Autoliv construieste la Brasov, Sa fie de vina succesul lui nea Logan?
![]() ![]() ![]() |
Autoliv construieste la Brasov, Sa fie de vina succesul lui nea Logan?
Patefon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru gajait Group: Members Posts: 90 Joined: 24 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Seat
New Leon
2006 Sport
- B-#######-11/8 Cu stima,
Patefon |
|||
bomicabomic |
![]()
Post
#2
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Deja aveau o fabrica, de centuri de siguranta.....asta pina sa vina Renault....asa ca ce spui tu cu noua investitie, nu e din cauza Loganului.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
mimunku |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de rezervă Group: Members Posts: 176 Joined: 18 October 04 From: Românica ![]() |
Sa ne traiasca... si sa mai aduca si pe altii
![]() ![]() In legatura cu Loganul... nu-i chiar o legatura directa insa... Logan a demonstrat ca in Romania se poate face treaba buna, mana de lucru ieftina, pregatirea oamnenilor este ridicata, costuri de productie mici. Aceste lucruri atarna greu in balanta deciziei de a investi sau nu intr-o tara starina. Cand vezi ca altii au reusit te duci si tu acolo. This post has been edited by mimunku: 8 Jul 2005, 11:37 |
--------------------
Dacia
Săndel de Brasil
2009 Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#4
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Nenea, hai sa lasam Loganul, te rog eu. Ca esti de la Pitesti, te intreb Lisa sau Romcat au venit pentru Logan?
Yazaki, Star Transmission, Rolem, Pirrelli, Continental, Ina, Leoni si exemplele pot continua, au venit pentru Logan? Unii chiar au cite 2-3 fabrici in Ro. Nu Logan a demonstrat ca forta de munca e ieftina, ca se poate face treaba de calitate in Ro. Hai sa vorbim punctual, cinstit si de drept.... |
--------------------
x
x
- x
|
|
mimunku |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de rezervă Group: Members Posts: 176 Joined: 18 October 04 From: Românica ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 8 Jul 2005, 11:41) Nu Logan a demonstrat ca forta de munca e ieftina, ca se poate face treaba de calitate in Ro. N-am de gand sa intru in polemica cu tine, asa ca te rog sa mai citesti inca o data ceea ce am scris si vei observa ca nu am spus deloc ceea ce crezi tu... Invata sa citesti intre virgule pentru a intelege ideea Hai sa vorbim punctual, cinstit si de drept.... ![]() ![]() This post has been edited by mimunku: 8 Jul 2005, 12:17 |
--------------------
Dacia
Săndel de Brasil
2009 Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
|
|
andu911 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Scuzati-mi offtopicul...dar cu ce au fost romanii asa buni in fabricarea Loganului ? Francezii l-au proiectat, francezii au creat linia de productie, francezii i-au invatat pe romani pe ce butoane sa apese...
Ca o paranteza, Mercedesul o sa scoata clasele C si E din fabricile din Stuttgart si le trimite in China, sa nu zici ca, chinezii sunt mai bine pregatiti decat nemtii... Este vorba de tehnologia de lucru, de acele unelte pe care le poate utiliza cu usurinta orice afon. Eu inteleg ca pe-aici sunt multi posesori de Logan si ca sunt foarte mandrii de masina lor, dar masina asta nu prea e Dacie...si ca se face si in Romania, asta nu inseamna ca o fac romanii.... romanii in 40 de ani au schimbat la dacie un eleron si-un zambet ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Kramer |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
|
-------------------- |
|
mimunku |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de rezervă Group: Members Posts: 176 Joined: 18 October 04 From: Românica ![]() |
Fratilor, iar ma obligati sa fiu off topic dar... nu ma pot abtine !!! Voi chiar nu stiti sa cititi romaneste?!? Eu am zis ca (ma citez
![]() ![]() This post has been edited by mimunku: 11 Jul 2005, 14:10 |
--------------------
Dacia
Săndel de Brasil
2009 Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
|
|
andu911 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
iar pe mine ma faci sa iti spun ca
- firma REWE din Germania, care era in pragul falimentului, s-a salvat fiindca a deschis lantul de magazine Selgros in Romania -Daewoo a fabricat si vandut cateva sute de mii de automobile in Romania si asa mai departe...vezi ca gasesti pe site la Camera de Comert si Industrie tot ce se mai fabrica in Romania si se si exporta... Ca Loganu a fost un succes, de acord, dar daca RENAULT nu cumpara din DACIA alea 70% actiuni, sau cate sunt... Nici gand de Logan nici pana azi...deci succesul se datoreaza partii franceze Asa ca tot nu inteleg ce e cu Loganu...cine stie probabil nu mai gandesc eu...sau anii aia de facultate de management comercial i-am facut degeaba... iar in romania intr-adevar, sunt salarii mici si de-aia vin tot felul de investitori...asta stim toti, dar nu ca s-a urcat vreunu in Logan si i-a placut cum merge si-a zis..."romanii fac treaba buna, hai sa fabricam si noi acolo"... iti spun io, ca daca le dai linia de asamblare, romanii iti fac si Mercedes....si orice alt popor din lumea asta...ca nu mai sta nimeni cu lera sa regleze tachetii...iar nemtii sa ii regleze bine si romanii prost.... aaa, te gandesti ca sunt masini bune si masini mai putin bune....pai da...din cauza ca nu s-au investit suficienti bani in cercetare, proiectare...crezi ca Renault nu putea sa faca din Logan sa alerge cu 250 km/h, sa aiba sistem de navigatie...etc...dar dupa aia, nu mai era asa bine vandut... This post has been edited by andu911: 11 Jul 2005, 17:10 |
