece acesta functionaza bine dupa un timp de functionare cand motorul ajunge la 2 linii {am ceasuri de logan , 4 linii normal} acesta incepe sa se balbaie si scoate fum dupa ce motorul face tranzitia de la doua linii la patru linii acesta functioneza normal si fara sa mai scoata fum , eu banuesc ca senzorul de temperatura nu mai lucreaza corespunzator , am scos mufa de la senzor si am pornit motoru acesta functioneaza "normal ,putin turat" si numai soate fum la 2 linii in tot acest timp ventilatorul de racire sta pornit astept sugesti si opinii multumesc cool.gif


--------------------
dacia solenza 1.9 diesel 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 6 Jun 2011, 10:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




mai repede ar fi sonda lambda , dar eu as incepe cu curatarea senzorilor din corpul clapeta , apoi cu un test clip ( pt verificarea parametrilor si a senzorilor ) .
Nu merge asa cu ea sa nu infunzi catalizatorul .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius c
post 6 Jun 2011, 11:41
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 13 October 10




nu am precizat am slz 1,9


--------------------
dacia solenza 1.9 diesel 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andyyy_77
post 7 Jun 2011, 21:38
Post #4


DK


Group: Members
Posts: 127
Joined: 5 January 08
From: Gorj




O problema asemanatoare am avut si eu la 1.9d. Mie imi tremura tot timpul cand e cald motorul din cauza ca s-a infundat EGR-ul, asa ca i-am scos mufa si merge fara probleme, nu mai tremura. Incearca si tu sa vezi ce se intampla.


--------------------
Dacia Double Cab 1.9D 2005 - GJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius c
post 8 Jun 2011, 06:05
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 13 October 10




merg cu mufa scoasa de vreo 20 de mii de km si intradevar cand mergi cu mufa scoasa motorul "rupe "dupa el


--------------------
dacia solenza 1.9 diesel 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lilon_77
post 7 Oct 2011, 20:03
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 10 February 10




salut solentzari....mai dati-mi si mieo idee sa-i mai fac ceva.....are aceleasi simtome ca ale lui marius numai ca la mine mufa e.g.r. e scoasa de vre-o 5 ani si nu cred ca e de la e.g.r....o fi catalizatorul infundat?..sau o fi vre-un injector?precizez ca gazele din teava de esapament ies foarte fierbinti..multumesc anticipat pentru raspunsuri(sper sa ma ajute cineva).

8 Oct 2011, 19:59:
revin cu o parere de mecanic...GARNITURA DE CHIULOASA ARSA....voi ce ziceti ar putea fi un diagnostic?...


This post has been edited by lilon_77: 8 Oct 2011, 19:59


--------------------
dacia solenza 1.9D 2004-confort - metropola 78 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius c
post 10 Oct 2011, 06:20
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 13 October 10




salut lilon ,incearca sa faci urmatoarea treaba scoate mufa de la senzorul de temperatura si porneste motorul ,becul de la bujii se va stinge doar dupa ce porneste motorul nu este nici un risc ,dupa ce ai facut treaba asta urmareste cum functioneaza motorul,daca motorul prezinta aceleasi simptome este ceva mecanic ,daca nu este ceva la sistemul electronic {erori de soft}
sau electric,garnitura daca ar fi arsa ti-ar aparea spuma pe joja de ulei cand verifici nivelul.


--------------------
dacia solenza 1.9 diesel 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcr_razvy
post 21 Nov 2011, 21:58
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 22 December 10




frati solentzari! cei cu diesel problema cu balbaitul motorului am avuto si eu la inceput inainte sa imi apara problema cu pornitul la a doua cheie, toata problema incepe de la uzura cititorului de avans( din capul pompei de injectie dintr-e tevile de inalta) care citeste avansul si de aici scoate fum se balbaie cand este calda porneste mai greu cand este calda. Problema este simpla , se ia un chit de reparatie de pompa se pune se face ceva modificari la calculatorul de injectie si gata! porneste la sfert si la -20 si la +30
app am si eu o intrebare pentru cei cu diesel: iarna cum va descurcati cu caldura in masina, ca eu cam bat cuie de frig( se incalzeste foarte greu motorul)?


--------------------
dacia solenza avantaje 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius c
post 23 Nov 2011, 08:01
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 13 October 10




iarna "mor de cald in masina la treapta doi la aeroterma " eu merg cam 100 km pe zi si pot spune ca dupa aproximativ 4-5 minute masina se incalzeste bine , incearca sa pui un carton in fata cand scade temperatura mai mult , motorul se va incalzii mai repede


--------------------
dacia solenza 1.9 diesel 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lilon_77
post 23 Nov 2011, 19:09
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 10 February 10




pentru MCR_RAZVY.in ce consta chitul de reparatie pompa de unde il iei si cat ajunge toata treaba asta?...multumesc.... excl.gif


--------------------
dacia solenza 1.9D 2004-confort - metropola 78 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcr_razvy
post 23 Nov 2011, 21:14
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 22 December 10




QUOTE(lilon_77 @ 23 Nov 2011, 19:09)
pentru MCR_RAZVY.in ce consta chitul de reparatie pompa de unde il iei si cat ajunge toata treaba asta?...multumesc.... excl.gif
*


kitu consta in: o saiba de metal si ceva substante de degresat si de ungere, eu am facut chestia cu saiba cu un prieten care repara pompe de injectie chestia pe calculator mia facuto un baietas la bacau. Pe mine ma ajuns 270 lei chestia pe calculator, dar baiatul asta are el chitul de reparatie cu totul si ajunge 500 lei toata treaba si porneste la prima cheie. Chitul cica se gaseste si pe net in jur de 300 lei. Daca te intereseaza pot sa iti dau nr lui si vb cu el, e din bacau.

Eu ma intrebam daca ar merge sa ii pun un termostat mecanic pe tur inainte sa pleca apa spre radiator, ca cele care sunt la dacile clasice care inchide trecerea apei si sa circule apa doar prin bord (sistemul de incalzire), ar functiona sau ar cam incalzi prea tare motorul?

This post has been edited by mcr_razvy: 23 Nov 2011, 21:17


--------------------
dacia solenza avantaje 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 01:56
Forum Renault