Pistonul loveste in garnitura de chiulasa, se poate?
![]() ![]() ![]() |
Pistonul loveste in garnitura de chiulasa, se poate?
ag02cws |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|||
bv-08-fgm |
![]()
Post
#2
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Mai bine intoarcete la service cu ea si vezi ce se aude acolo.Sa nu strici altceva dupaia.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
thedragon |
![]()
Post
#3
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
E posibil ca pistonul sa loveasca garnitura insa zgomotul produs este auzit si la cald si la rece.
Am patit chestia asta cu o ganitura de srl vai si amar de ea. Zgomotul se diminuase in timp dar nu a disparut, el dispare dupa ce schimbi garnitura, asa mi s-a intamplat mie. |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
E drept ca mecanicii mi-au zis ca ei il aud si la rece, de fapt mi-au spus de cand au pornit masina. Eu nu sesizam nimic si nu m-am impacientat. Dupa ce s-a incalzit motorul, m-am speriat si am inceput cu intrebarile. M-au linisitit si mi-au zis sa merg cu ea fara grija ca garanteaza ei. Dupa 200 de km, parca nu as mai merge...
Probabil cineva care se pricepe aude zgomotul si la rece, cert e ca e mai pronuntat la cald. |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Du-te peste ei la service.Schimba garnitura.Pune de calitate:FERMIT-Rm.Sarat sau straine(VICTOR REINZ etc).Astea noname nu sunt bine lucrate si uite ce patesti.
Iti mai recomand: BRITMANN A01 britmanna011289cmc.th.jpg PAYEN CURTY 042 654 CY BF 380 payencurty042654cybf380.th.jpg T-MIC EHG.380 tmicehg380.th.jpg Altele b0pkwcgkkgrhqqokm8ew8l3.th.jpge2ac121.th.jpg This post has been edited by deceneu32: 28 Jun 2011, 12:32 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
la unix e 70 de lei o garnitura victor reinz, chiar nu mi se pare un capat de tara
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Minel |
![]()
Post
#7
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Anul trecut am dat pe ea ( Victor Reintz ) vreo 27 sau 35 lei .....ceva de genu .....
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Doar atat?
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
ghitza |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu am pus de FERMIT(28 roni) nu am nici o problema cu ea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Odata, v-am descris in amanunt ce se intampla cu garnitura, si cum trebuie asezata. Am pe undeva si poze, dar am sa reiau explicatia.
Pentru ca gaura de centrare e mai in lateral (privind pe lungime), fata de gaurile pentru cilindru, gaura de la prezonul din mijloc, cel de langa delcou, face ca inelele de deasupra camasilor sa nu se alinieze perfect, asa ca la unul din cilindrii, fie patru fie unu, la strangere , inelul de metal coboara in cilindru, datorita faptului ca se aseaza excentric. Daua zecimi sunt de ajuns sa bata pistonul in el, si asa va bate PANASCHIMBI garnitura, daca nu se sparge mai devreme. Pistonul batand numai pe jumatate de diametru, produce inclinarea lui in cilindru, si fusta de pe partea opusa se sparge, functie de puterea loviturii, care si ea e in functie de cat de tare s-a strans si cat de excentrica s-a asezat garnitura. Totodata, pistonul batand, produce lovituri si in cuzinet, latindu-l ca pe nicovala. La rece, uleiul gros si presiunea mare, nu permite "aruncarea" pistonului in acel inel. La cald, uleiul subtire si presiunea mai scazuta, permite pistonului, sa loveasca . La asezare, garnitura trebuie aliniata asa fel ca, inelele metalice sa calce perfect concentric pe camasile motorului, asta facandu-se prin ovalizarea gaurii de centrare din garnitura. Dupa ce s-a obtinut o asezare concentrica la cilindrii, se trage linie pe bloc, cu ceva mai dur (raizer), pe marginea garniturii, pe partea cu delcoul, pentru ca atunci cand vei aseza chiulasa, sa impingi de garnitura pana vine perfect la linia trasata. 29 Jun 2011, 11:55: Iata si un desen cu cilindru si pistonul, impiedicat de garnitura: This post has been edited by PH-06-BOA: 29 Jun 2011, 11:55 Attached thumbnail(s) 19052011560.JPG ( Size: 119.7k ) Number of downloads: 581 19052011561.JPG ( Size: 77.77k ) Number of downloads: 628 asezare_garnitura.JPG ( Size: 34.36k ) Number of downloads: 588 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Asta ar mai lipsi sa se sparga vreun piston. Ii omor!
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
S-o crezi tu! O sa-ti spuna ca era in rodaj, ca nu trebuia sa tragi de ea, ca tu nu sti nimic... ahaaaa! Si scapa "basma curata" , ca n-ai sa-i contravi cu ceva.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
O sa mai merg doar 500 de metri cat am de unde e parcata si pana la service. Oare am afectat pistonul sau cuzinetul in 200 de km?
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
Nu cred...fa bine si dute la service...si le spui ca nu asa se aude un motor care e reconditionat.
Pui frumusel si le spui ca un motor trebuie sa nu bata etc. si nu pleci de acolo pana nu schimba garnitura sau ce o fi:) |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#15
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Ai luat masina din service cu bataie la motor?!??? Vai! Cum sa faci asa ceva?? Ai platit pt bataie la motor?? Du-le masina si spune-le sa se ocupe imediat de remedierea problemei, altfel faci sesizare la RAR si OPC + chemi presa!
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
sobolan |
![]()
Post
#16
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#17
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Fermit recomand si eu,am dat 20 de lei pe uan da nam avut probleme cu ea de cand am puso.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
A mea a mers mult si bine cu birtman, iar acuma tot daia e montata de Dl. Minel... adica am si martori
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Problema s-a rezolvat dupa inlocuirea garniturii de chiulasa. Am fost surprins sa constat ca cea care mi-a facut probleme era chiar Fermit... Acum am una no name (nici macar nu avea ambalaj cand am luat-o din magazin), cu inele de cupru. M-am linistit. Multumesc pentru sfaturi!
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
ion nedelcu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 5 July 11 ![]() |
QUOTE(Club12TRS @ 29 Jun 2011, 23:45) Ai luat masina din service cu bataie la motor?!??? Vai! Cum sa faci asa ceva?? Ai platit pt bataie la motor?? Du-le masina si spune-le sa se ocupe imediat de remedierea problemei, altfel faci sesizare la RAR si OPC + chemi presa! nu-i chiar asa, doar cu "bataie" cred ca poti rezolva ceva cu legumele de la service ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1200
1983
- B42GCL
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Pana la urma, oamenii au fost ok. Pentru schimbarea garniturii, nu mi-au mai luat niciun ban. De asemenea, dupa 500-800 de km, a ramas ca voi plati doar schimbul de ulei, nu si stransul chiulasei.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#22
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Pai depinde ca sunt si ele de mai multe tipuri,desii a fost Fermit poate na fost modelu care iti trebuia tie....sai na fost montata corect.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:46 |