Injectoare?, sunet anormal motor
![]() ![]() ![]() |
Injectoare?, sunet anormal motor
Homid |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 23 March 12 ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
Dacia
Logan
-
|
|||
ady24 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Ma tem ca tacanitul acela strident nu e de la injectoare. Schimbul de ulei cand l'ati mai facut ?
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
medelin |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 23 May 10 ![]() |
Zgomotul vine sigur de la motor?
|
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
Homid |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 23 March 12 ![]() |
Zgomotul pare a fi din motor (din ce zona vine e greu de spus). Il mai aud 5 secunde la prima pornire din zi (ori e din cauza ca ia ceva timp pana urca uleiul in rampa ori ECU ajusteaza debitul in injectoare in acel moment).
Ultimele 3 schimburi de ulei le-am facut din 6 in 6 mii (tocmai din cauza acestui zgomot). Am schimbat si filtrul de motorina, insa n-am observat vreo modificare. La ralenti sau in frana de motor nu se aude. In rampa am 230 bar la ralenti (fara fructuatii) si aproape 1400 @3000rpm, deci IMV-ul ar trebui sa fie ok. This post has been edited by Homid: 25 Jun 2012, 10:09 |
--------------------
Dacia
Logan
-
|
|
natalia |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 September 08 ![]() |
Zgomotul seamana foarte mult cu acesta din clip. Am inteles ca au fost probleme cu cuzinetii.
|
--------------------
dacia logan
dacia logan
2006/diesel
- Bz.06.spx
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
mk2 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
E cam greu sa-ti dai seama din inregistrarile video. In prima inregistrare se aude o bataie foarte tare in timp ce in a doua nu se aude deloc.
Insa pot sa-ti spun cum face a mea: la rece are o bataie ca de tacheti, care dupa 5-6 min se atenueaza (dar ramane acolo). Ceea ce este ciudat este ca intensitatea zgotomului variaza foarte tare, dupa legi stiute numai de ea (desi in general iarna face mai urat). Are momente cand azi face ca naiba, iar maine nu face mai deloc. Prima data cand am descoperit acea bataie a fost in prima iarna dupa ce am cumparat-o. Cum cei de la garantie nu auzeau bataia, iar eu nu prea am insistat atunci, am lasat-o asa. Iar avand in vedere ca acum am 100 de mii cu ea, sincer sa fiu nu prea ma mai ingrijoreaza. Intre timp a trebuit sa repar injectia (din cauza pompei de injectie care a blocat injectoarele), iar bataia e tot acolo, deci nu cred ca e de la injectoare (cand mi s-au blocat injectoarele facea un zgomot infernal). De asemenea, cel mai bine se aude in spatele masinii, la iesirea din toba (zgomotul se propaga prin tevile de esapament). De aceea cred ca este o problema interna a motorului, ori de la culbutori, ori de la cuzineti (dacia lui taica-miu avea un zgomot similar, cand am desfacut motorul am observat cuzinetii care erau cascati pe un maneton - venise asa din fabrica). |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by total: 25 Jun 2012, 18:48 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
mk2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Habar n-am. Iar cum la logan nu ai ceas pentru asa ceva, nu prea vad cum as putea stii.
Tot ceea ce pot sa spun e ca la dacia lui taica-miu, ii pusese ceas de ulei si nu a observat nimic. Iar motorul a fost desfacut pentru segmentare la 90 de mii, si atunci au elucidat sursa bataii (a ramas si mecanicul masca). Cat despre logan, nu stiu ce sa zic. Eu mi-am dat cu presupusul ca un neinitiat. Ideea e ca are o bataie in interiorul motorului care seamana cum facea vechea dacie - asemenatoare cu clipul pus de natalia. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
daca cuzinetii is naspa se stinge mai greu la relanti becu de ulei si iti apare imediat aprins dupa ce s-a incalzit
stiu un magar de meserias care a facut dude si la un motor nou zero km facea dudele astea desfacut motoru dupa o vreme ca ala nu a vrut sa-l mai desfaca(nu a dat garantie la lucrare), vibrochenu trebuia sa fie nou .. (asa a fost cumparat) , cuzinetii erau uzati ![]() practic tot motoru a fost facut in bataie de joc, bani aruncati pe piesele stricate de acel mecanic . Doar chiulasa a fost furata, nu bag mana in foc pentru pompa de ulei ... ![]() ca tot am deschis subiectul, feritiva, de un anume meserias din ilfov voluntari semaka zis si Florin Dinita! This post has been edited by total: 25 Jun 2012, 19:55 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
Homid |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 23 March 12 ![]() |
Verificat la ralenti , timp de 3 minute returul. Rezultatul a iesit cam asa:
1 - 18 ml 2 - 16 ml 3 - 35 ml 4 - 21ml Aparent injectorul 3 e cu probleme. Intrebare: se mai poate merge o perioada sau e neaparat de schimbat ? |
--------------------
Dacia
Logan
-
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#12
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Homid @ 25 Jun 2012, 23:39) Aparent injectorul 3 e cu probleme. Intrebare: se mai poate merge o perioada sau e neaparat de schimbat ? tu ce parere ai? injectorul respectiv mai pulverizeaza motorina in camera de ardere din moment ce supapa de retur e "topita"?- eu zic ca o pisha (poza 3) ![]() 1.jpg ( Size: 16.71k ) Number of downloads: 1246 2.jpg ( Size: 14.93k ) Number of downloads: 1290 3.jpg ( Size: 13.34k ) Number of downloads: 1299 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
adiya |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
Homid |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 23 March 12 ![]() |
De nou debitul e <5ml/min.