--------------------
-
-
-
|
|
DSA |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 June 04 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 11 Jul 2005, 17:00) Asa ca tot nu inteleg ce e cu Loganu...cine stie probabil nu mai gandesc eu...sau anii aia de facultate de management comercial i-am facut degeaba... iar in romania intr-adevar, sunt salarii mici si de-aia vin tot felul de investitori...asta stim toti, dar nu ca s-a urcat vreunu in Logan si i-a placut cum merge si-a zis..."romanii fac treaba buna, hai sa fabricam si noi acolo"... iti spun io, ca daca le dai linia de asamblare, romanii iti fac si Mercedes....si orice alt popor din lumea asta...ca nu mai sta nimeni cu lera sa regleze tachetii...iar nemtii sa ii regleze bine si romanii prost.... Cred ca ideea era sa demonstram ca cei ca Mercedes au de ce sa vina aici. Nu ca DACA ar veni ar face. Trebuie convinsi sa vina. Si ce a reusit Renault cu Loganu este un f bun exemplu. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- 1.6
|
|
andu911 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
uite in 2007 in Ardeal ( n-am retinut unde exact ) se face o fabrica Bosch...deci nu poti sa spui ca Romanii nu sunt pregatiti...dar in China e si mai ieftin...
si ca sa vezi de ce nu vine Mercedes...pt ca Romanii vor sa intre in UE peste 2 ani, pt ca romanii vor salarii mai bune...ceea ce se va intampla peste cativa ani...deci afacerea lor va pica din moment ce romanii vor avea salarii mai mari....in China, India...mai greu sa se intample asa ceva curand... gata cu offtopic ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#12
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 11 Jul 2005, 05:51) Scuzati-mi offtopicul...dar cu ce au fost romanii asa buni in fabricarea Loganului ? Francezii l-au proiectat, francezii au creat linia de productie, francezii i-au invatat pe romani pe ce butoane sa apese... Si la mine tot off-topic : In afara faptului ca Renault a proiectat masina cap-coada, francezii n-au mai creat nimic. Alea cu linii de productie, cu apasatu pe butoane sunt basme, ca doar nu francezii le-au facut. Doar le-au cumparat. Cind va face Renault masini de masura 3D, masini de prelucrat chiuloase si cartere ambreiaj, Univers se cheama, cind vor face dispozitive de control activ pneumatic etc. atunci va fi cum zici tu. Si daca Dacia, avea banii de investitii Renault, puteau sa faca si romanii o masina. Despre Mercedes in Ro, pai ei sunt la Cugir, au fabrica de componente pentru cutii de viteza, iar la Codlea au cu Tiriac o fabrica unde produc volane si borduri din lemn. |
--------------------
x
x
- x
|
|
lar |
![]()
Post
#13
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DSA @ 11 Jul 2005, 19:43) Cred ca ideea era sa demonstram ca cei ca Mercedes au de ce sa vina aici. Nu ca DACA ar veni ar face. Trebuie convinsi sa vina. Si ce a reusit Renault cu Loganu este un f bun exemplu. Cei de la Mercedes nu prea au de ce sa vina aici ca sa asambleze masini. Iar ei nu cred ca vor vrea prea curand sa scoata masina de 5000 de euro care costa 9000. In privinta calitatilor noastre nemtii cred ca ne cunosc destul de bine si cred ca se cam feresc de noi ca dracu' de tamaie. Poate sa reuseasca prin partea de vest a tarii, mai exact zona Arad - Oradea, nu Timisoara ca acolo e plin de italieni si nu e compatibilitate de gandire. Si pe la Sibiu ar mai fi o zona demna de luat in seama. Bucuresti, partea de sud si est a tarii no way. Aici e raiul turcilor si arabilor. Iarasi incompatibilitate. Daca cineva va face o analiza la ce spun eu va observa ca zonarea aceasta deja exista in Romania, iar Vestul a cam luat-o binisor inaintea restului teritoriului. Oare de ce ? Nu cumva din cauza rudimentelor si influentelor de mentalitate ? @ bomicabomic : Renault mai intai a produs banii de investitii pentru Logan, nu le-au fost dati de nimeni. Dacia in afara de faptul ca nu a reusit niciodata sa produca asemenea sume, nici nu a dovedit vreodata ca ar fi in stare sa aduca cine stie ce inovatii macar la modelele existente. Cat despre conceptia si fabricarea unei masini cel putin la nivelul Loganului nici nu poate fi vorba.(au facut Nova si am vazut cu totii ce a iesit...). Romanasii au demonstrat cu varf si indesat pana acum ca nu sunt in stare. |
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#14
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Da mai Lar, dar tu uiti ca Renault a functionat numai si numai in capitalism, in economie de piata reala iar Dacia stii bine unde.
