Impozite noi ?
![]() ![]() ![]() |
Impozite noi ?
raptordivx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|||
Slider |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
costi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Sint propuneri pt masini cu o cilindree mare; la fel se maresc ff mult Impozitele pt ap cu peste 100 mp sau vile cu peste 200 mp (parca) oricum este doar vorba de intentii.
Nimic sigur pt moment |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Vinzi masina si platesti impozitu
![]() ![]() Nu mai crea 2 topicuri cu acelasi subiect. Nu stiu cum reusiti. butoanele, linkurile se fac cu un singur click. Cand vad oameni cu dublu click (si ala incert) peste tot unde apasa, imi vine sa le rup degetele. QUOTE(costi @ 5 Aug 2005, 15:32) Sint propuneri pt masini cu o cilindree mare; la fel se maresc ff mult Impozitele pt ap cu peste 100 mp sau vile cu peste 200 mp (parca) oricum este doar vorba de intentii. Nimic sigur pt moment Da, dar vrem sa aderam la UE. Si acolo cred ca impozitele is cat un salar de parlamentar. Deci nu m-ar mira sa creasca impozitele la toate tipurile de cutii dotate cu motoare. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
costi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
E vorba de un fel de impozit pe bogatie: si afara se impoziteaza suplimentar bunuri ca vile, iahturi, avioane, masini de lux.
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Doru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
Readuc in actualitate acest topic
![]() În cazul oricaruia dintre urmatoarele autovehicule, impozitul pe mijlocul de transport se calculeaza în functie de capacitatea cilindrica a acestuia, prin înmultirea fiecarei grupe de 200 de cm3 sau fractiune din aceasta cu suma corespunzatoare din tabelul urmator: 1. Autoturisme cu capacitatea cilindrică de până la 2.000 cm3 inclusiv- 10 ron 2. Autoturisme cu capacitatea cilindrică cuprinse între 2.000 cm3 și 3000 cm3 inc -60 ron 3. Autoturisme cu capacitatea cilindrică de peste 3.000 cm3 - 150ron 4. Autobuze, autocare, microbuze - 20 ron 5. Alte autovehicule cu masa totală maximă autorizată de până la 12 tone inclusiv - 25 ron De aici rezulta ca posesorul unei masini cu cilindreea de 1400 cmc va trebui sa plateasca 70 ron pe an,mergand pana la 100 ron pt cei cu cilindreea de 2000.Sa ziceam ca pana aici e ok. Ceea ce mi se pare muuuuuult prea exagerat este cuantumul pt cilindreea intre 2 si 3000 cmc. Adica ,daca iti iei un opel vectra 2000 dti platesti 1 mil pe an ,iar daca indraznesti sa cumperi un 2200 dti platesti 6.6 mil ?! Parerea mea e ca grila e facuta absurd...Trebuia sa creasca mai liniar. Ca sa nu mai vorbim ca un taran care are un aro vechi poate de 15 ani cu motor de Brasov diesel de 3119cmc ![]() |
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
Cornel001 |
![]()
Post
#7
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu, eu cred ca e asa: cei 10 ron/200cmc sunt pt toate masinile , calculand pana la 2000cmc. Ce ai peste 2000, incepe sa se calculeze cu 60 ron /200 cmc. Respectiv cu aia 150 peste 3000.
Adica la opelul 2200 platesti 100 ron pt primii 2000cmc + 60 ron pt restu de 200cmc = 1.600.000 rol. E ceva mai liniar... This post has been edited by Cornel001: 6 Oct 2005, 23:49 |
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
bertro |
![]()
Post
#8
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
mda, impozit pe "bogatie". credeam ca am scapat de comunism, de "toti trebuie sa fim egali" si de "de la fiecare dupa posibilitati, fiecaruia dupa nevoi". suntem cica o societate capitalista, si avem cica (aici e un mare "cica") Liberalii la guvernare, unde sunt doctinele asociate acestor 2 notiuni ??. nu inteleg sistemul asta socialist de pedepse pentru cei care "au tupeul" sa-si permita o masina mai buna, o casa mai mare, etc. normal, ca doar tot bajetii de stanga ai lui 'nea Nicu si apoi 'nea Nelu sunt la putere...
