problema carburator
![]() ![]() ![]() |
problema carburator
alycrys_20 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 September 10 ![]() |
|
||
--------------------
,bmw 525 i
dacia papuc furgon 2 usi
2oo5
|
|||
N E S |
![]()
Post
#2
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Nu stiu de consum, dar daca iti trage aer fals pe acolo ar trebui sa ai un comportament ciudat al motorului, gen mers in suturi si ralanti instabil. Referitor la consum, verifica si masoara jocloarele sa nu cumva sa fie decalibrate, sau cele trei gauri de progresiune sa nu cumva sa fie infundate.
Spor! |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
alycrys_20 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 September 10 ![]() |
motorul trage mai bine decind cu scimbarea ,nu merge neregulat adica nimic anormal.despre ce gauri de progresiune vorbesti?
|
--------------------
,bmw 525 i
dacia papuc furgon 2 usi
2oo5
|
|
libarca |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Sunt 3 gaurele date in traseul de ralanti deasupra surubului de reglare a amestecului.Cand se incepe accelerarea,clapeta descopera pe rand cele 3 gauri care ajuta la mentinerea amestecului optim,practic aduc un surplus de amestec atunci cand este nevoie.Nu au nici o legatura cu consumul marit,decat atunci cand nu sunt infundate,si clapeta sta deasupra acestora,apare un consum marit,dar doar la ralanti!Atunci cand sunt infundate,nu o sa ai o accelerare constanta cand se pleaca de la mersul in gol.
Pentru consum marit,cel mai probabil jicloare decalibrate,retur infundat,nivel din CNC mare. |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
aliceman |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
verifica si la pompa de benzina sa nu fie returul infundat, scoti furtunul de retur din pompa si dai la cama, daca nu tisneste benzina pe retur desfundal cu o lita.
|
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
N E S |
![]()
Post
#6
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
QUOTE(alycrys_20 @ 22 May 2012, 21:23) motorul trage mai bine decind cu scimbarea ,nu merge neregulat adica nimic anormal.despre ce gauri de progresiune vorbesti? Pai normal ca trage bine, de aici si consumul probabil. La un moment dat si a mea tragea de rupea asfaltul, ceea ce mi se parea putin ciudat. Dupa am constatat ca mergeam cu socul tras la jumatate, cu toate ca butonul din bord era impins la maxim. Asa ca verifica sa nu ai probleme de genul. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 01:55 |