De fapt se vede ca nici un fabricant din tarile de Est n-a reusit sa dezvolte un model de succes dupa 90. Poate Lada...da si ala cam furaciune. Ca sa dezvolti un program ca Logan de exemplu, trebuiau vreo 30-50 milioane de euroi. De unde banii astia la Dacia? cind statul, ca actionar majoritar nu se implica deloc, mai mult, la sfirsit de an, veneau sa-si ia banu. Pai nene, statul francez a sprijinit producatorii auto proprii si productia locala. Au bagat taxe si accize la masinile straine, de nu te apropiai de ele. Uita-te la Craiova, tehnologie ultimul racnet, nu pot dezvolta un alt model din cauza banilor. @Lar : "In privinta calitatilor noastre nemtii cred ca ne cunosc destul de bine si cred ca se cam feresc de noi ca dracu' de tamaie." Nu e chiar asa. Ia exemplu Continental, 2 fabrici in Ro, INA - 3000 angajati la Bv(astia chiar au dat pste nas dobitocilor de conducatori va Iliescu si Roman, care spuneau in 90 ca in vest firmele cu mii de angajati nu sunt posibile, na ca nu-i chiar asa), ThyssenKrup la Sibiu, 2 fabrici, si exemplele pot continua. This post has been edited by bomicabomic: 11 Jul 2005, 21:30 |
--------------------
x
x
- x
|
|
Kramer |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Problema majora la Dacia nu cred ca era lipsa investitiilor ci munca in stil mioritic. Nu costa mai mult sa insurubezi un surub in loc sa-l bati cu ciocanul, sau sa nu inlocuiesti rulmentul din cutia de viteze cu o bucsa pentru ca apoi, probabil, sa vinzi rulmentul ala in Turcia.
Renault se pare ca reuseste sa mai schimbe cate ceva, dar e greu de zis cum ar fi fost fara ei. Adica cu Hyundai sau ceilalti care s-au mai aratat interesati de uzina. |
-------------------- |
|
mimunku |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru de rezervă Group: Members Posts: 176 Joined: 18 October 04 From: Românica ![]() |
Imi place discutia asta, v-ati incins rau de tot domnilor... A derapat discutia asta ca Loganu' echipat cu Montane
![]() Hai sa recapitulam: subiectul era ca firma Autoliv (pentru cei care nu cunosc, aceasta firma produce centuri si airbag-uri, inclusiv pentru Logan ![]() Am facut traducerea pentru cei care nu cunosc limba engleza. Hai sa comentam acest text si nu caii verzi de pe pereti. Hai sa aflam ce impact va avea aceasta mutare importanta a unui investitior puternic pentru industria auto si economie. OK? This post has been edited by mimunku: 12 Jul 2005, 07:59 |
--------------------
Dacia
Săndel de Brasil
2009 Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
|
|
Kramer |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Pai impactul va fi minor comparat cu investitiile facute de Renault sau chiar INA Schaeffler. Ca mesaj insa e bine, pentru ca o firma serioasa a decis ca se pot face afaceri in Romania.
|
-------------------- |
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#18
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
QUOTE(lar) Romanasii au demonstrat cu varf si indesat pana acum ca nu sunt in stare. Te inseli. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#19
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.356 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
17 ani mai tarziu mi se pare ca au vreo cateva mii de salariati....
Si sunt cea mai amre fabrica de centuri din europa a grupului. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 18:45 |