![]() PS: nu spun asta din subiectivism; nu-mi apar vreo cauza personala, ca nu fac parte din cei care-si permit casa de 100mp sau masina de 2000cmc. Dar nici nu mi se pare normal ca unii sa fie cantariti cu "ocaua mica" si altii cu "ocaua mare". |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
lm |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 13 July 04 From: Tg-Mures ![]() |
Gindeste-te putin si din alt punct de vedere, adica ca-sa te plimbi prin oras singur ajung si 1600 cmc. Daca vrei sa ne poluezi cu ai tai 3000 cmc atunci plateste. Daca intradevar ai nevoie de cei 3000 cmc ,(transporti marfa etc.) atunci oricum iti scoti banii .
|
--------------------
Ex.Dacia
1100,1310
1971/1991
|
|
Doru |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
QUOTE Nu, eu cred ca e asa: cei 10 ron/200cmc sunt pt toate masinile , calculand pana la 2000cmc. Ce ai peste 2000, incepe sa se calculeze cu 60 ron /200 cmc. Respectiv cu aia 150 peste 3000. Din pacate textul legii nu face precizarea asta,deci cred ca e cum zic eu...De fapt tot cam asa au dat si la stiri. QUOTE Gindeste-te putin si din alt punct de vedere, adica ca-sa te plimbi prin oras singur ajung si 1600 cmc. Daca vrei sa ne poluezi cu ai tai 3000 cmc atunci plateste. Daca am 3000 cmc sunt de acord sa platesc de doua ori mai mult ca tine cu 1600 cmc. Dar de ce de 10 ori mai mult??!!! Ca sa nu mai vb ca taxa in functie de poluare e bagata la rovigneta. daca se vrea sa se bage taxa pe masini de lux ar fi trebuit sa se ia in consideratie si anul de fabricatie,pentru ca una e sa ai o masina de 2500-3000 cmc noua si una e sa aiba 10 ani. Si daca tot am dat exemplul cu vectra ,de ce vectra cu motor de 2.2 e masina de lux si cea cu motor de 2000 sau mai mic nu e ? |
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
Eagles |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 3 August 05 From: Floreasca, București ![]() |
QUOTE(Doru @ 6 Oct 2005, 23:29) Readuc in actualitate acest topic ![]() În cazul oricaruia dintre urmatoarele autovehicule, impozitul pe mijlocul de transport se calculeaza în functie de capacitatea cilindrica a acestuia, prin înmultirea fiecarei grupe de 200 de cm3 sau fractiune din aceasta cu suma corespunzatoare din tabelul urmator: 1. Autoturisme cu capacitatea cilindrică de până la 2.000 cm3 inclusiv- 10 ron 2. Autoturisme cu capacitatea cilindrică cuprinse între 2.000 cm3 și 3000 cm3 inc -60 ron 3. Autoturisme cu capacitatea cilindrică de peste 3.000 cm3 - 150ron 4. Autobuze, autocare, microbuze - 20 ron 5. Alte autovehicule cu masa totală maximă autorizată de până la 12 tone inclusiv - 25 ron De aici rezulta ca posesorul unei masini cu cilindreea de 1400 cmc va trebui sa plateasca 70 ron pe an,mergand pana la 100 ron pt cei cu cilindreea de 2000.Sa ziceam ca pana aici e ok. Ceea ce mi se pare muuuuuult prea exagerat este cuantumul pt cilindreea intre 2 si 3000 cmc. Adica ,daca iti iei un opel vectra 2000 dti platesti 1 mil pe an ,iar daca indraznesti sa cumperi un 2200 dti platesti 6.6 mil ?! Parerea mea e ca grila e facuta absurd...Trebuia sa creasca mai liniar. Ca sa nu mai vorbim ca un taran care are un aro vechi poate de 15 ani cu motor de Brasov diesel de 3119cmc ![]() BA!!! 10 RON = 100.000 ROL Ce misto ar fi sa fie impozitul pe masina 100.000 lei vechi, dar cred ca ai vrut sa scri 100/600/1500/200/250 RON |
--------------------
Dacia
Albastru Marin
2005 - Logan Laureate 1.6
- B 16 xxx
|
|
SfNeo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 4 September 05 ![]() |
Baga la greu si de la 1 Ianuarie si la tigari si bautura....uite asa traim noi bine...
|
--------------------
Dacia Logan
Logan Laureat 1.6MPI
- BcxxNEO Cei mai mari hoti din orice tara sunt in guverne!
|
|
lm |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 13 July 04 From: Tg-Mures ![]() |
|
--------------------
Ex.Dacia
1100,1310
1971/1991
|
|
Doru |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
|
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
bertro |
![]()
Post
#15
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
lm, daca am motor de 3000cmc oricum platesc mai mult decat unul cu 1600, chiar si la aceeasi taxa/cmc, nu? in plus, oricum dau mai multi bani pe combustibil.
