DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme aeroterma, curge antigel

BigGeorge
post 1 Dec 2011, 15:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 21 September 09




Salut! Pe dacia mea am bord Cn iar cand este data drumu aeroterma la maxim imi curge antigel pe pedala de acceleratie. As vrea sa stiu cam care ar fi problema si cum o pot remedia. Multumesc!


--------------------
Delta 1310 TX Delta 1310 TX 1987 - PH-05-ZOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 1 Dec 2011, 17:33
Post #2


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




simplu, calorifer spart,remediu alt calorifer,nou sau sh


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george.cristian
post 1 Dec 2011, 19:53
Post #3


elev:)


Group: Members
Posts: 31
Joined: 29 November 11
From: Tg-Jiu




baga in radiator solutie de oprit scurgerile k este foarte ieftina (3-7 lei) si merita sa incerci asta prima data. dak nu se lipeste asa ia alt calorifer. Bafta


--------------------
Dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Dec 2011, 21:21
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Nu baga nimic ca mai rau faci ,asculta ce zice NIKU si nu mai probleme si caldura la greu,si eu l-am schimbat innainte sa vina frigu tot din cauza ca curgea (ii ajunge 8 ani)


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 2 Dec 2011, 00:09
Post #5


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




,,suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine,,
eu recomand inlocuirea caloriferului spart cu altu nou/SH costuri moderate/acceptabile pe viitor nu mai sunt probleme
altii recomanda rahatu de praf de astupat gaurile,costuri atat de mici ca nu se merita vorbit de ele,pe viitor insa trebuie sa ne asteptam la infundarea caloriferului/radiatorului/gaurilor mici din chiulasa,(cine nu stie acel praf se umfla ca coca de paine)costuri viitoare mari chiar prea mari plus nervi plus cearta cu cel care tia spus sa bagi prafu minune
asa ca fiecare face cum al taie capu
asteptam sa vina vara si sa ne spuna---george.cristian---daca se mai raceste motoru sau altii care au folosit prafu minune


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigGeorge
post 2 Dec 2011, 01:13
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 21 September 09




Multumesc de ajutor! Saptamana viitoare o sa cumpar un calorifer nou.


--------------------
Delta 1310 TX Delta 1310 TX 1987 - PH-05-ZOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 2 Dec 2011, 13:54
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Niku, nu vorbeste aiurea, ci are dreptate, mai ales ca pe tevile de la calorifer si radiator, sunt bagate niste benzi spiralate, care reduc mult viteza de deplasare a lichidului, face un schimb de caldura mai bun, participa mai rapid la infundarea elementilor daca patrunde in interior orice puricel, indiferent de natura, ca-i de piatra depusa, rugina sau samanta de sfecla. Un SH, e la fel ca cel pe care-l dai jos, si poate merge o ora sau o luna. Sa muncesti doua zile sa dai jos bordul, risipa de antigel, si sa mai pui si SH, ca peste alte doua luni sau a doua zi sa faci acelasi lucru, parca ti-ai bate joc de tine.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 2 Dec 2011, 15:16
Post #8


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




BigGeorge mare atentie la calorifer ca pe piata sunt turcisme si dai banii degeaba ca nu baga caldura,am montat unu la un vecin si cand dadeam drumu la ventilatie baga rece indiferent de treapta,a luat unu de la remat si fara aerisire dupa 2 minute frigea aerul
sunt bune cele care au 3 tevi de circulatie a apei(dasta a avut pe masina si tot asa a luat de la remat)cele de pe piata au 2 tevi
cand te uiti PRIN calorifer se vad cele 3 tevi si sunt mai groase caloriferele ala e bun,baga caldura


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cioby92
post 3 Dec 2011, 00:18
Post #9


Membru fara semnalmente


Group: Members
Posts: 402
Joined: 22 December 09
From: Brasov




Stie cineva o metoda sa verific caloriferul din aeroterma cn?Azi l-am dat jos deoarece incepuse sa picure pe langa pedala de acceleratie, de vreo saptamana, dar inainte sa ma apuc de treaba am vazut ca picura si pe pres la pasager. Nu am fost atent sa vad de unde picura (de la gura de aer de jos ori de la furtune). Se poate sa fi fost un furtun mai slabit si sa se prelinga antigel pe langa calorifer in cutia aerotermei? Vreau sa zic ca am suflat aer (cu gura) in calorifer si pare etans, eu am modelul cu 8 tevi, nu 3.


--------------------
Dacia 1300/1976 cu elemente de 1310 - BV 01 EMP
Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 3 Dec 2011, 00:32
Post #10


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




e pus pe poza cum trebuie sa fie un calorifer bun
Cioby92--al meu e cu 8 tevi,da ce e caloriferu de la bloc?
si cele proaste tot 8 tevi au,de retinut

This post has been edited by nikuniku: 3 Dec 2011, 00:32

Attached thumbnail(s)
Imagine0116.jpg ( Size: 384.37k ) Number of downloads: 427


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cioby92
post 3 Dec 2011, 00:50
Post #11


Membru fara semnalmente


Group: Members
Posts: 402
Joined: 22 December 09
From: Brasov




Inseamna ca al meu e cu 2 randuri de tevi. Pozele sunt facute cu telefonul smile.gif

Attached thumbnail(s)
20111203_39.jpg ( Size: 352.57k ) Number of downloads: 476
20111203_38.jpg ( Size: 457.11k ) Number of downloads: 440
20111203_37.jpg ( Size: 461.11k ) Number of downloads: 436
20111203_36.jpg ( Size: 481.11k ) Number of downloads: 423


--------------------
Dacia 1300/1976 cu elemente de 1310 - BV 01 EMP
Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 3 Dec 2011, 00:53
Post #12


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




exact,si aveai caldura cu el?ce masina ai berlina sau breck,ala e demontat de pe un breck si cand era bun frigea aerul indiferent de treapta de viteza a aerotermei


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cioby92
post 3 Dec 2011, 01:06
Post #13


Membru fara semnalmente


Group: Members
Posts: 402
Joined: 22 December 09
From: Brasov




Caldura aveam cu el, dar nu cum ziceau altii ca stau in tricou in masina biggrin.gif. O sa merg pe la dezmembrari sa caut celalalt model de radiator.

Masina e cea din semnatura, 1300 berlina modificata.

This post has been edited by Cioby92: 3 Dec 2011, 01:07


--------------------
Dacia 1300/1976 cu elemente de 1310 - BV 01 EMP
Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 3 Dec 2011, 01:13
Post #14


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




da ai dreptate,am montat unu asemanator la un vecin si....vai de mama lui de calorifer pe treapta 1 la aeroterma baga rece,apa la motor era la jumate si a pornit si ELV ,dupa 2 zile lam schimbat cu unu cu 3 tevi si fara aerisire baga pe treapa 4 de te frigea la maini,acum trage si tu concluziile


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 01:02
Forum Renault