|
--------------------
Dacia
Logan
-
|
|
valentin22 |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 30 November 08 ![]() |
@Homid am ascultat cu atentie prima inregistrare audio si am observat la turatie peste 2000 un gol, acel gol apare in admisie sau in evacuare mai precis ai ceva probleme la chiuloasa (curea de distributie sarita cu un dinte si sau alte probleme in sistemul de fuctionare ,admisie- evacuare ) am incercat cu cuvintele mele sa explic .
This post has been edited by valentin22: 19 Jul 2012, 17:34 |
--------------------
DACIA
LOGAN BERLINA
2007 PREFERENCE-DIESEL
- B-40-xxx STOP ACCIDENTELOR VIATA ARE PRIORITATE !
|
|
Homid |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 23 March 12 ![]() |
Multumesc valentin si celorlalti pentru ajutor.
Intre timp a fost facuta distributia insa bataia e aceeasi. La prima pornire din zi becul la ulei ramane aprins 3-4 secunde dupa pornirea motorului. Am schimbat senzorul si cateva filtre de ulei dar intervalul a ramas acelasi. Daca pornesc cu motorul cald becul se stinge instant. In rest am observat ca bate mai tare cand aerul este mai bogat in oxigen (umiditatea si/sau temperatura sunt scazute), in general in plaja 1500-2000 rpm si < 1/3 acceleratie. Nu bate la ralenti (niciodata) si nici cand e ceata sau ploua. Cu pedala >1/3 nu bate. Desi inclinam sa cred ca e de la injectoare, insa faptul ca porneste iar presiunea in rampa e constanta si nu bate la ralenti sau in sarcina dovedeste ca e posibil ca problema sa nu fie de acolo. Mai degraba e vorba de doua evenimente independente (bataia de la inceput - cand urca uleiul in rampa - si care apare si iarna si vara) si bataia de avans (prea devreme) care este sensibila la cantitatea de oxigen. Am atasat si o poza din ddt unde am observat un comportament ciudat la debitmetru - o diferenta de ~100mg intre cantitatea ceruta si cea existenta, insa acesta diferenta apare doar cand motorul sta o perioada (>30s) la ralenti. L-am curatat insa nu am observat schimbari. comparison.png Intrebare: are rost sa verific si IMV-ul ? le: am atasat o inregistrare cu bataia de la prima pornire din zi. This post has been edited by Homid: 14 Nov 2012, 02:28 |
--------------------
Dacia
Logan
-
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#17
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Homid @ 14 Nov 2012, 02:25) La prima pornire din zi becul la ulei ramane aprins 3-4 secunde dupa pornirea motorului. Am schimbat senzorul si cateva filtre de ulei dar intervalul a ramas acelasi. Daca pornesc cu motorul cald becul se stinge instant. nu te-ai convins pana acum ca "asa face toate" ? apropo, verifica si tu injectoarele la cineva care stie metoda de verificare fara pornirea motorului ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
mdaniel76 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 11 September 11 ![]() |
un tacanit enervant am avut si eu dar se auzeau numai pe timpul acceleratiilor. dupa mult timp am scapat de el. am schimbat uleiul cu motul xclean 5w40, si filtrul de ulei. sunt 2 filtre de ulei, unul mai subtire si unul mai gros. cel subtire este pt benzina, supapa de bypass se deschide mai devreme si are capacitate mai mica de debit fata de filtrul mai adanc pt ca este mai mult element filtrant in interior.
nu stiu ce anume a influentat mai mult, dar dupa aceste 2 modificari am scapat de tacanit. ma gandesc ca poate din cauza ca aveam filtrul ingust, debitul prin filtru nu era suficient si ajungea mai putin ulei la segmenti? si pe motiv de slaba ungere sa se auda acel zgomot? recomandarea mea este sa verifici filtrul , sa fie unul gros. eu am pus mann. |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Prestige 1.5dci 85cp
- x xx xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:58 |