probleme incarcare
![]() ![]() ![]() |
probleme incarcare
chris.25iun |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ti-e frica sa vezi intai ce s-a intamplat, si apoi sa ceri parerea, dupa ce faci o analiza a cauzei si efectului? Ia aparatul de masura in mana, masoara ce tensiune e pe baterie la relanti si la 1500-2000 de ture. Daca ai aprindere clasica, poti scoate o borna pentru cateva secunde, fara sa turezi, si daca nu incarca, motorul se opreste. Daca inca mai ai alternatorul original, care are si releul de incarcare incorporat, vezi care e cauza, diode sau releu, si poti sa adaptezi atat punte de la berlina cat si releu separat, sau mai simplu, alternator de berlina. Nu asculta ideea care o au unii, ca n-ar face fata!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
chris.25iun |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
Am verificat astazi carbunii si erau buni, i-am dat curent de la alta masina am plecat cu ea la mare si surpriza iar m-a lasat... am pus un aparat de masura pe bornele de la baterie si am vazut ca nu incarca... i-am laut un releu nou sa vedem acum ce si cum daca mai face probleme daca incarca am scapat ieftin daca nu vedem de unde mai poate fi problema .... va tin la curent cu ce am facut.... ms pt indicatii am sa incerc si ce mi-ai spus tu asta daca nu rezolv problema doar cu releul schimbat ...
|
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pai tu asa ai? Releu separat? Te-ai uitat bine si ai alternator de berlina, iar releul e undeva alaturi, montat? Sau vorbesti de releul incorporat in alternatorul original? Ma mir ca ai plecat la drum, fara sa ai incarcare corecta! Nu ti-ar fi luat mult s-o faci. Daca incepai la ora trei dimineta, la patru jumate era gata, si mergeai si fara grija. Si eu am plecat odata fara grija, si mi-a luat pana la mare 36l benzina, in 300km, iar in ziua intoarcerii, am stat de dimineata pana la ora 14 si am refacut carburatorul, si mi-a luat doar 18l la intoarcere, si cu doua familii in ea.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
chris.25iun |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
Am rezolvat problemam un carbune era desprins de pe acea tablita si unde prinzi firul si deasta nu incarca, Am fost un pic mai atent pe acolo si s-a rezolvat. Acum merge fara probleme si incarca foarte bine, a venit un domn si mi-a pus un aparat de masura si indica 13,7 la relanti 14 in turatie
![]() |
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#6
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Va salut baieti.
Am un releu polonez ,care este asemanator cu cel mecanic de batranica, si nu stiu cum trebuie montat. El are 2 borne marcate cu 15 si 67.... or fi ca montare la fel ca DF-ul si +ul de pe releul romanesc? nu de alta dar nu vreau sa fac vreo boacana si sa il ard , ca e nou nout , nefolosit absolut deloc si ar fi pacat de el sa il stric montandu-l gresit . Attached thumbnail(s) a.JPG ( Size: 68.55k ) Number of downloads: 1056 b.JPG ( Size: 105.74k ) Number of downloads: 993 c.JPG ( Size: 119.31k ) Number of downloads: 1055 |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
15 trebuie sa fie plusul de alimentare al releului, iar 67 ramane pentru DF.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#8
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 13 Aug 2011, 18:02) Daca ai aprindere clasica, poti scoate o borna pentru cateva secunde, fara sa turezi, si daca nu incarca, motorul se opreste. Alternatorul de Nova este o combinatie intre Dacia 1300 si Oltcit, are releu incorporat, nu separat ca 1300. Daca scoti borna cu motorul pornit, sunt sanse maxime ca releul sa se arde instantaneu. Nu scoateti borna la Dacia Nova cu motorul pornit ! This post has been edited by Club12TRS: 14 Oct 2011, 13:32 |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
dobre |
![]()
Post
#9
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin ![]() |
care imi poate spune cum sa inlocuiesc alternatorul original cu unul de 1300 cu releu separat? O schema, ceva. Ms.
|
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
la intrebarea ta raspunsu e asta
desfaci 2 suruburi pui alternatoru si apoi strangi cele 2 suruburi |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
dobre |
![]()
Post
#11
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin ![]() |
asta este logic..banuiesc. Intrebarea era pt cine nu isi da seama, unde se leaga firele de la releul de incarcare separat?
