DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Break cu fite!, Dacia Break cu fite!

gigi_soft
post 29 Jul 2005, 09:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 January 04
From: Oradea




Buna ziua tuturor!
Am o Dacia break din 1999 cu 47000 Km la bord. Merge super fain masina dar are o mica problema. Daca dimineata o pornesti si o opresti inainte de a se incalzi motorul (adica nu umbli cu ea cel putin 15 min) nu va mai porni. Electormotorul invarte dar pur si simplu nu vrea sa porneasca. Acuma vine partea interesanta smile.gif. Daca o lasi vreo ora sau doua sa stea (fara sa dai chei la electormotor) v-a porni la prima cheie. Dupa ce motorul ii incalzit nu mai am probleme cu ea toata ziua, porneste la prima cheie. Am fost cu ea la mecanic si nu am reusit sa aflam care ar putea fi problema. El crede ca ii problema la partea electrica.
A mai avut cineva problema asta cu masina!. Masina ii pe carburator nu pe injectie.

Masina ii de vanzare la pret avantajos. Daca ii cineva interesat scrieti un mesaj pe forum.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 29 Jul 2005, 10:03
Post #2


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(gigi_soft @ 29 Jul 2005, 10:56)
Electormotorul invarte dar pur si simplu nu vrea sa porneasca.
*


QUOTE(gigi_soft @ 29 Jul 2005, 10:56)
El crede ca ii problema la partea electrica.
*



Schimba mecanicul. Daca ar fi electrica, nu s-ar mai invarti electromotorul. Probabil nu urca pe bendix. Trebuie desfacut electromotor, vazut daca solenoidul lucreaza intodeauna, etc, uns tot ca lumea, montat ca lumea si dupa aia de vazut.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigi_soft
post 29 Jul 2005, 10:06
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 January 04
From: Oradea




Electormotorul nu are nici o problema urca pe bendix, invarte volanta (roata aia mare zimtata) Nu la electromotor ii problema.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigi_soft
post 29 Jul 2005, 10:10
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 January 04
From: Oradea




Pretul de vanzare al masinii ii de 85 Mil ROL Negociabil


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigi_soft
post 29 Jul 2005, 10:14
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 January 04
From: Oradea




QUOTE(driverx @ 29 Jul 2005, 12:03)
Schimba mecanicul. Daca ar fi electrica, nu s-ar mai invarti electromotorul. Probabil nu urca pe bendix. Trebuie desfacut electromotor, vazut daca solenoidul lucreaza intodeauna, etc, uns tot ca lumea, montat ca lumea si dupa aia de vazut.
*



Cand porneste de prima data masina, solenoidul ii uns, iar dupa ce sta masina 1 sau 2 ore se unge din nou? smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 29 Jul 2005, 10:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(gigi_soft @ 29 Jul 2005, 09:56)
Buna ziua tuturor!
Am o Dacia break din 1999 cu 47000 Km la bord. Merge super fain masina dar are o mica problema. Daca dimineata o pornesti si o opresti inainte de a se incalzi motorul (adica nu umbli cu ea cel putin 15 min) nu va mai porni. Electormotorul invarte dar pur si simplu nu vrea sa porneasca. Acuma vine partea interesanta smile.gif. Daca o lasi vreo ora sau doua sa stea (fara sa dai chei la electormotor) v-a porni la prima cheie. Dupa ce motorul ii incalzit nu mai am probleme cu ea toata ziua, porneste la prima cheie. Am fost cu ea la mecanic si nu am reusit sa aflam care ar putea fi problema. El crede ca ii problema la partea electrica.
A mai avut cineva problema asta cu masina!. Masina ii pe carburator nu pe injectie.

Masina ii de vanzare la pret avantajos. Daca ii cineva interesat scrieti un mesaj pe forum.
*



Doua cauze in general pot face chestia asta : dereglare clapetei de acceleratie sau neetanseitatea axului clapetei de accel .
Solutia ar fi deci schimbarea axului clapetei si a bucselor de teflon de pe axa.


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigi_soft
post 29 Jul 2005, 10:23
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 January 04
From: Oradea




QUOTE(DodoBird @ 29 Jul 2005, 12:16)
Doua cauze in general pot face chestia asta : dereglare clapetei de acceleratie sau neetanseitatea axului clapetei de accel .
Solutia ar fi deci schimbarea axului clapetei si a bucselor de teflon de pe axa.
*



Aceeasi intrebare!!!!!
De ce can pornesc de prima data motorul si dupa ce motorul ii incalzit totul ii ok. Daca etanseitatea ar fi afectata de gradul de incalzire al motorului atunci masina nu ar mai porni la rece. Daca ar fi ceva dereglat, de ca dupa ce las masina o ora sau 2, se regleaza inapoi?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 29 Jul 2005, 10:27
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Verifica pompa de benzina. Poate ramai fara benzina in carburator, si la turatie mica ( cand invarte electromotorul ) nu baga. In cazul asta daca o opresti repede ramane gol carburatorul.
Ca regula cand masina nu porneste, te uiti la turometru. Daca sta complet nemiscat cand incerci sa pornesti atunci problema e de la partea electrica (nu ai scanteie), iar daca se ridica la 100-300 rpm si nici macar nu tuseste atunci un ai benzina wink.gif


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigi_soft
post 29 Jul 2005, 10:29
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 January 04
From: Oradea




Am dat jos teava de are de pe carburator si am verificat daca are benzina, prin actionarea pedalei de acceleratie. Benzina avea !


