Curge ceva sub masina
![]() ![]() ![]() |
Curge ceva sub masina
_LOGAN_ |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 18 March 05 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
costi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Orice curge din masina in afara de condensul A/C este o problema.
Normal ca trebuie sa te duci la service dar inainte incearca sa identifici sursa pierderii. Esti sigur ca pierderea este in dreptul schimbatorului? Esti sigur ca-i ulei ? Nu de alta dar trebuie sa te uiti special sub masina sa vezi acolo si nici ulei nu este decit daca se prelinge din comp motor. Ai avut motive sa faci lucrul asta? This post has been edited by costi: 16 Aug 2005, 09:37 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Manuel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
E apa, frate. Condensul de la AC!
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
CosminM |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 24 January 05 From: Sibiu ![]() |
daca ai a/c de la el sunt petele ...daca nu ...probleme.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4
- SB....... În momentele dificile ale vieții trebuie să ridici capul, să scoți pieptul în față și să spui cu hotărâre: "Acuma chiar că am pus-o!"
|
|
maxiK |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 10 May 05 ![]() |
Pai pune degetelul pe aceea pata si vezi daca este ulei. Daca da, este nasol deci fuguta la service.
Daca e apa e apa asa cu s-a mai spus de la AC |
--------------------
dacia
logan laureate1.6
- B 37 KNH
|
|
_LOGAN_ |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 18 March 05 ![]() |
Sub masina m-am uitat din lateral (m-am aplecat si m-am uitat) deoarce am sesizat petele de pe asflat.Sigur nu curge in dreptul motorului, am apreciat eu la ochiometru ca ar fi cam in dreptul schimbatorului de viteza, si banuiesc ca e ulei deoarece petele persista si acum pe asfalt. E adevarat ca am folosit aerul conditionat.
This post has been edited by _LOGAN_: 16 Aug 2005, 09:43 |
-------------------- |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#7
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Cite grade sint afara?
Daca iti curge ulei, ar trebui sa se aprinda becul de ulei din bord. |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
M-am gandit sa subliniez ceea ce scrie IN MANUALUL DE UTILIZARE. Stiti voi, cartulia aia mica pe care v-a dat-o dacia in scopul de a stii cat de cat ce optiuni gasiti pe masina...
As fi fost mai acid in raspunsul meu, insa stiu pe cineva care a asistat la propriu la o criza de isterie din partea nevestei unui cetatean, proaspat posesor de logan, la o bariera ca "iti curge ceva sub masina", "e ceva defect", "ce ne facem?" etc. toate pe un ton sufucient de "rasunator". Deci, PENTRU CEI CARE AU PENTRU PRIMA OARA AER CONDITIONAT PE MASINA ESTE NORMAL sa se scurga apa din condensatorul aerului conditionat ATUNCI CAND FOLOSITI INSTALATIA DE AC si acest lucru se observa CA O PATA DE APA SUB MASINA PS: Si unde credeti ca este scurgerea de la condensator? Pai... sub condensator... Care este in magadoaia cu aeroterma, cu caloriferul de incalzire, ma rog, chestia aia mare de sub bord, pe mijloc. Si teava de scurgere da intre toba intermediara si bara antiruliu. Cam prin dreptul schimbatorului de viteze... This post has been edited by klaus: 16 Aug 2005, 09:55 Attached thumbnail(s) AC.jpg ( Size: 169.33k ) Number of downloads: 214 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
_LOGAN_ |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 18 March 05 ![]() |
Ok, va multumesc, m-am linistit.....sper sa fie apa...si scuze daca am deranjat...e prima mea masina (alta cu sau fara aer n-am avut), o sa verific daca e apa, oricum asfaltul din fata blocului are deja 3 pete de al mine.....
|
-------------------- |
|
costi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Klaus omul zice ca petele persista. Apa se ducea naibii de mult !
Logan acum daca tot faci genoflexiuni pe linga ea, pune si tu mina pe "scursura" aia si vezi ce este. Apa stii cum e ![]() Bun, daca nu-i apa este ulei. Si vino si ne spune ! This post has been edited by costi: 16 Aug 2005, 09:55 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca voi imi spuneti de la ce se scurge ulei in dreptul schimbatorului eu sunt de acord sa-mi dau doua suturi in fund de unul singur...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
_LOGAN_ |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 18 March 05 ![]() |
O sa incer sa pun mana, cand ajung acasa mai fac o cursa fara aer conditionat , apoi opresc ma uit sub ea, si apoi fac o cursa cu aerul pornit , asa e cel mai simplu sa imi dau seama daca e de la aer.
|
-------------------- |
|
costi |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa este si eu am spus-o mai sus dar mai stii ? O fi LGN-ul lui mai cu mot.
