DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se opreste motorul, doar pe liber

Paco_il
post 11 Jul 2012, 15:06
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.399
Joined: 17 June 08
From: Bucuresti - Fetesti




Salutare!
Inainte de a incepe va spun ca am cautat pe forum, dar nu am gasit o problema ca a mea.

Acum o saptamana am plecat la Bucuresti si pe drum cand sa opresc in parcare mi`a murit motoru. Dau cheie si pleaca. In Bucuresti la fel am mai patit de cateva ori aceeasi chestie. Va anunt ca aveam AC`ul pornit. Banuiala mea atunci a fost ca s`a infundat ceva pentru ca am mers cu cateva zile in urma cam 70 de km cu becu aprins. Pana la urma mai moare de cateva ori dar, ajung eu acasa si la 2, 3 zile, ies in oras fac o parcare si las rotile virate.Ma uit mai atent si vad un cablu care freca acolo. Rotile erau virate maxim stanga si cablu era foarte intins. Cablu acela duce la o mufa care este prinsa de caroserie jos in spatele motorului pe partea stanga. Nu stiu ce face si acum banuiesc ca asta ar fi problema. Dar cum sa verific, sau ce pot sa fac?
Atasez si 2 poze nu prea clare ca sa se inteleaga mai bine ce am spus mai sus. Cablu care era intins cand luam viraj este incercuit cu verde, mufa care este prinsa de caroserie am incercuit`o cu rosu, iar zona unde freca cu galben.
Mai am de precizat ca masina nu moare cu AC`ul pornit in relantiu cand merge si nici pe loc, doar cand este pe liber. Uneori am AC`ul pornit, dar si oprit. Deci nu pot sa dau vina neaparat pe AC.
Voi ce ziceti?

This post has been edited by Paco_il: 11 Jul 2012, 15:08


Attached thumbnail(s)
Fotografie0295.jpg ( Size: 471.27k ) Number of downloads: 863
Fotografie0297.jpg ( Size: 424.61k ) Number of downloads: 938


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC si Servo :) 2005 1.4 MPi - IL 02 MAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paco_il
post 13 Jul 2012, 22:08
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.399
Joined: 17 June 08
From: Bucuresti - Fetesti




nici o parere?


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC si Servo :) 2005 1.4 MPi - IL 02 MAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Jul 2012, 18:33
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




probabil ala e cablu care merge la senzorul de marsarier, aflat in zona. Asta daca partea stanga e partea stanga (cum se sta la volan). Daca e pe dreapta (stanga cum te uiti din fata spre motor), acolo sunt alte chestii.
Eu as banui motorasul pas cu pas in cazul dat.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paco_il
post 15 Jul 2012, 23:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.399
Joined: 17 June 08
From: Bucuresti - Fetesti




E partea stanga cum te uiti la motor. Motorasul pas cu pas ce sa aibe, a fost curatat cand am pus AC`ul.


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC si Servo :) 2005 1.4 MPi - IL 02 MAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiSN
post 16 Jul 2012, 13:47
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 20 December 10
From: Bucuresti




Si mie imi murea motorul cand o scoteam pe liber , sau cand apasam ambreiajul sa schimb viteza turatia scadea foarte repede spre 0.
Am curatat mpp si nu mai moare.
Curata , calibreaza , si testeaza


--------------------
Dacia Supernova 2001 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paco_il
post 16 Jul 2012, 14:45
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.399
Joined: 17 June 08
From: Bucuresti - Fetesti




La mine nu scade, sau sa faca altceva. Pur si simplu moare, mpp a fost curatat. Dar pana la urma o sa il mai desfac odata si il curat.


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC si Servo :) 2005 1.4 MPi - IL 02 MAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paco_il
post 21 Jul 2012, 15:17
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.399
Joined: 17 June 08
From: Bucuresti - Fetesti




Am curatat MPP si senzorul de turatie, acum masina merge ok.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3499866

This post has been edited by Paco_il: 21 Jul 2012, 15:17


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC si Servo :) 2005 1.4 MPi - IL 02 MAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 23 Jul 2012, 11:15
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




