DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la pornire

atanatizante
post 16 Jan 2012, 19:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 16 January 12




Am un Logan 1,5dCi de 85CP. Il am de 4 ani si are cca. 79.000km. Saptamana trecuta nu mai pornea si cineva mi-a spus sa dau la para de amorsare de vreo 10 ori pana cand se "intareste". Dupa aceasta mi-a mers la prima cheie. Apoi a doua zi dimineata iarasi nu mi-a mai mers si am reluat operatia cu amorsarea parei, insa nu a vrut sa porneasca. Am reluat de vreo 5-6 ori faza cu amorsarea dar nu a vrut sa porneasca. Tot incercand s-o pornesc mi-a murit si bateria. Am testat-o atat in gol cat si in sarcina si tensiunile erau de "avarie", conform specificatiilor producatorului Rombat. Deci trebuia schimbata, mai ales ca o aveam de 4 ani. Ceea ce am si facut. Am cumparat una Premier de 75AH, initial avand una Calciu de 70AH. Tipul care mi-a schimbat-o m-a ajutat si la pornire. Astfel, dupa ce am schimbat bateria el a amorsat din para si eu am dat la cheie. Nu a mers si am reluat de inca 2 ori operatia. Am mers intr-un final, si asta doar daca tinea mana pe para si amorsa incontinuu. Dupa 1 min. am oprit motorul si i-am dat din nou la cheie. A mers din prima ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Apoi am lasat-o vreo 5 ore si apoi am repornit-o. Mi-a luat-o la prima cheie, insa demarorul a invartit de vreo 7-8 ori pana a pornit motorul. Apoi am oprit motorul si am dat din nou la cheie. A pornit din prima ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.
Daca e s-o luam prin eliminare trebuie sa scot din ecuatie crapaturile de pe conductele care intra si pleaca din para de amorsare (pt. ca atunci cand amorsezi se sesizeaza ca se creeaza presiune, adica se intareste) si bateria care e noua.
Ce poate sa fie? Para colmatata? Filtrul colmatat? Un injector sau mai rau, Doamne Fereste, pompa de injectie? Masina are aprox. 79.000km si mai am cca. 1000km pana la revizia uzuala de 15.000km.


--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 85CP 2007 - b-56-vmt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.s
post 16 Jan 2012, 20:21
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 March 11




incearca sa mergi la un tester (de preferat la dacia) cu parere de rau te avertizez este posibil sa fie pompa de injectie, mai exact se blocheaza o valva in pompa si nu mai permite sa fie alimentata cu motorina.


--------------------
dacia logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin22
post 16 Jan 2012, 20:29
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 30 November 08




Verifica dimineata daca ai aer pe conductele de motorina in timp ce amorsezi din pompita ,daca nu mergi si fa un test la injectoare .


--------------------
DACIA LOGAN BERLINA 2007 PREFERENCE-DIESEL - B-40-xxx
STOP ACCIDENTELOR VIATA ARE PRIORITATE !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 16 Jan 2012, 21:28
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




In cazul acesta v'as recomada sa faceti o diagnoza, plus un test de retur la injectoare.Problema poate sa fie chiar si de la para de amorsare.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atanatizante
post 17 Jan 2012, 17:43
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 16 January 12




In primul rand vreau sa multumesc frumos tuturor celor de aici care mi-au dat sfaturi pertinente!

In al doilea rand am fost astazi la AutoCobalcescu si mi-a facut o diagnoza, atat de bujii cat si de verificare a returului de la injectoare.
Concluzia: un injector e mort si cica trebuie schimbate toate, din pacate, fiindca altfel cel nou va redistribui presiunea pe celelalte si vor pica si ele.
Nu ma pricep, dar nu cred ca varul meu care lucreaza aici m-a tras in piept ... si in plus am fost de fata la test ...
Asa ca trebuie sa le schimb pe toate, dar mai inainte cica trebuie sa fac "curatenie generala", adica sa curete tot incepand de la rezervor pana la injectoare, ca sa nu existe mizerii si mai ales faimoasa pilitura.
Dupa aia revizia periodica, adica filtrele: motorina, ulei, aer si dupa aceea se pun injectoarele.
Deh, asta este situatia la noi! Din cauza motorinei proaste, injectoarele nu tin 120.000km ci doar 80.000km, dar daca eu fac 15.000km/an, atunci merita sa bag 2.000 lei odata la 6 ani, nu?
Sfaturi sau recomandari in acest sens?


