necazuri cu vehiculul, dupa schimbare ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
necazuri cu vehiculul, dupa schimbare ambreiaj
unikat45 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|||
sebymesteru |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
suieratul daca vine din fata poate fi de la pompa de apa(e pe duca rulmentul),maneta de schimbator dusa in dreapta aiurea si ramasa bleaga,probabil nu ai montat arcul care o tine pe pozitie(ala care se prinde de tija si de lonjeron dedesubt),relantiul si innecat-ul,daca nu ai aprindere tranzistorizata,ma gandesc la condensator bulit,platine puscate sau cu distanta prea mica(sau prea mare,dar atunci nici nu prea se tureaza). Pe gaz nu prea are cum sa se innece,doar sa nu fi inghetat plamanul daca nu e instalatia aerisita bine sau sa se fi infundat filtrul de gaz cu mizerie. La partea cu reglajul pe benzina nu prea sunt in elementul meu,circul 99% pe gaz deci nu vreau sa bat campii,ii las pe cei care se pricep mai bine sa te sfatuiasca. Cu huruitul de jos,daca ai scut se poate sa atinga saxofonul de el sau de traversa de sub motor si de-aia sa faca galagie,am patit-o si eu exact dupa ce dadusem motorul jos,probabil trebuie ridicat motorul mai sus putin din tampoane(cat permite).
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
parte din probleme le-am si rezolvat deja... senzorul de la aprindere era fisurat..momentan am bagat o platina... si lucrurile s-au rezolvat chiar si cu huruitul.. erau vibratii mai mult sau mai putin aiurea
suierau carbunii de la alternator.. o sa cumpar altii si o sa vad.. la cutie nu am umblat la nici un arc.. nu am inteles de ce s-o fi deplasat sau ma rog nici nu am apucat sa vad..nu prea s-a uscat pe jos sa ma bag sub masina |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu n-am auzit pana acum, de suieratul carbunilor de la alternator. Da cureau jos, si vezi daca se mai aude. Daca se aude, si e un fluierat ce creste frecventa odata cu turatia, e de la fisura la garnitura de la galerie sau carburator, ce ati desfacut voi acolo, ca vad c-ati lucrat cu tarnacopul, nu cu chei. Ce pricepere vezi tu la prietenul tau, daca nici maneta nu stie de ce sta fleasca?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#5
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Eu am avut suierat la alternator si nu de la carbuni,imi era sarita o bila dintr-un rulment la alternator si suierea. Posibil desi nu iti dai seama sa se fi desfacut suruburile de la cutie din suport si sa iti faca faza asta dar nu garantez,de obicei la dacia anumite suruburi dupa un nr de km daca sa umblat la ele si nu sa strans cum trebuie se desfac de la socuri sau alte incidente. Merita verificat.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
PH-06-BOA....am dat carbunii jos..i-am pus la loc si nu a mai fluierat .. vreo 5 minute...dupa care iar...
garnitura de la galerie sau carburator,...trebuie vazut ...multumesc. la cutie... schimbator etc nu s-a umblat si multumim de mustrare, dar tarnacopul nu l-am avut la indemana surpiza cu schimbatorul a venit pe drum in mers... cand incercam sa-i dau a 5-a... maneta nu sta fleasca...ci mai bine spus s-a dus fleasca intr-o zona...in dreapta ca si cum ar fi pe liber... nu am mai apucat sa ne bagam sub masina sa vedem... rampa sau canal nu am iar pe jos e cam ud....mai vad zilele astea... multumesc. fluiera ca in videoclipul asta....http://www.youtube.com/watch?v=rnAHO6X1SA8&feature=related la secundele 20 35.. This post has been edited by unikat45: 12 Mar 2012, 23:30 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
ala e fluierat de alternator cand ai duse diode din cate stiu eu. Si la mine fluiera cand aveam 2 diode duse,dar nu asa puternic,la un prieten fluiera dar mai tare. Avea numai 1 dusa. Se pare ca intensitatea acelui fluierat depinde de starea alternatorului. Dupa ce am refacut alternatorul nu mai fluiera,se aude un foarte slab suierat atunci cand am toti consumatorii porniti si motorul trage de alternator.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
naiba stie de incarcat imi incarca...14 cu 4 e drept ca mai scade un pic sub....14 dar cu consumatorii la maxim..
cred ca are ceva si alternatorul... This post has been edited by unikat45: 13 Mar 2012, 00:23 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
Axll |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
sa stii ca arcul de la maneta de viteze mai are prostul obicei sa se mai si rupa...intra sub masina si o sa constati ca tija de la maneta care coboara sub masina are o gaura pe una din partile laterale. e acolo se lasluia odata arcul. mergi la magazin ia altul si inlocuiestel, si o sa vezi ce "erecta" o sa stea maneta.
