Motorul se invarte greu, dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
Motorul se invarte greu, dacia 1310
val2011 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|||
Leo0608 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
uleiul e foarte gros (s-a facut marmelada de la frig)
pune-i un 15w40 sau 10w40 bafta |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
mrkiry |
![]()
Post
#3
|
![]() Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge... Group: Members Posts: 1.818 Joined: 2 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Presupun ca tu esti cel care m-a intrebat pe mess despre problema asta.La fel ca si colegul de mai sus,posibil ca uleiul sa se fi facut marmelada de la ger.
|
--------------------
Renault
Megane2
2004 Lux Privilege
- GR85KYR Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
|
|
markko |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
Salut, de aceiasi problema m-am izbit si eu zilele trecute, am crezut ca e bateria din cauza gerului am pus alta de la un coleg aceiasi treaba, am banuit pe electromotor si am pus unu de pe un papuc pe injectie modelul nou, in prima faza electromotorul fiind mai puternic a pornit pana la urma dar dimineata sa comportat la fel abia ingana si nu a pornit decat la stanga si asa f greu pana la urma mi-a zis cineva ca e din cauza uleiului ca aveam ulei de vara si din cauza gerului aproape ca se congeleaza , am schimbat ieri uleiul am pus ARAL tipul pt iarna , rezultatul azi dimineata la 5:30 a pornit pe gaz la prima cheie si electromotorul invartea f energic.
|
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu mai insistati la uleiul gros, cu electromotoarele, ca se ard coditele la carbuni, se desface bobinajul rotorului de la stegulete (coloctoare), sau zboara cositorul de la lipituri. Daca nu schimbati uleiul, porniti noaptea de cateva ori cate 10 min, sau incalziti uleiul.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mrkiry |
![]()
Post
#6
|
![]() Din tara unde nici apocalipsa nu ajunge... Group: Members Posts: 1.818 Joined: 2 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai bine bagati feștina sub baia de ulei dimineata decat sa va treziti de cateva ori in timpul noptii
![]() |
--------------------
Renault
Megane2
2004 Lux Privilege
- GR85KYR Renault Megane 2,1.6 16v,113 cp,an 2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu iarna ii bag 10w(CASTROL MAGNATEC) si nu am nici un fel de probleme decat cu uleiu din cutie care se face ca maioneza pe geru asta (am penalu T90) la anu sigur il schimb
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
bateria furnizeaza doar 40% din puterea pe care o are la -10, -15 grade.. fata de ce furnizeaza la 20 de grade spre exemplu, de asta o baterie mai mare e mai buna iarna la pornirile reci.. si bineinteles..conteaza si uleiul pentru ca electromotorul si bateria sa forteze mai putin in conditii grele
This post has been edited by panter1: 8 Feb 2012, 02:12 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si de incarcat, cand o incarci? Cu cat e mai mare, cu atat va trebui sa mergi mai mult sa se incarce.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
kog |
![]()
Post
#10
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
azi dimineata la -21 de grade am pornit-o greu de tot.
Pana azi n-am patit asa ceva. Folosesc ritualul urmator: trei pedale si socul tras, ambreiajul apasat, o ia la sfert. Azi nu a vrut. Am reusit sa dezmortesc bateria dar motorul nu vroia sa porneasca. O lua, acceleram vreo 3 secunde si murea la loc fara sa ii pot face nimic. Cred ca din a 10-a incercare a pornit. Care poate sa fie cauza? Ulei am 10w40, aprindere electronica, functioneaza ok masina. Posibil sa fi avut ceva apa in benzina?, sau ceva condens in carburator? |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
ghitza |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Probabil ceva prin carburator condesns peste noapte la temperaturile astea nu ma mir,aici au fot -20 azidimineata la 6 cand am plecat la servici cu ea dar a pornit (injectie),la mine ma dispera uleiu din cutie pe geru asta pana se incalzeste aia poti baga in viteza zici ca sugruma motoru daca lasi ambreiaju,la salar il schimb
![]() This post has been edited by ghitza: 8 Feb 2012, 14:23 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
maho |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@kog: nu-i indicat sa calci acceleratia cand ai socul tras la maxim, afumi bujiile (amestec prea bogat).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
kog |
![]()
Post
#13
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
pedalele le dau inainte sa trag socul
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
maho |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Minel |
![]()
Post
#15
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ghitza @ 8 Feb 2012, 14:21) ,la mine ma dispera uleiu din cutie pe geru asta pana se incalzeste aia poti baga in viteza zici ca sugruma motoru daca lasi ambreiaju,la salar il schimb ![]() Mobil1 80W90 Stai linistit ca si aici , la -20 grade .. pe loc mere cum mere cu motoru pornit , daaaar cand plec cu ea , cand dai a dooa , schimbi cu doua maini .... la inceput pana se incalzeste ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Elf 80w90. Eu am observat maare diferenta fata de t90. Iarna trecuta si la mine era valabil chestia cu 2maini cu t90:)) si cu elf merge un pic mai greu pana se sparge uleiul dar nici nu se combina
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Bun
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Daca nu ai pierderi la cutie, eu ti-as recomanda un 75W 90. E full sintetic si mai subtire la rece decat 80w 90 (care e mineral sau semisintetic).