--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 85CP 2007 - b-56-vmt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 17 Jan 2012, 19:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Nu stiu ce sa iti spun, dar nu trebuiesc neaparat schimbate cu altele noi.Un injector nou costa circa 1200 ron. Ca sa il reconditionezi pe al tau te costa 400 ron/bucata. Iar ca sa speli rezervor,conducte si sa schimbi si filtrul cu unul original aproximativ 450 ron.
Dupa un calcul estimativ la reprezentanta numai injectoarele ar costa 4800 ron(EXAGERAT DE MULT) asta in afara de spalarea rezervorlui plus a conductelor plus schimbarea filtrului de motorina. Cat despre acel span se poate face o verificare foarte simpla luand motorina direct din pompa si vezi exact daca are sau nu.

This post has been edited by ady24: 17 Jan 2012, 19:36


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mita Becherescu
post 17 Jan 2012, 19:47
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 14 March 11




Salut si nu te speria asa tare incearca si la alt servis unde nu ai neamuri si vezi si ce spun,zici ca ai asistat la test dar nu ai sus ce ai vazut acolo pentru ca sunt anumiti parametri acolo iar varul care lucreza in servis dar la vopsitorie nu are de unde sa-i cunoasca,mai cauta pe forum ca ai de cistigat,numai bine si tinene la curent cu rezolvarile...


--------------------
dacia logan laureate 2007 1,5dci - dj00lix
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 17 Jan 2012, 21:13
Post #8


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(ady24 @ 17 Jan 2012, 19:35)
Nu stiu ce sa iti spun, dar nu trebuiesc neaparat schimbate cu altele noi.
Un injector nou costa circa 1200 ron.
Ca sa il reconditionezi pe al tau te costa 400 ron/bucata.

Iar ca sa speli rezervor,conducte si sa schimbi si filtrul cu unul original aproximativ 450 ron. 

Dupa un calcul estimativ la reprezentanta numai injectoarele ar costa 4800 ron(EXAGERAT DE MULT) asta in afara de spalarea rezervorlui plus a conductelor plus schimbarea filtrului de motorina. Cat despre acel span se poate face o verificare foarte simpla luand motorina direct din pompa si vezi exact daca are sau nu.

1. reparatia per injector este de 250 RON
2. filtrul de motorina 70RON

Total max 11000RON (avand in vedere ca trebuie schimbates si cele 4 seibi de Cu).

3. deasemeni poti sa verifici daca ai span si in filtrul de motorina care este in prezent pe masina (se goleste pe la senzorul de WIF intr-un PET de 5L taiat - eventual mai dai si de 4-5 ori la para sa fii sigur ca se goleste totul din carcasa filtrului) wink.gif

.... toate acestea in prima faza


This post has been edited by P-A-C-O: 17 Jan 2012, 21:15


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atanatizante
post 18 Jan 2012, 01:36
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 16 January 12




QUOTE
QUOTE(ady24 @ 17 Jan 2012, 19:35) Nu stiu ce sa iti spun, dar nu trebuiesc neaparat schimbate cu altele noi. Un injector nou costa circa 1200 ron. Ca sa il reconditionezi pe al tau te costa 400 ron/bucata.  Iar ca sa speli rezervor,conducte si sa schimbi si filtrul cu unul original aproximativ 450 ron.  Dupa un calcul estimativ la reprezentanta numai injectoarele ar costa 4800 ron(EXAGERAT DE MULT) asta in afara de spalarea rezervorlui plus a conductelor plus schimbarea filtrului de motorina. Cat despre acel span se poate face o verificare foarte simpla luand motorina direct din pompa si vezi exact daca are sau nu.