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
si tot ma mai chinuie...asa ca toate sugestiile sunt binevenite.
am rezolvat partial asa cum am mai spus din probleme... am avut mai mult timp in weekend fluieratul clar a fost din garnitura de la galerie s-a inlocuit. carburatorul s-a verificat inclusiv cuiul ... chipurile tine. s-au schimbat si aici doua garnituri.. ca erau cam batranele s-au reglat corespunzator culbutorii intre timp surprize surprize.. 5 litri de benzina au zburat din rezervor ca si cum nu ar fi fost... (am mers cam 20 km). In urma verificarilor s-a constatat: bujiile sunt negre/afumate, la esapament nu miroase a bine (benzina nearsa) si iese fum negru..... banuim retur infundat.. am verificat sufland aer pe acolo cu gura si mi s-a parut ca aerul ajunge in rezervor.. dar rezistenta opusa pare cam mare... trebuie sa testez solutia de desfundare a returului cu pompa dar pana atunci vreau sa vad cum se comporta la testul cu sticla... Inca un necaz ar mai fi...la accelerare brusca sau in mers in viteza moare motorul pe gaz... chestia asta se intampla cel mai des cand vreau sa schimb de la viteza a 4-a la 5-a(turatie aproximativ 2800).... mi-a mai facut asa gasisem solutia pe forum dar se pare ca nu mai gasesc... O chestie ciudata... daca pun mana pe fisa centrala ...pe capacul delcou curenteaza..inainte nu curenta.. oare de la ce? izolatia pare buna...fisele sunt de tesla... This post has been edited by unikat45: 19 Mar 2012, 15:12 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
Iti fura scanteie de te curentezi cand pui mana pe fisa.Inlocuieste fisele ca nu trebuie absoult deloc sa simti cv curent cand pui mana pe fise.Posibil din cauza asta si consumul marit ca scanteia nu are puterea optima.La gpl nu ma pricep deci nu te pot ajuta:(
|
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Va vaitati ca nu aveti rampa. Iata una simpla si usor de facut. Asta e din doua calorifere.
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 280.91k ) Number of downloads: 576 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
consum 10 la suta testat...cu bidonul..
treaba cu fisele... ma gandeam eu ca le-am masurat..... alti 23 lei pe fise tesla.... se pare ca nici astea nu tin prea mult... asta am pe masina.. un set la 2 ani:))... si gata... daca mai iau unele ajung la numarul 3 de cand am masina...mai am o colectie de fise desperecheate...poate le imbin .. buna rampa ... din pacate nu dispun de spatiu de amplasare.. nici de depozitare...daca as fi stat la casa ar fi fost minunat....cu ceva fiare vechi si un aparat de sudura... ma gandesc sa fac o schita pentru una demontabila... nu ar fi o treaba? ceva sugestii (remind) pentru reglaj la o instalatie GPL bedini cu un singur surub...am incercat varianta de pe forum in seara asta.... la vreo trei plecari de pe loc a mers perfect ... demaraj cu scartait ....in prima intersectie am ramas fara motor:(( This post has been edited by unikat45: 19 Mar 2012, 23:53 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
Unikat45 esti din Iasi?Daca da spune-mi si mie de unde ai luat fisele tesla?