Salut!
Am tot cautat pe forum dar nu am reusit sa reyolv problema aparuta la Solenza mea:
Se opreste din mers doar dupa ce parcurg 20-30km si numai la turatii mici sau in frana de motor.Sambata de la Slatina pana in Pitesti s-a oprit de 3 ori,Am fost la doua service de cartier (cele mari erau inchise) si la primul au zis ca-i pompa,iar la al doilea ca-s injectoarele.Am facut pe Toma Necredinciosul si am mers la un amic acasa,am curatat senzor turatie si motoras pas cu pas apoi am plecat spre Bucuresti.Primii 40km de autostrada a mers ok cu viteza de 110 km h,apoi s-a oprit.Am stat 5 min am pornit si suparat fiind pe masina am rulat cu 140 pana la Bucuresti.La intrare cand am redus viteza s-a oprit.
Ieri am desfacut-o iar si am curatat cu wd40 toti senzorii si toate mufele,am infasurat cu power tape garnitura de la port clapeta,am pornit motorul si am lasat-o in relanti 30 min.Totul ok.
Aseara am plecat bucuros spre casa,am ajuns fara probleme la Pitesti ,unde la al doilea semafor s-a oprit.Pana acasa s-a mai oprit de doua ori doar in frana de motor.
Si inca o intrebare;care e mufa kilometrajului caci ,dupa curatirea mufelor am constatat ca ,nu mai merge kilometrajul?
PS;Am schimbat azi motorasul pas cu pas si dupa 15 min de stat la relanti,s-a oprit!
Cu kilometrajul am rezolvat.

This post has been edited by neacsugabrie: 23 Jul 2012, 12:40


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kondl
post 23 Jul 2012, 13:04
Post #9


KOndL


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 August 07
From: bucuresti




am patit si eu exact la fel ca tine, si era pompa infundata! am curatat pompa bine si nu am mai avut nici o problema de genul asta! e posibil sa ai mizerie in rezervor, si cand nu mai ai asa multa benzina, sa traga pompa impuritati! mie nu imi facea niciodata cu rezervorul plin, numai cand scadeam de jumate sau mai putin! incearca sa cureti pompa si rezervorul eventual!


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 23 Jul 2012, 13:59
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




QUOTE(kondl @ 23 Jul 2012, 13:04)
am patit si eu exact la fel ca tine, si era pompa infundata! am curatat pompa bine si nu am mai avut nici o problema de genul asta! e posibil sa ai mizerie in rezervor, si cand nu mai ai asa multa benzina, sa traga pompa impuritati! mie nu imi facea niciodata cu rezervorul plin, numai cand scadeam de jumate sau mai putin! incearca sa cureti pompa si rezervorul eventual!
*


M-am gandit la asta,dar dupa ce s-a oprit prima oara am alimentat de 100 ron.
Am patit si eu asta anul trecut dar atunci se oprea in turatie,la viteze mari,acum este fenomenul invers,daca merg cu 140 nu are nimic.
Am sa desfac azi si pompa,pentru linistea mea.

23 Jul 2012, 22:02:
QUOTE(kondl @ 23 Jul 2012, 13:04)
am patit si eu exact la fel ca tine, si era pompa infundata! am curatat pompa bine si nu am mai avut nici o problema de genul asta! e posibil sa ai mizerie in rezervor, si cand nu mai ai asa multa benzina, sa traga pompa impuritati! mie nu imi facea niciodata cu rezervorul plin, numai cand scadeam de jumate sau mai putin! incearca sa cureti pompa si rezervorul eventual!
*


Ai avut dreptate,mii de multumiri si tie si colegului Total care mi-a raspuns pe PM.

This post has been edited by neacsugabrie: 23 Jul 2012, 22:02


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 24 Jul 2012, 07:42
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(kondl @ 23 Jul 2012, 13:04)
am patit si eu exact la fel ca tine, si era pompa infundata! am curatat pompa bine si nu am mai avut nici o problema de genul asta! e posibil sa ai mizerie in rezervor, si cand nu mai ai asa multa benzina, sa traga pompa impuritati! mie nu imi facea niciodata cu rezervorul plin, numai cand scadeam de jumate sau mai putin! incearca sa cureti pompa si rezervorul eventual!
*


Eu nu am astfel de probleme si ma mananca sa o curat si eu decat sa tot bag banii in aditivi . De unde bagati benzina de obicei ?
Deci cum ati curatat-o , daca se poate pas-cu-pas ???


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kondl
post 24 Jul 2012, 08:33
Post #12


KOndL


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 August 07
From: bucuresti




QUOTE(marius80_eugen @ 24 Jul 2012, 07:42)
Eu nu am astfel de probleme si ma mananca sa o curat si eu decat sa tot bag banii in aditivi . De unde bagati benzina de obicei ?
Deci cum ati curatat-o , daca se poate pas-cu-pas ???
*



eu am fost la un mecanic, si mi-a desfacut-o pe toata, a curatat-o, a schimbat garnitura aia, si acum merge ok! mie nu imimai tragea ca lumea deoarece am schimbat rezervorul vechi (in care mi-ai dat baietii o gaura ca sa fure benzina) cu unul de la dezmembrari, care nu a fost curatat cum trebuie inainte, si mi-a umplut pompa de noroi si impuritati! benzina bag de la petrom, 99 din aia, si acum am facut un obicei sa pun si aditiv la fiecare plin