QUOTE
1. reparatia per injector este de 250 RON 2. filtrul de motorina 70RON  Total max 11000RON (avand in vedere ca trebuie schimbates si cele 4 seibi de Cu).  3. deasemeni poti sa verifici daca ai span si in filtrul de motorina care este in prezent pe masina (se goleste pe la senzorul de WIF intr-un PET de 5L taiat - eventual mai dai si de 4-5 ori la para sa fii sigur ca se goleste totul din carcasa filtrului) wink.gif  .... toate acestea in prima faza

Banuiesc ca ai vrut sa spui 1100 de lei ...

In ce consta reparatia de 250 de lei la injector? Se pun garnituri sau supape (sau ceva de genu`) de teflon?

Unde se pot face?

Ce garantie primesc?

Si mai ales cati km mai pot merge cu cele reconditionate?

Cu multe multumiri,
A.

P.S. Varu nu lucreaza la vopsitorie. E chiar inginer mecanic acolo, dar prin prisma costurilor mai vroiam si alte opinii avizate de pe aici smile.gif



This post has been edited by atanatizante: 18 Jan 2012, 01:54


--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 85CP 2007 - b-56-vmt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 18 Jan 2012, 12:06
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Se schimba supapa de retur.

S-a discutat si rediscutat (chiar pe topicul care se afla dedesubt de al tau).

Bafta la citit:
link1

link2


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mita Becherescu
post 18 Jan 2012, 18:09
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 14 March 11




Scuza-ma n-am vrut sa-ti jicnesc varul dar nu ai zis nimic de valorile aratate de tester care se fac inainte de a scoate furtunasele de retur,iar daca doamne fereste se adevereste ca pe linga injectoare mai ai si span si vrei si garantie apeleaza tot la varu,daca schimbi singur supapele de retur care 99% se uzeaza din cauz spanului,n-ai nici-o garantie eu le-am schimbat de doua ori intr-un an la interval de 5-6000km si tot la vorba lu varu am ajuns,adica patru injectoare, pompa de injectie distributiedat rezervor jos,spalat bine suflat conducte filtru de motorina neaparat de origine,rescris injectoare,in jur de 7000ron....am ramas sarac,nu doresc nimanui sa pateasca ce am patit eu,multa bafta...


--------------------
dacia logan laureate 2007 1,5dci - dj00lix
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 18 Jan 2012, 18:52
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




QUOTE(P-A-C-O @ 17 Jan 2012, 21:13)
1. reparatia per injector este de 250 RON
2. filtrul de motorina 70RON
       
*



La banii astia nu prea cred ca sunt supape originale, mult prea ieftine.O supapa originala adusa din franta costa 350 ron smile.gif


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atanatizante
post 19 Jan 2012, 21:24
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 16 January 12




QUOTE
Scuza-ma n-am vrut sa-ti jicnesc varul dar nu ai zis nimic de valorile aratate de tester care se fac inainte de a scoate furtunasele de retur,iar daca doamne fereste se adevereste ca pe linga injectoare mai ai si span si vrei si garantie apeleaza tot la varu,daca schimbi singur supapele de retur care 99% se uzeaza din cauz spanului,n-ai nici-o garantie eu le-am schimbat de doua ori intr-un an la interval de 5-6000km si tot la vorba lu varu am ajuns,adica patru injectoare, pompa de injectie distributiedat rezervor jos,spalat bine suflat conducte filtru de motorina neaparat de origine,rescris injectoare,in jur de 7000ron....am ramas sarac,nu doresc nimanui sa pateasca ce am patit eu,multa bafta...


Injectorul "mort" avea un retur de 7,6cm, iar celelalte pana in 3cm ...
Si varul meu este de acord ca trebuie schimbate supapele pe retur, toate, dar mai intai trebuie spalat tot circuitul de alimentare, de la rezervor pana la injectoare, plus filtrul de motorina schimbat.
In plus trebuie facut testul de pilitura la pompa de injectie si filtrul de motorina
Pt. schimbarea supapelor de retur cineva mi-a recomandat firma, chipurile profesionala in reparatii de injectoare DELPHI : http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=1...a+span#p1004432
Ii cunoaste cineva? Si in plus daca apelez la ei am urmatoarele intrebari:
1. Ce garantie primesc la supape?
2. Cat de reala e chestia cu "recodarea electronica" a injectoarelor?
Argumentel invocate de ei stau cumva in picioare? Pt. a intelege de ce rog a se citi raspunsul de pe la jumatatea paginii "Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford,
Mesajde Endor în Mar, 22 Nov 2011 16:05:02 "