este exact ca si in cazul fostului si idiotului impozit esalonat pe salariu. daca x are 1000euro pe luna si y doar 100, de ce sa fie pedepsit x pentru ca a prins un job mai bun sau face treaba mai multa? ca oricum 16% din 1000 ai lui sunt de 10 ori mai mult decat 16% din 100 al lui y. de aceea am sustinut si sustin pana in panzele albe mentinerea cotei unice. chit ca in felul asta, directorul de regie x si-a marit considerabil veniturile. treaba lui, daca s-a descurcat sa prinda un post bun - tot respectul. cat despre alcool si tutun, sunt de acord sa fie accize mari pe ele pentru ca sunt un lux nociv si pt sine si pentru ceilalti, spre deosebire de masina care, contrar parerilor neo-socialiste, _NU_ este un lux in conditiile in care orasele devin din ce in ce mai intinse. Oricum cel putin berea este neaccizabila, fiind considerata "aliment". Iar pt vinisor: traiasca via bunicilor ![]() |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
lm |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 13 July 04 From: Tg-Mures ![]() |
Masina peste 2000 cmc este un lux (destul de nociv, mai ales daca il folosesti pentru plimbari in oras.)
This post has been edited by lm: 7 Oct 2005, 10:30 |
--------------------
Ex.Dacia
1100,1310
1971/1991
|
|
bertro |
![]()
Post
#17
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
imi permit sa reiterez o afirmatie care s-a spus mai sus: ce te faci cu un amarastean care la vremea cand a strans si el 5000 de marci de un second nu a gasit decat o "namila" de 2000+cmc? ala e bogatas? e un lux faptul ca a preferat o vechitura mai confortabila decat bataile de cap periodice (+gaurile aferente in buzunar) pe care i le-ar fi dat o dacie (mai) noua? stii vorba englezului: "sunt prea sarac sa-mi permit lucruri ieftine".
|
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
Doru |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
|
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
lm |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 13 July 04 From: Tg-Mures ![]() |
QUOTE(bertro @ 7 Oct 2005, 11:36) imi permit sa reiterez o afirmatie care s-a spus mai sus: ce te faci cu un amarastean care la vremea cand a strans si el 5000 de marci de un second nu a gasit decat o "namila" de 2000+cmc? ala e bogatas? e un lux faptul ca a preferat o vechitura mai confortabila decat bataile de cap periodice (+gaurile aferente in buzunar) pe care i le-ar fi dat o dacie (mai) noua? stii vorba englezului: "sunt prea sarac sa-mi permit lucruri ieftine". Trebuia sa cumpere una cu motor mai mic si mai economic, iesea mai bine. "Eu cred ca e mai nociva o dacie 1100 decat o masina straina de peste 2000 cmc de 7-8 ani cu euro 2." Nu stiu. Ceea ce stiu este ca daca nu am treaba in oras ma duc la serviciu cu bicicleta sau autobuzul. Si dupa tine ce e mai nociv, sa dau la remat in 36 de ani 6 masini sau sa intretin pe a mea ? This post has been edited by lm: 7 Oct 2005, 10:57 |
--------------------
Ex.Dacia
1100,1310
1971/1991
|
|
Doru |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
Tu ai o filozofie de genul " nu ma afecteaza,nu ma intereseaza " . Daca s-ar da o lege prin care sa se taxeze bautura facuta acasa (cum de altfel se si preconizeaza) sau ca masinile de peste 20 ani fara dispozitive antipoluare sa circule doar 3 luni pe an si asta contra unei taxe usturatoare , tot la fel de impasibil si aprobator ai fi fost? Eu nu zic ca astfel de taxe , in conditiile unui nivel de trai occidental si un pic altfel gandite n-ar fi binevenite, dar la noi ?!!! De ce trebuie sa fim noi mai catolici decat Papa ?!
|
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
lm |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 13 July 04 From: Tg-Mures ![]() |
|
--------------------
Ex.Dacia
1100,1310
1971/1991
|
|
Doru |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
Am vorbit serios cu legea pt bautura.La televizor am vazut o treaba cu tuica,cum ca daca faci peste 50 l trebuie sa platesti nu stiu cat, si oricum or sa bage niste norme si standarde si aparatura obligatorie de-ti piere cheful de bautura. Pe taranii cu vaci ii pune sa completeze nush ce fisa cand mulg vaca in fiecare zi,ca sa nu mai vorbim de conditiile in care trebuie tinuta si mulsa vaca.
