DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Din ce in ce mai multe.......sigur....PROBLEME!

DomnulK
post 26 Oct 2003, 17:58
Post #1


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Joi seara dupa intalnire, mergeam eu spre casa shi la un moment dat cand treceam peste nishte onduleuri ale drumului...aud un scartzait<ca de metal pe metal. Nu era suficient ca imi troncanea volanul de vreo doua zile....acum cand aflasem shi ce are....aparu shi asta noua. Am oprit muzica in mashina...shi am inceput sa vanez denivelari in asfalt. Zis shi facut. Am mai gasit nishte grote.....zgomotul se repeta. Imi zic in sinea mea..o fi de la volan. Am oprit la un stop shi cand sa plec acelashi scartzait. Atunci imi zic...o fi de la tobele de eshapament< intra in rezonantza> sau de la ambreiaj. Franez ceva mai lent la urmatorul stop.....sunetul se aude din nou. In final ajung acasika. Ma dau jos din mashina shi ma apas pe aripa stanga fatza......zgomotul se auzi .

DE LA CE O FI?!? Astept idei.....eu am demontat amortizorul, caseta de directie, bara stabilizatoare. Aste nu au nimik.........Altceva?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 26 Oct 2003, 19:01
Post #2


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Daca e zdranganit de tabla poate fi de la scut care s-a desprins din suruburi.
Incearca urmatoarea chestie: Bate sus in aripa cu pumnul si vezi daca se aude. Alternativ, poti sa dai cu piciorul in cauciuc, perpendicular pe partea care intra in contact cu asfaltul.


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 27 Oct 2003, 10:16
Post #3


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Daca face la denivelari mai ample (nu gropi) si eventual cind urci sau cobori borduri inseamna ca sintem colegi de suferinta, a mea face cda un olcit.
Cel mai probabil (zic unii) ca ar fi de la pivoti. Le treebuie o "injectie" cu ulei la rotule.
PS Eu am oservat ca dupa ce umblu prin apa mai mult timp nu mai scirtiie, asa ca trag concluzia ca este ceva ruginit (suruburi scut, suruburi pivoti si alte icon_evil.gif ) dar inca nu am aflat.


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Oct 2003, 10:23
Post #4


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE

Daca face la denivelari mai ample (nu gropi) si eventual cind urci sau cobori borduri inseamna ca sintem colegi de suferinta, a mea face cda un olcit.  

Shef!
Oltcitul scartaia de la bucsele de teflon de la barile de torsiune pe spate!
Erau 3 bucse, cate una langa roata si una pe mijloc!
Aia de pe mijloc nu putea fi scoasa ca nu aveau ciocanarii SDV-uri!
Asa ca mergeai cu ea la infinit!
Solutia era sa torni ulei pe tubul unde intrau barile de torsiune!
Asa ca......

Problema nu poate fi de la pivoti, ca aia BAT nu scartaie!
Aici se atinge ceva de metal de altceva!
POate s-a mancat o bucsa de la bara stabilizatoare si aia scartaie!
Tre suita pe rampa si luata la zgaltait!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin
post 27 Oct 2003, 14:15
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 21 October 03
From: Bucuresti




Ba poate fi de la pivoti. Asta vara inainte de concediu am fost la service ca imi scartaia pe o parte/fatza la gropi. Credeam ca e amortizorul dar au zis ca la 2 ani si 35000 de km cum aveam eu nu poate fi de acolo. Au schimbat un pivot si ... nu mai scartzaie de atunci.

Oricum, e de la gropi.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian
post 27 Oct 2003, 22:57
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 7 March 03
From: Brasov




si la mine se aude un zgomot tare ciudat,un scartait extrem de enervant dar culmea este ca face doar atunci cand merg cu spatele. se aude de la roata stanga fata. am uns tot ce sa putut dar tot degeaba.voi ce ziceti de unde ar putea fi?
daca ridic roata si bag in marsarier nu scartaie nici de al naibii!
ce o fi ?


--------------------
Renault Megane Sedan 1,6 16v 2005 Privilege
BV 99 DYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 28 Oct 2003, 09:41
Post #7


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE

Problema nu poate fi de la pivoti, ca aia BAT nu scartaie!  

Se pare ca la masinile romanesti este posibil orice, inclusiv faptul ca pivotii scirtie in loc sa bata laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan.spd
post 28 Oct 2003, 09:56
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE
si la mine se aude un zgomot tare ciudat,un scartait extrem de enervant dar culmea este ca face doar atunci cand merg cu spatele. se aude de la roata stanga fata. am uns tot ce sa putut dar tot degeaba.voi ce ziceti de unde ar putea fi?
daca ridic roata si bag in marsarier nu scartaie nici de al naibii!
ce o fi ?


