Interfata pt conectare amplificator la HU, ...n-o gasesc
![]() ![]() ![]() |
Interfata pt conectare amplificator la HU, ...n-o gasesc
Muttley |
![]()
Post
#1
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Attached thumbnail(s) interfata.JPG ( Size: 35.7k ) Number of downloads: 115 vdo.jpg ( Size: 47.82k ) Number of downloads: 87 |
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
free_fiber |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am un Clarion la care am legat o statie. Asemeni VDO-ului, nu a avut iesire de woofer (cazul meu, probabil pt asta vrei si tu sa-l legi la statie) pe RCA, ea fiind pe unul din pinii mufei ISO.
Deci, cauta o schema a mufei ISO si vezi pe ce pin tre sa legi cablurile ce se vor duce in statie. EDIT: nu stiu daca m-am referit la ce vroiai tu ca abia m-am trezit. ![]() This post has been edited by free_fiber: 26 Jul 2005, 07:38 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mda, ai dreptate, nu prea te-ai referit la ce vroiam eu
![]() In fine, ca sa fiu clar, cine a mai avut de-a face cu respectiva interfata si stie la ce ma refer, sa-mi spuna de unde pot s-o cumpar... This post has been edited by Muttley: 26 Jul 2005, 11:55 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
85-MPd |
![]()
Post
#4
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 65 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
ai telecomanda la el? eu am asa ceva si l.am luat de la baieti care initial mi.au spus ca are telecomanda si apoi ca nu mai are si ca daca vreau neaparat imi fac ei rost separat.
|
--------------------
Dacia/VW
1410/Passat/Golf 5
1998/2002/2005 Dacia 1410/VW Passat/VW Golf 5
|
|
Muttley |
![]()
Post
#5
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
![]() Ontopic: baietii aia ai tai pot oare sa-ti faca rost si de interfata care-mi trebuie mie?!? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Muttley |
![]()
Post
#6
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Muttley |
![]()
Post
#7
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ma bucur ca nu s-a inchis topicul... Acum ca a dat frigul, a intervenit o problema care, cred eu, are legatura cu ce am mai scris eu p-aici
![]() Asadar... Ieri (mentionez ca era frig), am observat ca din cele 2 difuzoare legate la statie mai functioneaza doar unul. Am banuit ca a iesit un fir de la difuzorul care nu functiona, dar legaturile erau intacte. Pana la urma, mi-a venit si ideea de a inversa mufele RCA care intra in statie (am pus rosu la alb si alb la rosu). Rezultatul: difuzorul a inceput sa functioneze normal, dar a murit celalalt. Concluzia: la una dintre mufele RCA, statia nu primea semnal. Neavand ce face, am plecat cu masina in treaba mea. Dar, acum urmeaza partea interesanta... Am dat drumul la caldura in masina si am dirijat jetul de aer cald spre picioare. In cateva minute, pentru mine in mod inexplicabil, a inceput sa tipe si difuzorul care nu functiona. Azi dimineata, am facut reconstituirea evenimentelor de ieri, acelasi rezultat: frig - 1 difuzor, dupa ce s-a-ncalzit oleaca-n masina - 2 difuzoare. Nu stiu ce sa mai cred... Unde ar putea fi problema? Daca v-ati confruntat cu asa ceva, ajutati-ma va rog, multumesc |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Muttley |
![]()
Post
#8
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Inca mai astept un raspuns... A dat frigul... M-am saturat de mono... Astept orice idee, va rog, nu ezitati!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Muttley |
![]()
Post
#9
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Trebuie sa declar cu parere de rau ca sunt dezamagit de lipsa de ajutor... Cred ca problema mea e mai iesita din comun, dar nici macar un off-topic, o parere cat de chioara, orice, numai sa fie un punct de plecare... Nimic!
Rog un moderator sa inchida/stearga topicul, multumesc |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Asi |
![]()
Post
#10
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
e un contact imperfect pe acolo.. daca n-ai ce face scoate headunitu si mufele de la boxele care mai fac viguri si masoara cu multimetru continuitatea firelor.. daca e ceva intrerupt.. schimbi, daca e ok atunci ajungem la mufe pe care le smirgheluiesti un pic sa faca contact perfect..