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 24 Jul 2012, 08:56
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




aditivii te scapa de apa si de partile mici care pot fi "topite" de acei aditivi , dar mizeriile mai mari raman acolo .
A mea are peste 122.000 km , nu are nici o problema si de asta ma gandesc ca o curatare a acelei site ar fi ok .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 24 Jul 2012, 11:30
Post #14


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Marius, pe mine m-a mancat undeva sa dau rezervorul jos pe la vreo 80.000 km.... ca ma gandisem eu ca poate sunt mizerii. Pana la urma iti zic ca rezervorul era curat lacrima... Benzina MOL si PETROM.
M-am muncit mult sa dau rezervorul jos. In service ar tb sa aiba o cheie speciala cu care prinde capacul ala (ca de butoi) iar singur vei reusi doar sa strci dintii de la capac.
Deci nu te sfatuiesc sa te apuci de treaba asta asa, preventiv... Doar daca e problema, atunci nu ai incotro.
Cat despre curatarea pompei propriu-zise, vezi ca avea Klaus la TUTORIALE multe poze - cum se face asta.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 24 Jul 2012, 14:22
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




QUOTE(marius80_eugen @ 24 Jul 2012, 07:42)
Eu nu am astfel de probleme si ma mananca sa o curat si eu decat sa tot bag banii in aditivi . De unde bagati benzina de obicei ?
Deci cum ati curatat-o , daca se poate pas-cu-pas ???
*


Eu de cand o am alimentez numai cu Efix dar nu stiu de unde alimenta fostul proprietar sau ce i-a scapat in rezervor,caci si anul trecut am gasit sita infundata cu un fel de par asemator paslei.Atunci simtomele erau fix pe dos fata de acum(murea la turatii mari).
Nu este tocmai greu de desfacut mai ales daca ai capac de vizitare in portbagaj,daca nu incepi prin demontarea rezervorului.
Scoti mufa si si furtunul de benzina din locasurile lor.
Desfaci capacul pompei (un capac asemanator celui de butoi de plastic),si scoti asamblul pompei afara.Acesta este compus din doua corpuri prinse prin clipsare,in interiorul carora sta pompa.Pentru a nu risca fisurarea le scufunzi in apa fierbinte si dragi eventual bati usor cu un ciocan de plastic sau cauciuc in partea inferioara,(dupa ce scoti sonda litrometica de pe asamblu prin tragere in jos).
In corpul inferior gasesti sita de benzina lipita pe un suport de plastic pe care o scoti cu totul in sus.La montaj aseaza intai sita peste pompa si apoi fixeaza si corpul inferior ,ca sa nu patesti ca mine cand nu se asezase pompa pe garnitura inferioara si nu mai tragea deloc benzina.Te prinzi tu cand le desfaci,nu-i greu.
Saptamana asta vreau sa dau rezervorul jos sa-l spal de mizerii (aseara eram presat de timp)si poate fac si cateva poze.
La remontare lipeste cu vaselina garnitura de cauciuc pe rezervor si apoi montezi asamblu peste ea.
PS;piulita aia mare de plastic (capacul care strange asamblul) e stransa cam tare,foloseti un dorn de teflon sau plastic ca sa nu-i rupi urechile.Eu am o cheie speciala de la un lighenist (a se citi posesor de Logan).

This post has been edited by neacsugabrie: 24 Jul 2012, 14:32


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 31 Jul 2012, 11:55
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Clar mai iau un aditiv bun si o sa-mi treaca de umblat la rezervor . Pana la urma mai bine dau bani mai multi pe benzina decat sa am probleme cu masina ...


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 31 Jul 2012, 12:47
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




QUOTE(marius80_eugen @ 31 Jul 2012, 11:55)
Clar mai iau un aditiv bun si o sa-mi treaca de umblat la rezervor . Pana la urma mai bine dau bani mai multi pe benzina decat sa am probleme cu masina ...
*


Sper sa nu ai niciodata probleme.La mine nu reusea nici mamaia lu mama aditivilor sa dizolve carpa cazuta in rezervor.
Cred ca fostul ,pana sa cumpere un nou buson,a folosit o carpa,caci am gasit o bucatica de material textil,partial dizolvat (probabil de aditivi din efix si cei turnati de mine),in rezervor.
Preventiv,dupa curatirea pompei,am demontat rezervorul si l-am spalat bine.

This post has been edited by neacsugabrie: 31 Jul 2012, 12:50


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gica94
post 19 Aug 2012, 16:23
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 19 August 12




salut...am si eu o problema cu solenza..cand veneam astazi pe drumul european E583...pe la 70-80 km/h se oprea motoru...nu mai tura...si trebuia sa las masina sa se opreasca..porneam...shi imi tura...mergea...da dupa cativa kilometri aceeasi problema...nu mai tura...si se oprea motoru...


--------------------
solenza rapsodie 2004 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 10:39
Forum Renault