peugeot 405, ce stiti despre masina asta
![]() ![]() ![]() |
peugeot 405, ce stiti despre masina asta
dadoshel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.016 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|||
Sony |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Intra pe forumul pejo si intreaba-i pe aia!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#3
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Am o colega cu un 405 pe benzina, automat. E din 96 masinuta si merge bine. Probleme cu ea: pornea greu sau deloc dar a curatat injectoarele si s-a rezolvat partial. Adica porneste mai usor dar tot mai are unele momente in care refuza. S-au stricat 2 actuatoare (nu mai blocheaza/deblocheaza usile si trebuie sa faca lucrul asta manual). Bordul troncane infernal. O gramada de plastic care pe drum valurit sau piatra cubica iti face viata un calvar. A schimbat discurile de frana, pivotii, sabotii pe spate, ceva bucsaraie, etc. Masina are in jur de 80.000 km. Alte puncte mai slabe: lipsa airbag (nici macar la sofer), butoane care uneori refuza sa fie actionate,manete care mai trosnesc si, cel mai nasol, cutie automata care raspunde destul de tarziu. In rest, numai de bine. E foarte silentioasa (mult peste orice dacie daca nu pui la socoteala trosniturile bordului pe piatra cubica, dar astea se pot rezolva cu ceva radare si pricepere), e spatioasa (si in fata si in spate e lor arhisuficient), asamblare buna, chedere care si dupa atat timp etanseaza perfect, interiorul tine bine la hamaleala (fetele de usi si tapiteria arata impecabil), motorul trage bine in ciuda cutiei care raspunde mai greu, masina rezista remarcabil pe drumurile noastre pline de "particularitati". Una peste alta o masina in care daca investesti putina munca sa reduci niste zgomote la tacere isi merita banii. De consum, fiind automata nu are rost sa vorbesc, dar poate tu iti iei una cu cutie manuala si iesi mai ieftin
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
dadoshel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.016 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca ![]() |
stiti cumva si ce variante de motorizare gasesc prin ro?
|
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#5
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu:
GL 1,6 benzina, modelul entry-lever, 75- cp GR 1,9 110 cp SR acelasi ca si GL dar cu geamuri electrice si ceva imbunatatiri de ordin estetic (oglinzi, spoilere vopsite, etc) SRi 1,9 injectie, 128 cp In plus, mai exista doua versiuni diesel de 70 si 90 cp. In 97 s-a oprit fabricarea lor. Personal am vazut la lucru varianta SRi de care iti spuneam mai sus. Motorul daca e ingrijit merge impecabil. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Grija mare cand o cumperi dute la un service ales de tine pentru constatari.
Tabla e de buna calitate, rugineste greu, dar pretul pieselor de calitate e exorbitant si se gasesc greu. Un prieten avea versiunea diesel de 70 de cai, nu e cinestie ce(vmax130 la ora, demarajul greoi, galagioasa), dar a luat-o cu 220 mii km la bord si acum are 400 de mii, cu motorul original, si un consum rezonabil. Daca doamne fereste o sa ai probleme cu ea si o sa umbli prin service-uri, o sa te dai cu capul de toti peretii ca nu mai ai Dacie. This post has been edited by sandman: 25 Jul 2005, 06:49 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Sony |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Gasesti mai multe amanunte aici: http://forum.pejo.ro/viewforum.php?f=5&sid...90e281687d6f7d0
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#8
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Sau aici: www.carsurvey.org, selectezi Peugeot si apoi 405.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
dadoshel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.016 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca ![]() |
va multumesc mult pentru link-uri
|
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
Marty |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Am avut un 405 GLD de la firma. Maina a fost luata de noua, in '93, de la VIP Auto (Paul Schiaucu). Am mers cu masina aia de la 0 la 50 de mii de km. si asta fara probleme majore. Ce am schimbat la ea au fost bucsile de bara stabilizatoare pe la 30 de mii de km. (se stricase una dar le-am schimbat pe amindoua) si placutele de frina pe la 40 de mii de km. Am avut pe ea motorul de 1,9 D, 71 CP. Un vis!
