DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la C.V, zgomote ciudate la apasarea ambreiajului

Alexa Viorel
post 11 Oct 2011, 01:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 10 August 11




Am si eu o problema destul de serioasa,poate ma puteti ajuta!

Mi-am schimbat c.v,pt. ca cea veche era kaput si costa mult prea mult sa o repar,asa ca am gasit una cu 35.000 km la 2 mil la un nene,pe care am cumparat-o,am montat-o,.....si aici e problema!.......motorul si cutia nu s-au imbinat perfect,si a ramas distanta de jumate de cm in partea stanga intre cutie si motor,si cand calc ambreiajul se aude un zgomot de parca freaca metal pe metal,si nici nu am verificat rulmentul de presiune inainte de a monta cutia,pentru ca m-am grabit!...........cutia de viteze e buna,i-am bagat ulei de transmisie Prista t90,ambreiajul e bun,RUEN!.......ce pot sa fac sa nu se mai auda zgomootul ala,ca ma ingrijoreaza tare!

HELP!!!dau o bere! laugh.gif


--------------------
Dacia 1400 Sport
This message is approved by Chuck Norris!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 11 Oct 2011, 07:25
Post #2


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




QUOTE(Alexa Viorel @ 11 Oct 2011, 01:01)
Am si eu o problema destul de serioasa,poate ma puteti ajuta!

....motorul si cutia nu s-au imbinat perfect,si a ramas distanta de jumate de cm in partea stanga intre cutie si motor...

*



Nu am mai auzit asa ceva pana acum ... Esti sigur ca ai montat totul cum trebuie?


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 Oct 2011, 08:42
Post #3


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




atinge volantul in protectia aia de tabla,pb ca ai si joc axial cam mare la arbore....jumatatea aia...si incearca s-o pui cum trebuie !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 11 Oct 2011, 09:41
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




posibil sa fi sarit o ureche de la arcul ce tine rulmentul de presiune iar cind calci ambreajul sa frece in diafragma,dar cu distanta posibil sa ai prezonul de pe bloc stramb


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Assu
post 12 Oct 2011, 15:57
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 8 October 11
From: dorohoi




Eu iti recomand sa schimbi rulmentul de presiune,e cea mai plauzibila defectiune.Posibil sa fie pentru placa de 200,si tu sa ai de 180 pe masina,de aceea iti ramane si distanta aia intre motor si C.V


--------------------
dacia 1310 1990 berlina - BT-18-CDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 12 Oct 2011, 16:08
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




pe partea stanga la prezonu infiletat in bloc ai bucsa aia de teava (de ghidaj) a ramas si pe cutie si pe bloc


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexa Viorel
post 14 Oct 2011, 22:07
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 10 August 11




Am dat azi iar motorul jos ,si am descoperit ca rulmentul de presiune era stricat,avea rupte urechile alea de tabla,se desfacea in 2 bucati,cred ca de la ala huruia si facea zgomot,si cutia noua care am montat-o avea niste bucse din teava pt ghidaj,pe care le-am dat jos,ca cutia veche nu avea decat una!....si am taiat 2-3 mm din tija care intra in ambraiaj ca era prea lunga,la vechea cutie era mai scurta,si am zis ca nu se imbina motorul cu cutia din cauza asta!Dar tot intra greu motorul si nu se aliniaza bn,ma dispera!

Cat de greu trebuie sa intre motorul la locul lui,pt. ca eu ma chinui 2 ore deabia sa prinda un surub sa pot sa ma folosesc de ala sa mai trag motorul!?Sau voi cum faceti?

Multumesc la toata lumea pt ideei si sfaturile primite....mai dati,poate descopar ce are pana la revelion:))!04092011768.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 138
05102011772.jpg ( Size: 862.38k ) Number of downloads: 152
05102011773.jpg ( Size: 989.7k ) Number of downloads: 165
05102011774.jpg ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 169
05102011775.jpg ( Size: 950.64k ) Number of downloads: 171


--------------------
Dacia 1400 Sport
This message is approved by Chuck Norris!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 14 Oct 2011, 22:15
Post #8


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




daca nu centrezi discu de ambreiaj tragi de motor cu tancu sa intre pe cutie si risti sa spargi/rupi si discu de ambreiaj
intreaba si ti se va raspunde
vad ca ai dat carcasa de ambreiaj jos,ia incearca si bago pe motor,sa ai cele 2 prezoane montate pe motor,intra usor?

