Problema Filtru Aer
![]() ![]() ![]() |
Problema Filtru Aer
hangover |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 January 12 From: Bucuresti - Mangalia ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
'98
- CT 93 MDM Very bad individu' :)
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Poate s-o fi rupt (sau intrat) ceva pe-acolo, si-ti obtureaza aerul...nu te mai complica cu lipitul intr-o singura pozitie, sunt diferente mari de temperatura intre vara si iarna; schimba-i carcasa cu totul, nu poate fi prea scumpa, merge si sh.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
hangover |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 January 12 From: Bucuresti - Mangalia ![]() |
L'as fi schimbat eu dar nu prea gasesc cu tot cu partea aia laterala. Doar recipientul oval am vazut ca e undeva la vreo 40 lei.
|
--------------------
Dacia
1310
'98
- CT 93 MDM Very bad individu' :)
|
|
aliceman |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
clapeta de la filtru de aer nu are nici o treaba cu pornitul motorului, la tine e alta problema, motorul merge si fara filtru de aer nu numai cu o clapeta defecta . eu de exemplu nu am clapeta cred ca mi-am pierduto si merge bine si iarna si vara, eu cred ca ai o problema la aprindere
|
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
r3d |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
pune si tu un filtru model vechi din acela din tabla,nu cred ca e mai mult de 10 20 lei pe la dezmembrari,si daca ai lucrat pa ploaie vezi poate ai apa prin carburator.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
Daca oricum vrei sa lipesti clapeta, fa-o a.i. sa lase liber traseul pentru aer rece.
Dar, asa cum a zis si aliceman, motorul trebuie sa functioneze indiferent de pozitia clapetei (cu conditia ca circuitul aerului sa nu fie obturat, altminteri motorul se ineaca). Daciile de pana in '80 n-aveau aceasta clapeta si nu sughitau. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
hangover |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 January 12 From: Bucuresti - Mangalia ![]() |
Revin cu modificarea, am incercat si fara filtru, cand am lucrat pe ploaie nu am umblat la carburator deci nu a avut cum sa intre apa.
Am lipit intr'un final clapeta cu pricina si de 2 zile merg cu ea fara probleme. Porneste la cheie, relanteul sta fix nu mai variaza. Solutia mea este provizorie, in vara asta voi schimba ori filtrul ori o sa caut sa vad daca cumva problema provine din alta parte. Stiam si eu ca ar trebui sa functioneze si fara filtru, si nu am mai patit asa ceva, pana acum sincer nici nu dadeam prea mare importanta filtrului de aer. Multumesc de sfaturi. |
--------------------
Dacia
1310
'98
- CT 93 MDM Very bad individu' :)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 17:47 |