Dar condensul curge in zona aia ? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Manuel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Fix in zona aia.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai citeste-mi o data postul, ca am bagat si explicatia tehnica a aparitiei apei acolo...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
costi |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Am citit ! Mi-e rau
![]() O punem la Bula? Bai dar si apa asta....... O fi apa grea de ramine pe asfalt. Of,of, mai, mai ! |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
madkat |
![]()
Post
#17
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
mai omule (@LOGAN) - decat sa faci experimente cu mers cu si fara aer conditionat - pune mana sa vezi ce e balta aia
![]() This post has been edited by madkatweb: 16 Aug 2005, 10:09 |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
_LOGAN_ |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 18 March 05 ![]() |
QUOTE PS: Si unde credeti ca este scurgerea de la condensator? Pai... sub condensator... Care este in magadoaia cu aeroterma, cu caloriferul de incalzire, ma rog, chestia aia mare de sub bord, pe mijloc. Si teava de scurgere da intre toba intermediara si bara antiruliu. Cam prin dreptul schimbatorului de viteze... Da, scuze n-am citit asta, scurgerea este chiar acolo, ai dreptate. Mi se pare ciudat insa ca petele raman pe asflat.Oricum acum m-am linistit de tot, am scapat de service. |
-------------------- |
|
radui |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(_LOGAN_ @ 16 Aug 2005, 11:13) asta inseamna ca nu mai pui mana pe pata sa vezi ce-i ? ![]() zau daca te pricep.... baga si tu degetul, vezi a ce miroase, etc. Asta trebuia sa faci prima oara, inainte de a te gandi sa mergi la service sau sa postezi aici ... |
--------------------
Logan
Laureate 1,4MPI
- B 97 FAC Dacia 1300/77, verde
VW 1200/64, rosu |
|
Slider |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Poate ii este frica sa puna destu' acolo....ia si tu o seringa, ridica o proba si fugi la un laborator sa vezi ce este...
![]() This post has been edited by Slider: 16 Aug 2005, 12:38 |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#21
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
eu nu mai rezist ! ESTE APA !
pana si AC urile de casa au un furtun pe unde curge APA, nu se poate sa nu cunosti acest amanunt. bun, atunci te intreb si eu ca prostu', na , unde crezi ca se scurge apa de la AC ul masinii ? e colectata undeva ? tu ce crezi dl LOGAN , misto nick btw |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
madkat |
![]()
Post
#22
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
da - logic apa trebuie sa fie - ce ma face sa am dubii totusi e ca omu zice ca raman petele, nu se evapora...
de-aia ar trebui sa puna degetul , sa guste, ceva... ![]() ![]() |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#23
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
pentru ca sa ajungem din nou la aceeasi problema vesinica cu loganul !@
![]() nenea LOGAN, mergi matale si pune mana pe acea pata, e uleioasa, nu e uleioasa, miroase nu miroase ? |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#24
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Lasati, bre, omul in pace. Eu cind am luat Cielo m-am dus in service cu ea pentru problema asta...
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
AND |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta e motivul pentru care lumea intra pe forum si se cruceste la cate probleme are loganul! E de ajuns sa citesti topic-urile
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
costi |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai citesti topicurile si-ti dai , de fapt seama, ca nu masina ci posesorii ei au probleme.
![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#27
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu au probleme mai mute ca altadata, doar ca au unde sa intrebe... Si sunt si masinile mai complicate si mai diferite, ca berlinele alea le stiau toti ce bube au, unde ce si cum...
Ps: si acu e manualul de utilizare mai gros, alea 15 pagini de la cel de berlina le citeai cat stateai la coada sa platesti masina... De cand s-a ingrosat manualul si a devenit mai cuprinzator, e mai greu de citit ... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ashu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
klaus, apropos de povestea ta, si io m-am panicat un pic cand am vazut apa prima oara (e vorba de Pejo), tot asa la bariera. Eram in drum spre mare, cobor din masina sa ma mai dezmortesc si dupa putin timp observ firicelul de lichid ce venea de sub masina. Insa na, om normal la cap cum sunt
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
costi |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Esti rational aia esti
![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
_LOGAN_ |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 18 March 05 ![]() |
Nu mai fiti atat de duri!
Am vrut sa pun mana dar tot "ratiunea" mi-a zis: poate fi lichid de frana sau ulei incins sau orice alt lichid care ar putea fi daunator la lontactul cu pielea.Recunosc ca la apa nu m-am gandit deoarece erau pete persisntente. De ieri cand am vazut exact ca locul petei nu am miscat masina, azi cand ma duc acasa o sa ma uit sa vad daca mai e. Sunteti prea drastici pt un simplu schimb de experienta, deh omul din greseli invata! Oricum va multumesc, dar nu stiu daca o sa mai am curaj sa apelez la experienta voastra! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:57 |