|
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
fise tesla gasesti la microtop pe bulevardul nicolae iorga... costa cam 25 lei.. nu am luat numai am intrebat... saptamana trecuta...momentan folosesc fisele vechi...era cat pe ce sa cumpar unele noi azi dar am zis sa mai fac un rand de verificari...asa ca inca mai am fisele vechi, tot tesla (rezistentele lor sunt cam 5,5 ..6 kOhmi si pe centrala 8kOhmi)
Din nefericire nu reusesc sa ii dau de cap.. merge cam innecat.. scoate fum bujiile sunt afumate rau... Consuma relativ multa benzina...am facut mai multe teste..cu motorul cald la drum liber viteza 60 km ora 2000 rpm mi-a papat cam 0,5 L in 5,5 km (am mers pana s-a oprit; asta ar fi un consum de 9,1 la suta). In traficul din iasi azi de dimineata la ora 7..7 jumate... s-au dus 2 litri pentru doar 9 km asta ar fi cam 25 la suta.... Pe gaz lucrurile stau si mai urat: nu tine relantiul dupa o accelerare de sa zicem pana la 2800 ture sub nici o forma.. Am instalatie cu vaporizator Bedini LPG 120 E cu un singur surub... Reglajele testate sunt cam cele de pe forum (nu am gasit ceva specific): strans maxim surubul de pe vaporizator .. cel de pe furtun deschis maxim...slabit un pic cel de pe vaporizator pana tine relantiul.. si ajustari treptate.... problema e ca pe loc reglajul pare sa tina.. la doua trei poate 4 accelerari bruste dupa care motorul o da in balbaiala..... in mers nu mai zic... daca vreau sa ies din intersectie mai vioi s-a dus treaba (se opreste motorul) la fel in mers cand schimb vitezele....daca ii trag socul se tureaza si sta relativ asa... dar din pacate nu ma ajuta... Azi am desfacut maxim surubul de pe vaporizator (in interior era o bila) era negreala multa pe acolo.. am intins un pic arcul si l-am pus la loc....dar nici o imbunatatire....singura chestie care pare sa ajute este obturarea partiala a gurii filtrului de aer...nu sariti... stiu ca nu e corect. Daca aveti sugestii va rog expuneti.... nu face rau un pic de brainstorming... |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
Intre timp am reusit sa o fac sa mearga binisor pe benzina...
pe gaz nu prea... acum nu mai sta de loc la relanti ....orice tentativa de reglaj a esuat asa ca tare ma gandesc ca vaporizatorul (Bedini LPG 120 E) e de vina.... are si el dreptul sa fie suparat ca nu s-a schimbat nimic pana acum la el in 6 ani si plus ce-o mai fi fost inainte la fostul proprietar |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca poti, pune unul de Marini, ca e sfant. Pana nu cureti scaunele la supape si sa slefuiesti pastilele de cauciuc sa devina maleabile, ca acum sunt lemn, nu rezolvi treaba pe GPL. Pe benzina, cauta posturile mele legate de reducerea consumului de benzina, si daca faci ce spun eu acolo, vei obtine intre 5,3 pentru afara, si 7% in oras. Dar asta, depinde de mai multi factori. In principiu, trebuie sa elimini intai, risipa de benzina pe care o face orice carburator de Dacie, si acolo spun pe unde se face. Daca nu ti-e clar ceva, ma poti intreba.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
Multumiri de informare ...MARINI este cel din schita prezentata pe forum.. daca nu ma insel...are si doua suruburi de reglaj... pare mai evoluat...