daca si contactele sunt ok.. masoara difuzoru .. trbuie sa ai 4,6,8ohmi.. depinde de cat scrie pe el.. daca nu ai .. sau ai mai putin= spirele si-au pierdut izolatia si fac contact intre ele micsorand rezistenta => rebobinat difuzoru sau daca e capsulat, se schimba. daca ai mai mult.. (mult mai mult) nu fac contact bine litele si e un contact imperfect la una din spire care poate fi intrerupta.. sau poate chiar borna de pe difuzor sa se fi desprins de capetele bobinajului.. => daca e de la spire se rebobineaza sau se ia altul, daca e de la capetele bobinajului se lipest la loc borna de capatul bobinajului desprins. daca totul e ok atunci masoara cu voltmetru ce scoate headunitu pe canalul respectiv ca poate o fi de la el... daca nu scoate nimic.. aia e buba (decat voltmetru mai bine ar fi sa poti masura natura curentului care este sinusoidal de + si liniar constant pe - (sau ca sa testezi mai simplu inverseaza firele stanga-dreapta de la cele 2 boxe .. si vezi.. daca cumva nu se aude aceeasi boxa dar se aude cealalta.. atunci clar difuzoru sau contactele de pe trasul respectiv, daca cumva se aude boxa respectiva dar nu se aude cealata atunci clar e de la headunit si trebuie intrat in el -poate fi de la contactul mufelor din interior sau ceva rezistenta arsa, condensator strapuns tranzistor prajit.. etc.. electricianul stie ce are si iti va spune.. sau mergi cu caldura pornita tot timpu la picioare ![]() |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
Muttley |
![]()
Post
#11
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Asi, multumesc f mult pt sfaturi!
![]() Am scris asta... QUOTE mi-a venit si ideea de a inversa mufele RCA care intra in statie (am pus rosu la alb si alb la rosu). Rezultatul: difuzorul a inceput sa functioneze normal, dar a murit celalalt. Concluzia: la una dintre mufele RCA, statia nu primea semnal. Concluzia mea este corecta sau nu?!? Ca daca da, troubleshootingu'-l incep de la mufele RCA ce intra-n statie, continuand spre HU. CORECT SAU NU?!? QUOTE masoara difuzoru .. trbuie sa ai 4,6,8ohmi.. depinde de cat scrie pe el.. daca nu ai .. sau ai mai putin= spirele si-au pierdut izolatia si fac contact intre ele micsorand rezistenta => rebobinat difuzoru sau daca e capsulat, se schimba. daca ai mai mult.. (mult mai mult) nu fac contact bine litele si e un contact imperfect la una din spire care poate fi intrerupta.. sau poate chiar borna de pe difuzor sa se fi desprins de capetele bobinajului.. => daca e de la spire se rebobineaza sau se ia altul, daca e de la capetele bobinajului se lipest la loc borna de capatul bobinajului desprins. Difuzoarele-s noi si am incercat sa-mi pun ceva care sa nu-mi creeze probleme (Pioneer TS-A2011). Oricum, daca am dreptate mai sus, problema nu-i de acolo... QUOTE scoate headunitu si mufele de la boxele care mai fac viguri si masoara cu multimetru continuitatea firelor.. daca e ceva intrerupt.. schimbi, daca e ok atunci ajungem la mufe pe care le smirgheluiesti un pic sa faca contact perfect.. Cablul RCA, din cauza ca parcurge un traseu cam sinuos prin masina (HU-portbagaj) ar putea sa fie intr-adevar intrerupt p-undeva. Nu ma pricep deloc, asa ca intreb: cu acest multimetru se poate masura si continuitatea acestor cabluri? QUOTE daca totul e ok atunci masoara cu voltmetru ce scoate headunitu pe canalul respectiv ca poate o fi de la el... daca nu scoate nimic.. aia e buba (decat voltmetru mai bine ar fi sa poti masura natura curentului care este sinusoidal de + si liniar constant pe - Pre-out-urile sunt de 4V. Aceasta val se verifica? Natura curentului (sinusoidal/liniar) cu ce aparat se determina? Iar dac-am inteles eu bine, +/- sunt cele 2 contacte ale mufei RCA (unul central si unu' concentric cu primul)!? (Fiti intelegatori va rog daca pun intrebari ridicole... ![]() QUOTE e de la headunit si trebuie intrat in el -poate fi de la contactul mufelor din interior sau ceva rezistenta arsa, condensator strapuns tranzistor prajit.. etc.. electricianul stie ce are si iti va spune.. sau mergi cu caldura pornita tot timpu la picioare Ma-ndoiesc sa fie de la HU (de fapt sper din toata inima sa nu fie de acolo), dar daca totusi el este de vina, crezi ca risc ceva daca fac cum propui tu, adica sa continui sa merg asa si cu muzica data tare? Multumesc si astept rasp... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 21:12 |