This post has been edited by nikuniku: 14 Oct 2011, 22:19


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexa Viorel
post 14 Oct 2011, 22:22
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 10 August 11




nikuniku.....tu cum centrezi ambreiajul?....yo am luat tija aia cu canturi de la cutia veche si mam folosit de aia sa centrez ambreiajul!...da nu asta e prob cred,ca motorul intra dar dupaia se opreste la 2-3 cm de cutie si acolo ramane daca nu folosesc ranga si bicepsul!

update:carcasa aia e de la cutia veche,intra fara prob aia,da in cutia noua nu umblu sa dau jos carcasa de ambreiaj!

This post has been edited by Alexa Viorel: 14 Oct 2011, 22:24


--------------------
Dacia 1400 Sport
This message is approved by Chuck Norris!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Oct 2011, 10:08
Post #10


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




cu o priza centrezi ambreiajul...daca nu ai atunci inventezi...o coada de matura,ceva...un cilindru la diametrul prizei....il bagi in disc si apoi strangi placa de presiune definitiv....ai grija la cuplurile de strangere,filetul in volanta se "ciufuleste" relativ repede !

This post has been edited by sobolan: 15 Oct 2011, 10:09


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexa Viorel
post 15 Oct 2011, 23:20
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 10 August 11




Am reusit,vine perfect acuma,o venit un mosh,prieten de-a lu taicamiu,care era mecanic la armata cand era mai tanar,si mi-a zis sa suspent partea dreapta a masinii cu cricu,astfel incat roata sa se miste libera,ce treaba are asta cu motorul si cutia nu am nici cea mai vaga idee....dar a mers!

Merita o medalie moshulica asta,fara el cred ca si acupa ma uitam ca gasca in lemne scarpinandu-ma in cap!Respect pentru generatiile trecute,avem de invatat de la ei inca multe!

Multumesc de sfaturi de la toata lumea,dar castigatorul berii este Nea' Costel! laugh.gif


--------------------
Dacia 1400 Sport
This message is approved by Chuck Norris!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Oct 2011, 08:46
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




A invartit de roata ca sa intre priza pe butucu de la disc atata tot,tu puteai bine mersi sa lasi masina pe roti puneai un crik sub cutie o ridicai putin sus si invarteai de la fulie de jos cu o cheie,el a invarit de la cutie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 Oct 2011, 10:35
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Corect, dintele de la priza era in drept cu cel de la disc. Rotind putin de roata (bagata in viteza), sau de motor (tot bagat in viteza) si rotile pe pamant, faci ca dintele de la priza sa vina intre cei ai discului, ca sa intre priza. Taind din priza (si eu am taiat din cremaliera la directie), ai facut ca varful sa nu mai lucreze total pe bucsa din arbore, ci doar acoalea-n "buze" . Totdeauna, ca sa intre usor, trebuie sa pui un cric sub cutie, si o ridici pana ajunge sa loveasca de traversa, adica sa inceapa masina sa se ridice. Numai asa va fi motorul pe linie cu cutia, si urmaresti tot timpul lucrului, ca motorul sa fie paralel cu carcasa ambreiajului. Altfel, varful prizei nu va nimeri in centrul gaurii de la arbore. Faptul ca inainte nu intrase, era datorita inelelor de centrare, pe care le-ai lasat sau uitat, pe aceeasi parte si in motor si pe cutie,ci nu datorita prizei. Eu taiasem din cremaliera, pentru ca masina pe care o aveam atunci, fusese reparata la ansamblul de fata, la un servis renumit din Ploiesti, si i-au montat lonjeroanele prea apropiate, si nu mai aveam unde regla bieletele de directie, pentru a deschide rotile, in fata.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:07
Forum Renault