Am citit cele scrise de dumneavoastra in legatura cu imbunatatirea consumului deocamdata nu m-as baga inca sa umblu la carburator..... dar poate fac un experiment cu altul din dotare... pe benzina se pare ca merge relativ binisor....ponirea o fac cu socul 80% inchis dar eliberez imediat ce a pornit.. bujiile parca s-au mai curatat un pic dar tot cam negre... poate isi revin dupa un drum mai lung... QUOTE Pana nu cureti scaunele la supape si sa slefuiesti pastilele de cauciuc sa devina maleabile, ca acum sunt lemn, nu rezolvi treaba pe GPL Va referiti la supapele masinii? sau exista asa ceva si prin vaporizatorul ala... nu's lamurit..Pe de alta parte am zis sa vad cat e totusi manopera la o verificare a vaporizatorului... 200 RON ...Schimbat membrana si verificat.. ma rog cu service-urile de azi s-ar putea sa risc sa dau banii de pomana... Intre timp am mai luat lucrurile la puricat: am masurat tensiunea pe electrovalve.. si am constatat 10,2 10,7 V.. asa era si acu vreo 2-3 ani can m-a ros curiozitatea asa ca nu m-am alertat.... Am pornit motorul si am incercat din nou sa fac un reglaj...(am rugat pe cineva sa tina un pic turata masina ca dadea sa moara) am scos surubul robinetului de pe furtun am obturat cu un deget... astfel ca acum tot gazul de la vaporizator se ducea in carburator fara a mai intalni vreo ingustare de sectiune cum ar fi fost cea oferita de robinet... apoi am inceput sa rotesc stanga surubul de pe vaporizator pana cand a stat motorul singur la relanti... Am pus apoi la loc surubul robinetului.....(i-am intins si astuia un pic arcu) si l-am stans pana a a dat sa moara... l-am eliberat la loc i-am mai dat un sfert de tura si din vaporizator... (si asa practic nu cred ca am obturat nici 10% din orificiul prin care vine gaziu de la vaporizator) si aparent treaba a mers ok..pana la prima benzinarie cand am oprit motorul... La urmatoarea pornire iar a inceput sa faca la fel ca mai inainte....adica sa moara in mers... dar si-a revenit.. pe urma dupa ce am accelerat-o de vreo 2-3 ori...... am sa mai vad maine... si va tin la curent..... Tare bun ar fi fost un manual la vaporizatorul asta .. din pacate de multa vreme caut pe net si nu vad.. de exemplu m-ar interesa sa stiu ce face "dracia" electronica de pe butelie...inafara de a indica nivelul de gaz... |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Care dracie electronica de pe butelie? Multivalva care e montata pe butelie?
Despre supapele din plaman era vorba,supape care defapt sunt niste "pastile" de cauciuc si care in timp din cauza caldurii la care e supus plamanul si a inchiderilor si deschiderilor repetate se intaresc,isi fac urma si nu mai etanseaza corespunzator. Eu zic sa nu dai bani pe la service. Daca ai putina indemanare,nu e atat de greu sa-l desfaci si sa-i verifici membranele si pastilele de cauciuc. Pastilele se slefuiesc cu o bucata de smirghel fin,pus pe o suprafata plana pana le dispare urma de scaun de pe ele dupa care se monteaza. Cauta pe forum,sunt poze cu plaman Marini desfacut si din cate imi aduc aminte si cu altele. Ideea e cand te apuci de el sa faci totul cu rabdare,calm si desi nu are multe piese,daca crezi ca le uiti oridinea mai bine le notezi in ordinea desfaceri. Cu montatul dupa aia e simplu.Cureti bine interiorul de gome si alte minuni ce se mai depun de prin gaz,verifici sa nu fie vre-o membrana rupta sau copata,caz in care mai bine o inlocuiesti preventiv decat sa ai dupa aia batai de cap si cam asta e. Nu te panica,acum 3 ani cand mi-am luat prima Dacie pe GPL habar n-aveam de cum functioneaza instalatia respectiva si n-am avut nici pe cine sa intreb. Ulterior am descoperit DaciaClub si ce fac la masina fac cu mana mea,decat sa ma duc cu ea la service si sa-mi lucreze ca cizmele si sa-mi ia si o carca de bani,mai bine asa. Singura chestie care nu mi-am putut-o face a fost surubul de reglare a ralantiului de pe plaman,Marini dealtfel ![]() This post has been edited by sebymesteru: 25 Mar 2012, 00:05 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
multam frumos de raspuns.. intre timp am mai citit si eu pe ici pe colo.
