Geometrie\unghiuri, Scartait de cauciucuri in curbe
![]() ![]() ![]() |
Geometrie\unghiuri, Scartait de cauciucuri in curbe
B01ADY |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Breack
- B 01 ady
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
schimba amortizoarele
|
--------------------
-
-
-
|
|
raptordivx |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
Da da bine zice colegul de mai sus... si la mine facea la fel pana sa imi schimb amortizoarele. Eu am pus pe spate cu gaz si pa fata din astea normale Bilstein sau ceva de genul asta. La mine inainte daca luam o curba mai in strans la viteza mare aveam senzatia ca ma rasturnam. Acum scartaiala de la curbe poate fi si de la tipul de cauciucuri pe care il ai pe fata, eu am avut din alea plasticate si aveam senzatia ca sunt la curse, acum mi-am pus SAVA si merge stas, nu mai scartaie decat foarte rar.
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
CiprianPJM |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Avertizat Group: Members Posts: 197 Joined: 17 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Cat costa o geometrie acolo? (pe Ciurel)
|
--------------------
Opel
Omega 2.0i
1997
- B 33 EZW Zic si io, nu dau cu paru!
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Cat costa de facut unghiul de fuga ??? un pret aproximativ mersi mult
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
sobolanu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 25 August 05 ![]() |
Eu stiu ca trebuie sa schimbi pivoti si toate articulatiile pe fata sau sa le verifici sa fie in stare buna si apoi trebuie sa faci unghiul de fuga. Nu e de la cauciuce.
|
--------------------
dacia
1410 LI
- B-21-SAL
|
|
zamolxes |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 14 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Chestia asta o patesc si eu mai nou dupa ce am schimbat amortizoarele. Scartzaie ca nebuna in curbe. Cred ca o sa ma duc sa verific articulatiile pe fata...
|
--------------------
Ford
Mondeo Ghia 2L
2003 Full Options
- B-77-BLD Si uite asa se duc noptile..albe
|
|
afh |
![]()
Post
#8
|
![]() !!!! Group: Members Posts: 142 Joined: 11 November 04 ![]() |
QUOTE(sobolanu @ 6 Sep 2005, 22:09) Eu stiu ca trebuie sa schimbi pivoti si toate articulatiile pe fata sau sa le verifici sa fie in stare buna si apoi trebuie sa faci unghiul de fuga. Nu e de la cauciuce. da, înainte de a face geometria trebuie ca articulația să fie ok. dar scâțâiturile pot apărea și de la cauciucuri. eu așa am pățit după ce mi-am pus montana pe față. când pun frână un pic mai tare le dau ceva emoții celor din fața mea... ![]() |
--------------------
toyota
corolla sedan
2010 nu face niciodată ceva pentru prima oară!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(andu911 @ 15 Aug 2005, 04:14) Dar de ce sa tinda sa se vireze maxim la mers inapoi din cauza amortizoarelor? La mers inapoi viteza e mica, nu balanseaza masina. Daca i-a umblat numai la capetele de cremaliera posibil ca restul sa mai aiba abateri sau jocuri. Sau n-au facut paralelismul bine, or fi lasat o roata mai inchisa ca cealalta. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mario1980 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Pentru greutatea cu care tragi de volan cind mergi inainte (in special cind vrei sa iei curbe strinse) si tendinta de virare cind mergi inapoi este o singura explicatie: unghiul de fuga este prea mare. Unghiul de fuga, pentru ca multi il confunda cu convergenta, este unghiul facut de axa pivot superior-pivot inferior cu normala la suprafata, in planul usilor, sau al rotilor daca vreti. Efectul unui unghi prea mare de fuga este acela ca la curbe, planul rotilor fata se inclina fata de orizontala, in asa fel incit sa se asigure o priza mai buna pe sosea, sa zicem asa... Ginditi-va la unghiul de stabilitate la BMW -uri la rotile spate (parca stau aplecate nu drepte pe sosea).
Se (de)regleaza din tirantii de fuga care au un capat pe lojelon si unul pe pivotul superior. Nu te gindi la nici un amortizor, nimic! Cind ai facut geometria sigur au fost puse niste jante drepte pe fata? De verificat: 1 tirantii de fuga sa fie strinsi bine si cu bucse bune la capatul dinspre lonjelon 2 convergenta rotilor (cu sfoara). Atentie, parca trebuie la dacie sa fie putin divergente rotile... Nu mai stiu exact. Din capetele de cremaliera se regleaza 3 bratul inferior sa nu se fi deplasat sau sa nu se deplaseze in mers, din cauza bucselor uzate. Eu am patit odata ca imi culisau bucsele ca fusesera probabil facute la norma, cu toate ca nu erau vechi, si nu trancaneau. Spor la treaba. This post has been edited by mario1980: 8 Sep 2005, 14:08 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 14:29 |