Capota jagoasa, Sa fie de la motoras sau ...
![]() ![]() ![]() |
Capota jagoasa, Sa fie de la motoras sau ...
GxG |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
- B 44 SKI
|
|||
costi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
S-o stapinesti sanatos.
Din pacate e o problema comuna si nerezolvata la DSN. Altfel spus e din gama "asa face toate". Asta n-ar fi nimic dar duzele mai curg si in mers, mai ales aia din dreptul pasagerului. Aici s-a mai facut cite ceva dar problema ramine. Sterge si tu cu cirpa cind cobori daca te deranjeaza asa de tare si gata. Macar sa fie asta marea problema ! |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Tudor B |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Problema se rezolva prin legarea furtunului care vine la duza din dreapta de capota, cat mai mult din furtun, incepand de langa duza din stanga + sa nu umbli cu bidonul de apa plin, pana la jumate e ok. Treaba s-a mai discutat, trebuie sapat adanc in forum, la inceputurile dsnului. Eu la fosta dsn am bagat acel furtun prin capota prin garile existente.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
Liviu |
![]()
Post
#4
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Ar mai fi o solutie .. eu am avut la SuperNova duze de Peugeot (se monteaza pe bratele stergatoarelor) si nu mai cugea nimic pe capota
![]() Si putina "morala" - ai grija cum scrii: A. SHI = SI .. aici noi scriem LITERAR nu FONETIC (vezi ca exista o stipulare in regulament despre scrisul de tip IRC). B. Asta e mai grav ca IRC-ul dar nu e stipulat in regulament ![]() ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
costi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
si gaurile din capota cu ce le-ai acoperit ca am uitat !
Sau ai lasat duzele vechi acolo ? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Liviu |
![]()
Post
#6
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Cu niste "braduti" din aia cu capul mic (capul venea cam 1mm peste gaura din capota). Pe partea celalalta i-am intepenit cu cate o saiba.
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
TibiCraciun |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB ![]() |
Cred ca am mai spus pe undeva pe forum parerea mea ca scurgerea de lichid de spalare la duza din dreapta se datoreaza fortei centrifuge ce apare la virajele spre stanga si care impinge lichidul ramas pe furtun spre iesire. La duza din stanga fenomenul nu se manifesta din cauza ca furtunul nu are dispunere orizontala. Cred ca o rezolvare ar fi sa se inlocuiasca furtunul din dreapta cu unul mai lung astfel incat sa se poata face o bucla, adica furtunul sa mearga orizontal pe sub capota pana spre marginea din dreapta si apoi sa se intoarca inapoi pana la duza.
|
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa mentionez ca duzele alea de peugeot sunt de peugeot utilitara...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#9
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.727 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
QUOTE(TibiCraciun @ 12 Aug 2005, 13:43) Cred ca am mai spus pe undeva pe forum parerea mea ca scurgerea de lichid de spalare la duza din dreapta se datoreaza fortei centrifuge ce apare la virajele spre stanga si care impinge lichidul ramas pe furtun spre iesire. La duza din stanga fenomenul nu se manifesta din cauza ca furtunul nu are dispunere orizontala. Cred ca o rezolvare ar fi sa se inlocuiasca furtunul din dreapta cu unul mai lung astfel incat sa se poata face o bucla, adica furtunul sa mearga orizontal pe sub capota pana spre marginea din dreapta si apoi sa se intoarca inapoi pana la duza. Cred ca ai mare dreptate. Cu o bucla mai larga s-ar rezolva totul. Banuiesc ca are putere sa impinga lichidul chiar daca furtunasul e ceva mai lung... Daca ati facut chestia asta deja, dati de veste... |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
octavian82 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 ![]() |
Eu am facut o bucla larga ca si cum as fi vrut sa fac un nod dar fara sa il strang ( un cerc cu diametrul de 15-20 cm) - nu mai curge nimic
Este cel mai simplu si nu mai trebe de prelungit furtune sau venit cu alte improvizatii |
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 01:24 |