Plusuri: - demaraj incredibil; - consum infim (5% in afara la 120 km/h); - confortabila; - foarte placuta la condus. Minusuri: - viteza maxima 144 km/h de care nu treci nici macar in panta; - lipsa A/C (masina era neagra); - lipsa ABS; - lipsa servodirectie; - iarna, la frina de motor, fugea puntea fata in toate directiile. trebuia sa dai drumul foarte foarte incet la ambreiaj ca sa nu te trezesti ca o iei spre bordura; - frine mult prea ferme (bloca rotile imediat vara). Eu am lasat masina prin vara lui 1996 cu 50 de mii de km. la bord (dupa cum ziceam), in prezent masina avind vreo 65 de mii de km si aflindu-se in proprietatatea altcuiva. Am stat de vorba cu respectivul si a zis ca n-are nici cea mai mica problema cu masina, merge ceas. Ca motorizari pe benzina, pe la noi s-au vindut motoarele de 1,6 l (carburator, monopunct si multipunct), 1.9 carburator, 1.9 multipunct, si doua sau trei versiuni de Mi 16 (cea mai mica avind 170 CP si cea mai mare avind 220 CP). Ca motorizari diesel, au fost un diesel aspirat de 1,9 l si 71 cp (pus pe GLD si GRD) si un 1,9 turbo diesel de 90 CP (pus pe SRDT) Bafta la cumparare! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
dadoshel |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.016 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca ![]() |
din nou mersi mult
![]() |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
CristiM30 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 25 July 05 ![]() |
Salut,
Am si eu un Peugeot 405 SRi de la firma. Este modelul pe benzina de 1.6 si 90 CP. Este adusa din Germania, produsa in 1992 si inmatriculata in Romania in 1997. Am mers cu ea ocazional anul trecut, insa din noiembrie 2004 este masina mea de serviciu si am facut deja cu ea de atunci 20.000 km. Masina are la bord 320.000 km, majoritatea facuti pana la inmatricularea in Romania (peste 200.000). De cand o am eu nu am schimbat nici o piesa majora la ea, doar: placute de frana, un burduf, pompa de apa stergator, maner exterior usa sofer + consumabile. Masina are cutie manuala cu 5+1 viteze si motor cu injectie (benzina fara plumb). La un moment dat incepuse sa consume foarte mult (13-14% in oras si 9-10% in afara). I-am pus la fiecare plin (timp de vreo 3 plinuri) solutie de curatat injectoarele si acum are un consum mai acceptabil (10-11% in oras si 7-8% in afara). De mentionat ca, conduc destul de sportiv. Iarna ingheata usile si se deschid greu, iar odata deschise se inchid greu, adica mecanismul nu mai prinde pana nu se dezgheata. De asemenea ocazional nu porneste la prima cheie, dar nu stiu inca daca este de la demaror sau de la injectoare. In rest sunt foarte multumit de masina. Chiar si la peste 300.000 km este foarte inchegata si nu zdangane nimic in ea, nici macar la bord. E foarte spatioasa si silentioasa. Daca avea si aer conditionat era perfecta. Pe sosea se intinde foarte bine si am mers pe autostrazile noastre chiar si cu 150-160 km/h constant. Plusuri: - geamuri electrice - inchidere centralizata - servodirectie - spatiu foarte generos si in fata si in spate - portbagaj imens - foarte bine inchegata; nu zdrangane nimic - silentioasa Minusuri: - lipsa aer conditionat - consum maricel |
--------------------
Peugeot
405
- B-12-UTZ
|
|
dadoshel |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.016 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca ![]() |
din nou mersi...
se poate inchide |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
Asi |
![]()
Post
#14
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
masina zdravana 405 ... a intrat un 405 in taicameu cu dacia 1310 breck..
ala avea radiatoru si farurile sparte +bara indoita+ capota un pic indoita si parbrizu spart dar mie mi-a modelat sasiul, a mutat toata caroseria din loc, masina s-a scurtat cu o juma de metru... vina pejoului.. a platit toata masina mea care era praf am mai pus ceva si mi-am luat solenta.. accidentu fara victime si fara accidentari majore.. vanatai+ o luxare de umar dar masina aia a plecat pe roatele ei... netractata.. la mine nici atat nu mai mergea.. rutile de pe spate au zburat .. asdar pe platforma am adus-o |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
Sony |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Asi, de cand are sasiu Dacia 1310 break? Tu ai auzit de caroserie autoportanta?
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Asi |
![]()
Post
#16
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
sasiu.. whatever... ma refer la partea de sustinere de sub masina... nu e sasiu.. e o tabla indoita care cica tine motoru in fata... suspensia si restu masinii.. asdar oricum partea de rezistenta a masinii..
sorry de greseala.. eu ma pricep la denumirile pieselor de la masina mai din avion.. mai fac si erori dinasetea. |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
Sony |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Oricum, sasiul este mult mai mult decat o tabla indoita.
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Sasiul e o bruta
![]() This post has been edited by eXtenSion: 13 Nov 2005, 00:31 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 08:07 |