Masina tremura si merge in suturi, probleme motor
![]() ![]() ![]() |
Masina tremura si merge in suturi, probleme motor
mosquito86 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 25 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1997/L
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.234 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Incearca sa desfunzi (cu o lita) jiclorul de ralanti.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cred ca vine prea putina benzina sau s-a spart un furtun pe la t sau servo de ex si vine prea mult aer, mai da detalii
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
mosquito86 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 25 January 11 ![]() |
In urma cu vreo 2-3 saptamani s-a oprit motorul in mers,din cauza ca nu-i mai intra benzina in carburator.
A venit un prieten,a desfacut carburatorul s-a chinuit putin si pana la urma a pornit. Mi-a zis ca i-a indoit cuiul pontou ca sa-i intre benzina cum trebuie,dar mi-a zis ca s-ar putea sa-i intre benzina prea multa din acel moment.Mi-a mai zis sa-i schimb si filtrul de benzina. Am observat si eu ca atunci cand mergeam,aveam senzatia ca merg cu socul tras,avea o usoara vibratie masina,dar de atunci nu s-a mai intamplat sa se opreasca din mers. Si tot cam de atunci,carcasa de la filtrul de aer care intra in partea de sus a carburatorului,s-a rupt plasticul acela chiar la "buza" care intra in partea de sus a carburatorului si cred ca intra aer pe acolo,dar nu cred ca din cauza asta tremura masina in felul acesta. This post has been edited by mosquito86: 5 Jun 2012, 13:43 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997/L
|
|
N E S |
![]()
Post
#5
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Refa etansarea filtrului de aer cu buza carburatorului, ca sa nu traga aer fals, si fa-i distanta la plutitor cum trebuie pentru ca ai dereglat nivelul in camera de nivel constant. Am mai explicat pe un topic, dai capacul carbului jos, si cu el vertical masori (cu un creion dermatograf sau o tigara) distanta dintre capacul carbului si plutitor. Trebuie sa ai 7mm. Daca e mai mare, mai apesi pe plutitor pana revine la 7 mm. Daca e mai mica, modifici acea parghie care tine plutitorul pe cuiul poanto.
Daca nu se schimba comportamentul masinii, revino pe forum. Spor! |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
maho |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.234 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
r3d |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
decat sa chinuie cu tigarea (poate fi garnitura mai mica/mare) si de aici tot felu de probleme,mai bine desfa suruburile de la capac pune pompa de benzina pa cama tine cu o mana capac si pompeaza pana apare pa incepe sa dea pa retur.dai capucu jos si vezi ca acolo e un plan inclinat benzina trebuie sa fie in jumatea lui si in functie de cum e nivelu acolo strambi acea tablita sus sau jos depinde de caz.pompezi iar pana obti nivelu benzinei in jumatea acelui plan.iar carburatoru ii dai jos toate jiglerele si il sufli cu o pompa sau compresor.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
mosquito86 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 25 January 11 ![]() |
Multumesc pt sfaturi.Am sa incerc.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997/L
|
|
N E S |
![]()
Post
#9
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
r3d pune man o poza cu acel plan incercuit ca la cate chestii inclinate sunt prin carburatorul ala nu-mi dau seama la jumatatea cui trebuie sa fie benzina. Eu am aplicat metoda cu creionul dermatograf si n-am treaba.
Thanks ![]() |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 05:56 |