motoras pas cu pas problem cred, am curat corp clapeta si motoras = decalibrat
motoras pas cu pas problem cred, am curat corp clapeta si motoras = decalibrat
Str82Hell |
15 Jan 2012, 11:28
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
- B - x x - S P V
|
|||
powertodacia |
15 Jan 2012, 12:17
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 853 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti |
cum nu ai reusit sa il montezi exact cum era? se monteaza prin presare, in aceasi pozitie cum l ai desfacut.
cu ce naiba la curatat? se curata cu spray contacte electrice, il stergi, apoi cureti iar, lasi la uscat 5 minute. cureti mufele, verifici firele sa nu fie rupte, verifici garnitura corpului clapeta de jos pe galerie, cureti cu o carpa uscata fara scame cu spray pulverizat pe ea, si galeria inauntru . |
--------------------
supernova
Clima
2003 Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316 |
|
BeatMAN |
15 Jan 2012, 14:35
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 9 December 07 From: Tarnaveni |
Pt calibrare eu am o solitie: pune contactul, apoi scoti siguranta de 10A din fata releului D din compartimentul motor pt aprox 5 sec, o pui inapoi si o sa auzi calibrarea motorasului. Iei contactul, astepti 10 secunde si apoi poti sa pornesti motorul. Eu asa fac si nu am probleme.
Bafta |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002 Rapsodie
- MS 84 MES
|
|
pician90 |
15 Jan 2012, 14:43
Post
#4
|
fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului |
incerca sa verifici continuitatea firelor de la mufa MPP pana la mufa calculatorului. Curata pinii si fi sigur ca totul face contact.La mine .desi am desfiletat "capul" motorasului s-a recalibrat la punerea contactului.
Spor |
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
Str82Hell |
15 Jan 2012, 17:12
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti |
QUOTE(powertodacia @ 15 Jan 2012, 13:17) cum nu ai reusit sa il montezi exact cum era? se monteaza prin presare, in aceasi pozitie cum l ai desfacut. cu ce naiba la curatat? se curata cu spray contacte electrice, il stergi, apoi cureti iar, lasi la uscat 5 minute. cureti mufele, verifici firele sa nu fie rupte, verifici garnitura corpului clapeta de jos pe galerie, cureti cu o carpa uscata fara scame cu spray pulverizat pe ea, si galeria inauntru . am demontat capul motorasului, arcul, tot:D QUOTE(BeatMAN @ 15 Jan 2012, 15:35) Pt calibrare eu am o solitie: pune contactul, apoi scoti siguranta de 10A din fata releului D din compartimentul motor pt aprox 5 sec, o pui inapoi si o sa auzi calibrarea motorasului. Iei contactul, astepti 10 secunde si apoi poti sa pornesti motorul. Eu asa fac si nu am probleme. Bafta multumesc pentru sfaturi tuturor, am facut treaba cu siguranta, eu aveam 2 sigurante in fata la releul D, de 5 si 30(am versiunea clima), le am scos pe amandoua pe rand iar la cea de 5 s-a auzit cum s-a calibrat, inca nu am facut test de drum sa vad daca mai face la fel, a pornit, e ok BeatMAN, m-ai stii cumva si alte chestii de reglat gen asa cu siguranta? |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
- B - x x - S P V
|
|
CrysMM |
15 Jan 2012, 23:35
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Din cate stiu eu se pune de 10 ori ori consecutiv contactul pentru calibrare.
Intrebarea mea este: ce treaba are mpp cu vlaga masinii? |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
Str82Hell |
16 Jan 2012, 12:32
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti |
QUOTE(CrysMM @ 16 Jan 2012, 00:35) Din cate stiu eu se pune de 10 ori ori consecutiv contactul pentru calibrare. Intrebarea mea este: ce treaba are mpp cu vlaga masinii? sincer nu stiu ce treaba are cu mpp, n ar trebui sa aiba niciuna, dupa ce am facut treaba cu siguranta s a calibrat, nu s a mai turat, si a revenit si acuma are vlaga ciudat nu stiu de ce s a intamplat asa |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
- B - x x - S P V
|
|
IRONICK |
16 Jan 2012, 12:38
Post
#8
|
- Group: Members Posts: 22.105 Joined: 19 April 05 From: Romania |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Str82Hell |
19 Jan 2012, 11:45
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
- B - x x - S P V
|
|
IRONICK |
19 Jan 2012, 12:36
Post
#10
|
- Group: Members Posts: 22.105 Joined: 19 April 05 From: Romania |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Str82Hell |
19 Jan 2012, 13:07
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
- B - x x - S P V
|
|
IRONICK |
19 Jan 2012, 13:11
Post
#12
|
- Group: Members Posts: 22.105 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Din meniul programului pentru calculatoarele de injectie pe pe dacia, nu poti decat sa le reinitializezi invatarile. Printre asta este si motorasul pas cu pas. Dar sa poti regla ralantiul, nu exista posibilitatea.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Str82Hell |
19 Jan 2012, 14:12
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti |
Banuiesc ca zici de "Reinitialisation tous les apprentisages"
Asta am facut prima data cu contactul pus si pe urma luat contact si pornit masina si nu a avut nici un efect |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
- B - x x - S P V
|
|
IRONICK |
19 Jan 2012, 14:38
Post
#14
|
- Group: Members Posts: 22.105 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Pedala pana la fund ai apasat-o?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Str82Hell |
19 Jan 2012, 14:59
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti |
Dupa reset cu "Reinitialisation..."
N-am apasat-o? trebuia? Am vazut ca merge la fel de turata si n-am mai apasat pedala Inainte sa se calibreze (treaba cu siguranta), porneam si se tura si daca apasam o data, de doua ori pana in 3000-3500 isi reveanea, nu de fiecare data mergea, daca era foarte frig afara nu-si revenea, iar dupa ce se incalzea motorul, turatia revenea la normal Banuiesc ca toate astea au o ordine anume cum ar trebui sa le faci si daca nu o respecti nu functioneaza normal |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
- B - x x - S P V
|
|
IRONICK |
19 Jan 2012, 15:02
Post
#16
|
- Group: Members Posts: 22.105 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Nu se apasa cu motorul pornit.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th September 2024 - 10:12 |