Ar putea fi de la clemele care tin placutele de frana - e posibil ca din cauza uzurii placutelor o clema sa-ti atinga discul de frana ... scartiitul fiind dat de unghiul cu care cade pe disc. La verificare se vede usor .... Cati km ai cu placutele de frana?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 28 Oct 2003, 09:59
Post #9


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Desi nu e frumos, raspund cu o intrebare: DSN si SLZ mai au montate T-uri la amortizoare? Daca da, atunci de acolo e. Pui mina pe una bucata spray WD40 sau STP, si dai pe linga surubul care prinde T-ul de tirant si de bascula superioara (sau de ce mama ciorilor e prins ala pe acolo). Sa vezi ca scapi de scartait ca prin minune!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 29 Oct 2003, 00:53
Post #10


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE
Daca face la denivelari mai ample (nu gropi) si eventual cind urci sau cobori borduri inseamna ca sintem colegi de suferinta, a mea face cda un olcit.
Cel mai probabil (zic unii) ca ar fi de la pivoti. Le treebuie o \"injectie\" cu ulei la rotule.
PS Eu am oservat ca dupa ce umblu prin apa mai mult timp nu mai scirtiie, asa ca trag concluzia ca este ceva ruginit (suruburi scut, suruburi pivoti si alte  :evil: ) dar inca nu am aflat.

Cand spun denivelari mai ample ...nu marefer la denivelari mai adanci. Ma refer pur shi simplu la urcusuri shi coborasuri line......dar care cred ca solicita amortizorul sau ce mama mamii ei de mashina scartie! O astfel de denivelare ampla e de exemplu cand cobori in pasj sau cand ieshi din pasaj<pasarela>.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 29 Oct 2003, 00:54
Post #11


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE

Daca face la denivelari mai ample (nu gropi) si eventual cind urci sau cobori borduri inseamna ca sintem colegi de suferinta, a mea face cda un olcit.  

Shef!
Oltcitul scartaia de la bucsele de teflon de la barile de torsiune pe spate!
Erau 3 bucse, cate una langa roata si una pe mijloc!
Aia de pe mijloc nu putea fi scoasa ca nu aveau ciocanarii SDV-uri!
Asa ca mergeai cu ea la infinit!
Solutia era sa torni ulei pe tubul unde intrau barile de torsiune!
Asa ca......

Problema nu poate fi de la pivoti, ca aia BAT nu scartaie!
Aici se atinge ceva de metal de altceva!
POate s-a mancat o bucsa de la bara stabilizatoare si aia scartaie!
Tre suita pe rampa si luata la zgaltait!


Scartaitul...gajaitul....e cam ca cel de la oltcit.....doar ca la oltcit nu ma deranja asha de tare, probabil pentru ca scrtzaia stereo!!!!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 29 Oct 2003, 01:26
Post #12


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE
Daca e zdranganit de tabla poate fi de la scut care s-a desprins din suruburi.
.


Multzam Alex
am verificat scutul. Nu e de la scut, nu e nici de la capetele de bara. BTW ce numiti voi bara stabilizatoare? Nu e de la pivoti. O sa ung bucsele dar cand ma intorc de la Bacau. Amortizorul l-am uns.....iar de la sigurantele de la placutele de frana sau de la etrieri e exclus.
Mai ashtept shi alte sugestii.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 29 Oct 2003, 10:36
Post #13


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




La mine, dupa ploile aste a cam disparut. In concluzie este ceva care a prins ceva rugina si care acuma s-a umezit si nu mai sciirtie :shock:


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 29 Oct 2003, 10:44
Post #14





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Asa e miki, pivotii ruginiti scirtiie, daca se uda nu mai scirtiie, dar dupa un timp zboara fuzeta afara din pivot si atuncea...nu te mai gindi si du-te si schimaba pivotii.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 29 Oct 2003, 11:52
Post #15


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Bara stabilizatoare = o bara in forma de lighean vazut din profil smile.gif ... care este prinsa in 4 bucsi si are rolul de a limita independenta suspensiilor pe fata. Practic bara asta este legata de basculele fata si de sasiu astfel ca atunci cand amortizorul dreapta fata se comprima, induce o forta de compresie oarecare si in amortizorul de pe stanga ...


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 29 Oct 2003, 16:00
Post #16


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




La ITP au pus masina pe platanele alea de se misca in toate directiile. Rezultat pivot dreapta a trebuit inlocuit (avea joc). I-am intrebat de doua ori daca nu cumva trebuie si stinga. Raspunsul lor ferm a fost NU. Daca stiam ca scirtitul este de acolo il schimbam. Acuma trebuie sa mai astept (lipsa fonduri) :oops:


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doru
post 29 Oct 2003, 18:14
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 247
Joined: 27 May 03




Pivoti!smile.gif
Eu aveam burduful spart si cand intra apa nu mai scartaia.


--------------------
VW PASSAT TDI 4 MOTION - B-05-TIE
Keep It Real!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 11:00
Forum Renault