--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 85CP 2007 - b-56-vmt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mita Becherescu
post 20 Jan 2012, 16:32
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 14 March 11




Salut nu vad ce test trebuie sa faci la pompa,atunci cind te apuci sa golesti motorina din rezervor desfaci si plutitorul iar atunci cind il scoti din rezervor plimba un magnet pe fundul lui si daca se misca ceva gen praf fin nu are rost sa schimbi numai supapele de retur trebuie si pompa de preferat ar fi sa dai rezervorul jos,iar cu injectoarele daca nu le schimbi locul din cite stiu eu nu ar mai trebui rescrise,garantia maxima este de un an daca pompa nu face pilitura, foarte mare grija de unde alimentezi si neaparat filtru de origine sanatate maxima...


--------------------
dacia logan laureate 2007 1,5dci - dj00lix
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Jan 2012, 16:44
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ar fi bun un magnet bagat pe undeva pe traseu sau in rezervor pentru a o aduna


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Jan 2012, 17:02
Post #16


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(ady24 @ 18 Jan 2012, 18:52)
La banii astia nu prea cred ca sunt supape originale, mult prea ieftine.O supapa originala adusa din franta costa 350 ron smile.gif
*
cu comision romanesc


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 20 Jan 2012, 17:02
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Degeaba pui magnet.

Beleaua e ca pilitura pleaca din pompa si ajunge in injectoare pe care le blocheaza iar in tevile dintre pompa si injectoare nu e "decat" aprox. 1.000 de bari.

Pilitura din rezervor e adusa acolo prin returul injectoarelor, si cand o vezi, e deja prea tarziu.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mita Becherescu
post 20 Jan 2012, 17:05
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 14 March 11




Degeba,poti sa pui magneti pe unde vrei, daca te prezinti la reprezentanta cu asemenea problema ei iti inlocuiesc tot nu spala nimic,incepind cu rezervor,conducte,pompa,cu alte cuvinte tot sistemul de alimentare si de injectie,asta e motorina in romania....


--------------------
dacia logan laureate 2007 1,5dci - dj00lix
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Jan 2012, 17:12
Post #19


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Mita Becherescu @ 20 Jan 2012, 17:05)
daca te prezinti la reprezentanta cu asemenea problema ei iti inlocuiesc tot nu spala nimic,incepind cu rezervor,conducte,pompa,cu alte cuvinte tot sistemul de alimentare si de injectie
*
Pai este si normal, altfel nici nu iti da garantie. Parca ii si vad cum stau ei sa sufle conductele, sa spele rezervorul, etc ..


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 20 Jan 2012, 18:14
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Pai la 120 de milioane, n-ar fi normal sa schimbe totul? Vorba aia, ce, e pe banii lor?


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.s
post 20 Jan 2012, 18:22
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 March 11




[quote=atanatizante,19 Jan 2012, 22:24]Injectorul "mort" avea un retur de 7,6cm, iar celelalte pana in 3cm ...
Si varul meu este de acord ca trebuie schimbate supapele pe retur, toate, dar mai intai trebuie spalat tot circuitul de alimentare, de la rezervor pana la injectoare, plus filtrul de motorina schimbat.
In plus trebuie facut testul de pilitura la pompa de injectie si filtrul de motorina
Pt. schimbarea supapelor de retur cineva mi-a recomandat firma, chipurile profesionala in reparatii de injectoare DELPHI :  http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=1...a+span#p1004432
Ii cunoaste cineva? Si in plus daca apelez la ei am urmatoarele intrebari:
1. Ce garantie primesc la supape?
2. Cat de reala e chestia cu "recodarea electronica" a injectoarelor?
Argumentel invocate de ei stau cumva in picioare? Pt. a intelege de ce rog a se citi raspunsul de pe la jumatatea paginii "Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford,
Mesajde Endor în Mar, 22 Nov 2011 16:05:02 "
*



injectorul "mort" este cand la rece(fara sa porneasca motorul ) este cand depaseste 10cm la 7,5 cm as face o investigatie mai ampla, nu te arunca inca la injectoare mai cere si o alta parere la un alt service diferit de cel al varului

This post has been edited by mircea.s: 20 Jan 2012, 18:27


--------------------
dacia logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 20 Jan 2012, 19:15
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




Am si eu o intrebare...de unde ai alimentat de-a lungul anilor?