Si mie imi intra foarte greu in viteze la rece, l-as schimba dar imi pierde ulei pe la simeringul de la tija cautatorului. Intai trebuie sa-i rezolv problema asta. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Pierderi nu am mari sa raman fara ulei,ii umed ca la oricare cutie de dacie,nu ramane urma in urma mea,mss de sfat,am cautat si gogu si are pret destul de mare 53roni/L ,dincolo era mai ieftin,80w90
![]() This post has been edited by ghitza: 9 Feb 2012, 12:04 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Clar ca e mult mai scump, dat fiind ca e full sintetic. Dar si diferenta e pe masura. Am schimbat eu la reno acum cativa ani uleiul la cutie si i-am pus 80w - 90 si intra cam greu la rece. Ulterior am pus 75W90 si s-au schimbat lucrurile. dar probabil ca la panarama asta de cutie de Dacie, unde sunt tolerante mai mari, merge bine si 80W90.
Dar hai ca am dat-o cam mult in offtopic si ne ia bucatzel de urechi ! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
gino73 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 18 September 07 From: Galati ![]() |
Vina este comuna ulei gros din cauza gerului si baterie slabita tot din cauza gerului! Pentru motor recomandat acum este un ulei 10W40 bateria ar trebui sa aibe o densitate 1,28!
In cutia de viteze am eu 75W90 si tot intra foarte greu dimineata in viteza! Ce vreti este foarte frig! |
--------------------
Dacia
1410
1989
- GL 29 ADI [SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Exact aceeasi chestie o patesc si eu in fiecare dimineata.
Cel mai probabil este de la ulei,incercati un experiment:cineva sa fie la volan sa porneasca masina,si cineva sa ridice capota sa vedeti cum face motorul,sau mai ales cum se aude, ![]() Exista aditivi pentru acest tip de problema? |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
ghitza |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
te referi la cel din cutie sau motor ca ultimele posturi sunt pentru cel din cutie,la cel din motor daca ai un 10w nu ai probleme de genu mla cel din cutie ai dreptate ii posedata pana se rupe u tin apasat ambreiaju si bag 1,2 de 2 ori gata nu mai il sugruma su am jeg T90
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
E bine ca porneste si asa.
Mama are un Logan diesel,si de cand a dat geru afara i-a facut festanie de 14 zile ![]() Ziceam de uleiuri,in motor am 15w40 Divinol,cica rezista pana la -35 grade,si in cutie chiar nu stiu ce e acolo. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
in cutie am 80w90 ep5 de la Rompetrol. Intradevar e gros, dar la cateva secunde dupa ce pornesc,las pedala de ambreiaj si dupa ce se aude cum se infraneaza putin motorul,isi revine si intra linistit in viteze,putin mai greu ce-i drept dar destul de rezonabil. Cu t90-ul,abia reuseam sa cuplez a-2-a chiar si dupa 5 minute de stat pe loc si de ambalat usor motorul sa rupa pelicula din cutie. In motor am Panther 20w50,e bunicel zic eu,dar pe gerurile astea intradevar,chiar si cu bateria bine incarcata invarte destul de greu. 20w40,ce era recomandat pentru dacie nu am mai gasit demult,nu stiu care e faza,oricum,am avut 20w50 de lubrifin si mi-am blestemat zilele vara,se subtia ca dracu' si scadea presiunea in ralanti pe la 2,cu asta sta la 3,5 la 800rpm....
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#26
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
la mine cu 20 40 porneste la sfert dimineata fara probleme. Un motor bun reglat corespunzator porneste la prima cursa completa.... deci mai sunt probleme si din aprindere. Eu am reglat dupa un tutorial de aici avansul si minune dimineata la -25 am pornit fara soc ,logic ca sa oprit motorul... inca ceva e normal ca atunci cand trag socul sa moara motorul? Ce poate fi?
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:59 |