"Dracia" de pe butelie e un indicator de nivel electronic .. ma gandeam ca mai are si alte functii pentru ca are ceva electronica pe acolo..rolul acesteia ar fi fost interesant sa il cunosc.. dar merg pe ipoteza ca serveste indicarii nivelului gazului din butelie (prin intermediul LED-urilor de la bord)... atunci cand contactul este pus. Acul nu se deplaseaza cand nu este curent pe masina de ex bateria e scoasa acesta fiind mentinut pe pozitie mecanic..prin parghiile de la plutitor etc.. Desi nu am gasit nici o schita la regulatorul bedini s-ar putea sa ai foarte mare dreptate. Chestiunea este ca incercand sa stau stramb si sa judec drept.. am concluzionat ca primul pas in operatiunea vaporizatorul Bedini LPG 120 E ar fi schimbarea filtrului de gaz.. din pacate nu reusesc sa desfac suruburile de pe electrovalva de la intrarea in vaporizator.. .. parca ar fi sudate...o sa vedem daca putem face ceva cu un degripant. Pasul 2 ar fi demontarea vaporizatorului de pe vehicul... asta doar daca fac rost de kitul de reparatie sau de membrane... deocamdata am gasit ceva pe intenet. Vreun site romanesc nu stiu inca... , adresa celui de care vorbeam este http://shop.msmgas.com Nu stiu inca daca livreaza in romania. Pretul pentru un set de membrane cu garnituri cu tot pare a fi decent... cam 10 Euro. Pana la pretul cerut in service (200 Ron) este destul de mult....dar mai vedem. Multumesc si daca mai sunt sugestii.. va rog.. |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
revin un pic.....sper sa nu plictisec pe unii..poate o parte din poveste trebuie mutat la instalatie GPL..
in fine ...am reusit sa desfac si sa curat filtrul de gaz .. am vrut sa il schimb dar nu am gasit... decat daca il schimbau ei la service cu 50 RON.. pentru trei suruburi desfacute ..nu am vrut sa dau banii astia... nu ma consider zgarcit dar sincer nu merita,, fitrul e cam 2 lei asa cum se poate vedea si pe internet...in final am curatat prin suflare cu are.. spalare cu metanol si etanol.. iar suflare iar spalare...pana a aratat ca in poza.. dupa asta foarte foarte frumos am reusit sa reglez relantiul. Am procedat asa: 1. am pornit pe benzina ... am lasat motorul sa se incalzeasca 2. dupa ce s-a incalzit motorul am dat pe gaz... cu surubul vaporizatorului strans aproape la maxim vaporizatorul arata asa: http://www.bedinigas.com/inglese/bedinigas...tti/lpg120e.htm, surubul de pe furtun aproape complet desfacut.. se tinea in doua filete 3. am tinut-o un pic fortat pornita.. ..metoda cablu de soc.... am coborat din masina am eliberat socul si am inceput sa desfac (rotire stanga surubul de pe vaporizator) pana a stat singura la relanti.. am mai desfacut un pic. pentu ca dupa accelerare nu voia sa mai mearga pe gaz.. am tatonat asa pana a stat relantiul.. 4. toate chestiile de mai su inainte nu mergeau.. nu aveau efect.. deci curatirea filtrului a fost ceva bun 5.... din pacate.. toate au fost bune si frumoase pana azi..cand a inceput sa faca iar nazuri.. dimineata nu mai tinea relantiul.. seara nu a vrut sa mai mearga de loc pe gaz desi tocmai alimentasem la lukoil...(de aici pun de vreo 2 ani de cand am cosntata ca statiile GPL mai noname vand porcarii)... 6. pe benzina merge binisor.. 7. o chestie destul de nasoala... am uitat cartonul in fata (recunosc .. ca a fost o prostie)...si azi a dat un pic apa afara din vasul de expansiune... il tineam un pic slabit la dop... deocamdata.. cred ca trebuie sa curat regulatorul si sa schimb membranele... |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu, nu sa schimbi membrana, ci sa cureti scaunele si pastilele de cauciuc de la ultima electrovalva si valva care e deschisa de membrana. Doar asa se va asigura stabilitatea reglajelor. Pe scaunele de bronz, unde inchid pastilele de cauciuc, se depune calamina sau orice altceva care e instabila. O particula se desprinde, alta se depune, datorita carbonizarii. Daca atat scaunul cat si pastila sunt lustruite, se asigura inchiderea ferma, pana cand la niste porniri mai grele (iarna), se aduna iar cristale dure pe cele doua piese. Deci, e mare sansa ca, dupa curatarea lor, sa nu mai ai treaba cu reglatul, pana la primavara.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
multmesc
inca nu ma bag acolo fara sa schimb membranele.... acu iar merge ok..dar sigur va recidiva;;; |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 09:10 |