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burcezanv
post 20 Jan 2012, 20:25
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 25 March 09




Din pacate pompele fabricate pana in 2007 genereaza span...calitatea materialului din pompa de injectie a dus la generarea acestuia.
Daca este pompa blocata...din aceasta cauza nu porneste, iar injectoarele sunt cat de cat ok, in filtru de motorina nu s-a gasit span, se recomanda folosirea solutiei de curatare data de constructor, care se gaseste si utilizeaza in service-urile autorizate. in 85 % din cazuri pompele de injectie scapa! wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI 85 CP 2010 - BN-20-BUR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 20 Jan 2012, 20:32
Post #24


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




A folosit un coleg de forum solutia minune si a scapat... cu inlocuirea pompei. E topic cu operatiunea pe aici.

LE: Aici

This post has been edited by DMP: 20 Jan 2012, 20:36


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
natalia
post 20 Jan 2012, 20:57
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 18 September 08




QUOTE(burcezanv @ 20 Jan 2012, 20:25)
Din pacate pompele fabricate pana in 2007 genereaza span...
*



Probabil ca asa sperati cei care aveti masinile fabricate dupa 2007.


--------------------
dacia logan dacia logan 2006/diesel - Bz.06.spx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 20 Jan 2012, 23:09
Post #26


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(burcezanv @ 20 Jan 2012, 20:25)
in filtru de motorina nu s-a gasit span, se recomanda folosirea solutiei de curatare data de constructor, care se gaseste si utilizeaza in service-urile autorizate. in 85 % din cazuri pompele de injectie scapa! wink.gif
*


asa zic ei, mai dai si bani aiurea pe prostiile lor. Vezi patania lui DFA.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 21 Jan 2012, 16:17
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




QUOTE(IRONICK @ 20 Jan 2012, 17:02)
cu comision romanesc
*


Putin imi pasa de ce comisioane baga cei din franta, insa atata timp cat marfa imi este livrata la timp si nu sunt probleme cu ele nu am nimic cu nimeni.

This post has been edited by ady24: 21 Jan 2012, 16:18


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atanatizante
post 21 Jan 2012, 22:26
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 16 January 12




Am mai pornit-o de cateva ori si mi-o ia din prima, insa cateodata se invarte de mai multe ori decat in mod normal ... repet e dci de 85cp, Euro 4, cu cca.80.000km

Deci daca pe retur iese motorina sa inteleg ca sunt :

1. colmatate injectoarele de mizerie sau pilitura de la pompa

sau

2. supapele pe retur s-au stricat din varii motive (chiar asa, care sunt ele?)

In plus intrebarea mea este ce se intampla daca folosesc o solutie de curatat folosita de DFA pe topic-ul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=211571st=90 sau chiar un aditiv special care contine atat detergent de curatare cat si substante de lubrifiere http://www.powerservice.com/dk/default.asp?view=app

Dupa aceasta operatie daca incerc din nou testul cu supapele pe retur si se constata imbunatatiri la ce concluzie pot sa ajung, in sensul ca atunci care e cauza problemei mele?


--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 85CP 2007 - b-56-vmt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 22 Jan 2012, 00:05
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(natalia @ 20 Jan 2012, 20:57)
Probabil ca asa sperati cei care aveti masinile fabricate dupa 2007.
*




Mai mult ca sigur ca ai dreptate... radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atanatizante
post 23 Jan 2012, 15:08
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 16 January 12





Face cineva la noi testul acesta:

http://www.youtube.com/watch?v=Iq1Laz53m2w&feature=related



This post has been edited by atanatizante: 23 Jan 2012, 15:10


--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 85CP 2007 - b-56-vmt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 14:08
Forum Renault