This post has been edited by dobre: 5 Nov 2011, 19:35 |
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#12
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
,,,cum se leaga firele ,,, asta ai vrut sa intrebi? pe releu sunt 2 papuci pe cel cu surubel se lega firu care se duce la excitatia alternatorului si pe cel fara surubel vine un fir de la plusu de la bobina de inductie,mai sunt unele relee care au un fir suplimentar care se leaga la plusu de la alternator,dar sunt cam proaste mai bune sunt cele fara fir suplimentar
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai + de alimentare al releului il iei de la bobina de inductie de la + ei , iesirea DF cea cu sueub il legi la conectorul de perii
Attached thumbnail(s) mas.JPG ( Size: 98.35k ) Number of downloads: 1048 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dobre |
![]()
Post
#14
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin ![]() |
Multumesc de raspunsuri
|
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#15
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
va salut,am si eu probleme cu incarcarea,pe baterie imi incarca 13.2 fara consumatori,cu lumini si aeroterma incarca 12.24 indiferent daca o turez sau nu. ,dar daca iau + de la alternator si
- de la baterie incarca bine 14.35 si cu lumini si caldura 14.10 insa daca turez motorul creste la max 14.50. De la ce poate fi? This post has been edited by b 45 bwy: 6 Nov 2011, 23:14 |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cauta raspunsurile mele poate fi din mai multe parti citeste si tu de aici incolo
1 tresa masa 2 circuitul baterie alternator, bloc lumini , contact , bloc sigurante , bobina inductie , releu This post has been edited by bygy007: 6 Nov 2011, 23:18 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
G I M |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Si eu am observat o diferenta de 0.6-0.7 V intre minusul alternatorului si carcasa acestuia.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#18
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat releul incorporat cu unul nou malvina,problema e ca a inceput sa mi se aprinda martorul baterie(mereu).Va rog daca stiti cumva cum vin firele de la releu si de la instalatia masinii puse pe alternator sa imi faceti si mie o schita.Am masurat si fara consumatori incarca 12.24. Cand l-am desfacut era un fir rosu acolo unde se leaga si rosu de la releu ,dar atarna pe acolo si nu l-am mai pus.Ma gandesc ca poate avea si el un rol.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#20
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
ms pt schema dar asta e pt releu clasic,asta e incorporat in alternator si are mai multe fire
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
credeam ca spui de malvina separat
Attached thumbnail(s) bec_incarcare.jpeg ( Size: 48.59k ) Number of downloads: 285 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ne pui si noua o poza cu releul sa stim despre ce discutam?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
G I M |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Vorbeste de releul regulator ce se afla pe alternator ( la alternatoarele de 50 A montat pe nova si pe berlinele cu injectie).
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai pe undeva trebuie sa existe o schema de montaj , eu zic ca toate firele trebuiesc legate
This post has been edited by bygy007: 18 Nov 2011, 00:22 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#25
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
asa arata,nu am pus firul de la condensator.probabil asta e buba
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai si ala negru?care e masa , condesatorul nu conteaza ala il poti scoate nu influenteaza cu nimic , ala se pune pentru deparazitare
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
baietelutmb |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 4 January 12 ![]() |
Salut, am o Nova GTI 1999 si cred ca am o problema la incarcare.In relanti imi incarca 14,05V fara consumatori si scade la 13,00V cand am consumatori.In turatie imi incarca 13,90V fara consumatori si scade la 13,60V cand am consumatori.E bine?
|
--------------------
dacia
nova gti
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poti incepe cu verificatul diodelor
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 08:55 |