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigi_soft
post 29 Jul 2005, 10:32
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 January 04
From: Oradea




S-ar putea sa fie problema cu scanteia!? Dar tot ramane intrebarea? De ce dupa 1 ora sau 2 porneste la prima cheie? Si faza asta o facuto nu odata ce de mai multe ori (dupa 1 ora sau doua porneste la prima cheie)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 29 Jul 2005, 10:52
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Pai nu e ai verificat bine. Poti sa ai benzina ramasa in pompa de sprit, dar camera de nivel constant sa fie goala sau aproape goala.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Jul 2005, 11:26
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




"Daca dimineata o pornesti si o opresti inainte de a se incalzi motorul (adica nu umbli cu ea cel putin 15 min) nu va mai porni. Electormotorul invarte dar pur si simplu nu vrea sa porneasca. Acuma vine partea interesanta . Daca o lasi vreo ora sau doua sa stea (fara sa dai chei la electormotor) v-a porni la prima cheie. "

Du-o la exorcist, e posedata!!
Ca un Offtopic, vanzarea masinii si problema ei tehnica nu dau bine impreuna...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 29 Jul 2005, 11:32
Post #13


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




incearca cu alta bobina sau fa reglaju la platini

PS: incearca sa scrii si tu mai literar


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 29 Jul 2005, 13:07
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(gigi_soft @ 29 Jul 2005, 10:23)
Aceeasi intrebare!!!!!
De ce can pornesc de prima data motorul si dupa ce motorul ii incalzit totul ii ok. Daca etanseitatea ar fi afectata de gradul de incalzire al motorului atunci masina nu ar mai porni la rece. Daca ar fi ceva dereglat, de ca dupa ce las masina  o ora sau 2, se regleaza inapoi?
*



Mam chinuit mult cu fenomenul acest mai de mult .
ideea e ca la rece pornea perfect, dar dupa ce se incalzea si o opream apareau 2 fenomene :
1- imediat dupa ce se oprea daca incercam sa o pornesc la 2-5 secunde imediata pornea perfect, daca o lasam circa 3-5 minute era inecata de aproape nu mai puteam sa o pornesc ! daca o lasam o ora , se racea si iar pornea perfect!

nin cauza neetanseitatii benzina (vaporii de fapt) contiuna sa intre in galerie incecand in cele cateva minute 3-5, motorul. pornind imediat nu apuca sa se inece.
Cam asta "cred" eu dar practic acest fenomen nu lam putut remedia cu nimic decat schimband cele 3 piese de care tiam spus. Incearca si alte chestii care iti trec prin cap, dar daca nu reuseti si nu reuseti sa elimini fenomenul, incearca si chestia asta !



--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 29 Jul 2005, 15:03
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Pentru a verifica daca nu porneste din cauza ca e inecata (vapori de benzina) incearca sa apesi complet acceleratia , fara sprit, atunci cand pornesti. Dai de cateva ori peste cap motorul cu acceleratia la podea pentru a trage vaporii de benzina, si apoi pornesti normal, cu acceleratia usor apasata.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusCYP
post 29 Jul 2005, 19:24
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 17 June 05




Sunt interesant de vanzarea masini dvs dar ce culoare are masina?
sigur are 47000 km reali?
sunteti primul proprietar???? astept raspuns!!!


--------------------
dacia break - TM 08 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigi_soft
post 1 Aug 2005, 07:23
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 January 04
From: Oradea




Masina Are 47000 Km Reali, Are inca pivoti originali. Unu singur l-am schimbat acu o luna si era capsat nu prins cu suruburi, Verificarea ii facuta pana in 2007. ii lovita putin la usa din spate (usa se inchide doar ca ii indoita tabla un pic), din aceasta cauza are pret negociabil. Nu sint primul proprietar si masina are culoarea rosie. Mailul meu ii MihesGelu@easySoft.ro Tel 0722-523764


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 1 Aug 2005, 07:34
Post #18


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




QUOTE(gigi_soft @ 29 Jul 2005, 11:10)
Pretul de vanzare al masinii ii de 85 Mil ROL Negociabil
*




QUOTE(sandman @ 29 Jul 2005, 12:26)
Ca un Offtopic, vanzarea masinii si problema ei tehnica nu dau bine impreuna...
*



pentru off topic si vanzar unde nu trebuie... WARN.

Te poftesc sa iti faci un anunt la bursa!!


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 4 Sep 2005, 21:32
Post #19


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Verifica cuiul pontou,sau schimbal direct.


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigi_soft
post 14 Sep 2005, 06:58
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 January 04
From: Oradea




Nici un a din solutiile de mai sus nu a functionat!
Dar intr-un final am gasit care a fost problema.
Problema a fost aprinderea electeronica (intaritorul de schanteie), de cand l-am dat jos si am pus inapoi condensatorul merge brici smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Sep 2005, 09:25
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Intaritor de scinteie sau aprindere?
Amplificatorul de scinteie este acel "cartof" care se pune pe centralul capacului delco. Daca de ala e vorba, am avut unul care imi facea probleme la pornirea la cald. I l-am dat lui DodoBird care spune ca ii merge f. bine cu capac delco de un anume tip, in care jucaria se infige mai bine. Ia legatura cu el.

This post has been edited by diaconuliviu: 14 Sep 2005, 09:26


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2025 - 22:41
Forum Renault