Probleme aeroterma, curge antigel
![]() ![]() ![]() |
Probleme aeroterma, curge antigel
BigGeorge |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 21 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
Delta 1310 TX
Delta 1310 TX
1987
- PH-05-ZOR
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
simplu, calorifer spart,remediu alt calorifer,nou sau sh
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
george.cristian |
![]()
Post
#3
|
![]() elev:) Group: Members Posts: 31 Joined: 29 November 11 From: Tg-Jiu ![]() |
baga in radiator solutie de oprit scurgerile k este foarte ieftina (3-7 lei) si merita sa incerci asta prima data. dak nu se lipeste asa ia alt calorifer. Bafta
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Nu baga nimic ca mai rau faci ,asculta ce zice NIKU si nu mai probleme si caldura la greu,si eu l-am schimbat innainte sa vina frigu tot din cauza ca curgea (ii ajunge 8 ani)
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
,,suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine,,
eu recomand inlocuirea caloriferului spart cu altu nou/SH costuri moderate/acceptabile pe viitor nu mai sunt probleme altii recomanda rahatu de praf de astupat gaurile,costuri atat de mici ca nu se merita vorbit de ele,pe viitor insa trebuie sa ne asteptam la infundarea caloriferului/radiatorului/gaurilor mici din chiulasa,(cine nu stie acel praf se umfla ca coca de paine)costuri viitoare mari chiar prea mari plus nervi plus cearta cu cel care tia spus sa bagi prafu minune asa ca fiecare face cum al taie capu asteptam sa vina vara si sa ne spuna---george.cristian---daca se mai raceste motoru sau altii care au folosit prafu minune |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
BigGeorge |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 21 September 09 ![]() |
Multumesc de ajutor! Saptamana viitoare o sa cumpar un calorifer nou.
|
--------------------
Delta 1310 TX
Delta 1310 TX
1987
- PH-05-ZOR
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Niku, nu vorbeste aiurea, ci are dreptate, mai ales ca pe tevile de la calorifer si radiator, sunt bagate niste benzi spiralate, care reduc mult viteza de deplasare a lichidului, face un schimb de caldura mai bun, participa mai rapid la infundarea elementilor daca patrunde in interior orice puricel, indiferent de natura, ca-i de piatra depusa, rugina sau samanta de sfecla. Un SH, e la fel ca cel pe care-l dai jos, si poate merge o ora sau o luna. Sa muncesti doua zile sa dai jos bordul, risipa de antigel, si sa mai pui si SH, ca peste alte doua luni sau a doua zi sa faci acelasi lucru, parca ti-ai bate joc de tine.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#8
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
BigGeorge mare atentie la calorifer ca pe piata sunt turcisme si dai banii degeaba ca nu baga caldura,am montat unu la un vecin si cand dadeam drumu la ventilatie baga rece indiferent de treapta,a luat unu de la remat si fara aerisire dupa 2 minute frigea aerul
sunt bune cele care au 3 tevi de circulatie a apei(dasta a avut pe masina si tot asa a luat de la remat)cele de pe piata au 2 tevi cand te uiti PRIN calorifer se vad cele 3 tevi si sunt mai groase caloriferele ala e bun,baga caldura |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Cioby92 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Stie cineva o metoda sa verific caloriferul din aeroterma cn?Azi l-am dat jos deoarece incepuse sa picure pe langa pedala de acceleratie, de vreo saptamana, dar inainte sa ma apuc de treaba am vazut ca picura si pe pres la pasager. Nu am fost atent sa vad de unde picura (de la gura de aer de jos ori de la furtune). Se poate sa fi fost un furtun mai slabit si sa se prelinga antigel pe langa calorifer in cutia aerotermei? Vreau sa zic ca am suflat aer (cu gura) in calorifer si pare etans, eu am modelul cu 8 tevi, nu 3.
|
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
e pus pe poza cum trebuie sa fie un calorifer bun
Cioby92--al meu e cu 8 tevi,da ce e caloriferu de la bloc? si cele proaste tot 8 tevi au,de retinut This post has been edited by nikuniku: 3 Dec 2011, 00:32 Attached thumbnail(s) Imagine0116.jpg ( Size: 384.37k ) Number of downloads: 427 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Cioby92 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Inseamna ca al meu e cu 2 randuri de tevi. Pozele sunt facute cu telefonul
![]() Attached thumbnail(s) 20111203_39.jpg ( Size: 352.57k ) Number of downloads: 476 20111203_38.jpg ( Size: 457.11k ) Number of downloads: 440 20111203_37.jpg ( Size: 461.11k ) Number of downloads: 436 20111203_36.jpg ( Size: 481.11k ) Number of downloads: 423 |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
nikuniku |
![]()
Post
#12
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
exact,si aveai caldura cu el?ce masina ai berlina sau breck,ala e demontat de pe un breck si cand era bun frigea aerul indiferent de treapta de viteza a aerotermei
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Cioby92 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Caldura aveam cu el, dar nu cum ziceau altii ca stau in tricou in masina
![]() Masina e cea din semnatura, 1300 berlina modificata. This post has been edited by Cioby92: 3 Dec 2011, 01:07 |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
nikuniku |
![]()
Post
#14
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
da ai dreptate,am montat unu asemanator la un vecin si....vai de mama lui de calorifer pe treapta 1 la aeroterma baga rece,apa la motor era la jumate si a pornit si ELV ,dupa 2 zile lam schimbat cu unu cu 3 tevi si fara aerisire baga pe treapa 4 de te frigea la maini,acum trage si tu concluziile
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 01:02 |