Pt treaba cu catalizatoarele,daca inspectia tehnica s-ar face pe bune,ar fi obligati sa schimbe catalizatoarele ca sa iasa ok la noxe. |
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
lm |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 13 July 04 From: Tg-Mures ![]() |
QUOTE(Doru @ 7 Oct 2005, 12:55) Am vorbit serios cu legea pt bautura.La televizor am vazut o treaba cu tuica,cum ca daca faci peste 50 l trebuie sa platesti nu stiu cat, si oricum or sa bage niste norme si standarde si aparatura obligatorie de-ti piere cheful de bautura. Pe taranii cu vaci ii pune sa completeze nush ce fisa cand mulg vaca in fiecare zi,ca sa nu mai vorbim de conditiile in care trebuie tinuta si mulsa vaca. Pt treaba cu catalizatoarele,daca inspectia tehnica s-ar face pe bune,ar fi obligati sa schimbe catalizatoarele ca sa iasa ok la noxe. Normal, daca produci tuica pentru a-l comercializa plateste impozit ! Daca ai vedea in ce conditii tin unii animalele si ce-i dau de mancare n-ai mai bea lapte si n-ai mai minca carne, crede-ma . Sa se faca inspectia tehnica pe bune , sa traim bine ! This post has been edited by lm: 7 Oct 2005, 12:04 |
--------------------
Ex.Dacia
1100,1310
1971/1991
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
Terminati-o cu justificarea acestor taxe majorate. Am mai spus-o si alt post..singura justificare e faptul ca autoritatile au nevoie de bani pentru buget. Nimeni nu s-a gandit cand s-a facut proiectul de lege cat polueaza masina X, cat polueaza masina Y etc. Logica dupa care s-a facut aceasta lege este: "Hai sa majoram de cateva ori aceste taxe ca oricum erau prea mici. Cum majoritatea celor din Romania au Dacii, o taxa de 700.000 lei pe an nu cred ca ar deranja prea tare. Si hai sa majoram de 10 sau 20 de ori taxele la masinile mai puternice pt.ca cei care detin asemenea masini sunt in general mai bogati fata de primii si nu au sa se planga nici ei prea tare de taxe."
|
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
lm |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 13 July 04 From: Tg-Mures ![]() |
|
--------------------
Ex.Dacia
1100,1310
1971/1991
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
QUOTE(lm @ 7 Oct 2005, 13:07) Pai daca s-ar fi gandit nu ar fi trebuit sa spuna ceva de genul: daca masina are "Euro 1" se mai adauga 1 milion, "euro 2", se adauga 400.000 etc. Nu vad nicaieri in proiect ca ar exista o corelatie direct proportionala intre impozitul pe masini si gradul de poluare al masinii. |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
ashu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Stie cineva cum e prin Europa? Ca tare ma tem ca tot dupa capacitatea cilindrica se ia impozitul. Nu de alta, dar ar trebui sa va obisnuiti cu gandul ca pana in 2007 se va ajunge si la noi la o fiscalitate compatibila cu cea din UE. Ar fi bine sa se ajunga si cu salariile, dar aici n-avem nici o certitudine.
![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
Doru |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
Pai tot in functie de capacitate,normal,insa probabil ca taxa e liniara,sau pragul de diferentiere mult mai sus( peste 4000,unde sunt limuzinele de lux).Altfel n-ar mai produce neamtul in cadrul aceluiasi model de masina motoare cu cilindree diferita ( sub si peste 2000), masina neavand alte diferente sau optiuni care sa o faca categorie lux.
|
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
bertro |
![]()
Post
#29
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
solutia?
QUOTE Conform unui studiu publicat de Oficiul Natiunilor Unite pentru controlul drogurilor si prevenirea criminalitatii, in lume sunt mai mult de 50 de state si teritorii care intrunesc criteriile de paradis fiscal. Ele sunt concentrate in: - zona Caraibelor si America Centrala, respectiv Bermude, Panama,Costa Rica, Belize, Bahamas, Antigua, Antilele Olandeze, etc. - zona Asia - Pacific respectiv, Liban, Dubai, Bahrein, Insulele Lauban,Insulele Marshall, Insulele Virgine , Macao, Singapore, Hong Kong, etc.; - zona Africa-Oceanul Indian,respectiv Liberia; - zona Europa care cuprinde Andora, Cipru, Gibraltar, insulele Man, Liechtenstein, Luxembourg, Malta, Monaco. ![]() |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
lm |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 13 July 04 From: Tg-Mures ![]() |
QUOTE(ashu @ 7 Oct 2005, 13:39) Stie cineva cum e prin Europa? Ca tare ma tem ca tot dupa capacitatea cilindrica se ia impozitul. Nu de alta, dar ar trebui sa va obisnuiti cu gandul ca pana in 2007 se va ajunge si la noi la o fiscalitate compatibila cu cea din UE. Ar fi bine sa se ajunga si cu salariile, dar aici n-avem nici o certitudine. ![]() Ar trebui facut totusi ceva ca sa nu ajungem si noi sa inchidem circulatia in zilele de duminica , cum se proceda iarna asta in italia din cauza smogului. Alta cale decat marirea impozitelor nu vad. De ziua fara masini la Tirgu Mures au venit vreo 50 de ciclisti, la Bucuresti s-a organizat ceva ? |
--------------------
Ex.Dacia
1100,1310
1971/1991
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 19:01 |