DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema Filtru Aer

hangover
post 31 Mar 2012, 10:45
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 January 12
From: Bucuresti - Mangalia




Imi cer scuze preventiv daca postez gresit. rolleyes.gif

M'a pus d**** sa schimb ieri gatul de lebada si filtrul de aer pe dacie. Toate bune si frumoase pana am iesit cu ea la drum. In fata blocului am reglat'o, era ok, cand am plecat cu ea m'a dat in nas la nici 1 km. mad.gif

Daca sunteti din bucuresti stiti ce ploaie a tras ieri si in ce conditii ma chiuiam sa o fac sa reporneasca.

Bun, s'a prins fraieru blink.gif intr'un final de cauza problemei si cu toate astea mi s'a mai oprit de inca vreo 5 ori intre timp.

Problema era clapeta de la filtru de aer care permite aerului cald din galerie sa intre sau celui rece de la radiator. Chestia aia de plastic se misca in mers, nu imi pot da seama de ce, probabil curenti de aer, trepidatii etc.

Daca o lipesc definitiv intr'o anumita pozitie sa'i convina, ce pot sa stric? Si o cauza pentru care motorul nu mai porneste in nici una din pozitiile ei fixe? (daca pun sa traga aer rece sau cald, motorul porneste cu clapeta pusa cumva intre cele 2 pozitii)

Multumesc smile.gif


--------------------
Dacia 1310 '98 - CT 93 MDM
Very bad individu' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 31 Mar 2012, 10:52
Post #2


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Poate s-o fi rupt (sau intrat) ceva pe-acolo, si-ti obtureaza aerul...nu te mai complica cu lipitul intr-o singura pozitie, sunt diferente mari de temperatura intre vara si iarna; schimba-i carcasa cu totul, nu poate fi prea scumpa, merge si sh.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hangover
post 31 Mar 2012, 11:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 January 12
From: Bucuresti - Mangalia




L'as fi schimbat eu dar nu prea gasesc cu tot cu partea aia laterala. Doar recipientul oval am vazut ca e undeva la vreo 40 lei.


--------------------
Dacia 1310 '98 - CT 93 MDM
Very bad individu' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliceman
post 31 Mar 2012, 14:35
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 31 August 10
From: mures




clapeta de la filtru de aer nu are nici o treaba cu pornitul motorului, la tine e alta problema, motorul merge si fara filtru de aer nu numai cu o clapeta defecta . eu de exemplu nu am clapeta cred ca mi-am pierduto si merge bine si iarna si vara, eu cred ca ai o problema la aprindere


--------------------
dacia 1310 1989 break cn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 31 Mar 2012, 22:03
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




pune si tu un filtru model vechi din acela din tabla,nu cred ca e mai mult de 10 20 lei pe la dezmembrari,si daca ai lucrat pa ploaie vezi poate ai apa prin carburator.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 1 Apr 2012, 06:30
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




Daca oricum vrei sa lipesti clapeta, fa-o a.i. sa lase liber traseul pentru aer rece.
Dar, asa cum a zis si aliceman, motorul trebuie sa functioneze indiferent de pozitia clapetei (cu conditia ca circuitul aerului sa nu fie obturat, altminteri motorul se ineaca). Daciile de pana in '80 n-aveau aceasta clapeta si nu sughitau.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hangover
post 1 Apr 2012, 20:36
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 January 12
From: Bucuresti - Mangalia




Revin cu modificarea, am incercat si fara filtru, cand am lucrat pe ploaie nu am umblat la carburator deci nu a avut cum sa intre apa.

Am lipit intr'un final clapeta cu pricina si de 2 zile merg cu ea fara probleme. Porneste la cheie, relanteul sta fix nu mai variaza. Solutia mea este provizorie, in vara asta voi schimba ori filtrul ori o sa caut sa vad daca cumva problema provine din alta parte.

Stiam si eu ca ar trebui sa functioneze si fara filtru, si nu am mai patit asa ceva, pana acum sincer nici nu dadeam prea mare importanta filtrului de aer.

Multumesc de sfaturi.


--------------------
Dacia 1310 '98 - CT 93 MDM
Very bad individu' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 17:47
Forum Renault